"Birçok yanlışım oldu, en güzeli sendin<3"
_________________________"Bisiklet sürmeyi bilmiyorum farkındasın değilmi?" Dediğimde Çağan belimden tuttu. Ve kafasını omzuma doğru getirdi. Ne yaptığına bakmak için kafamı çevirdiğimde burnu burnuma sürtmüştü ve bu beni afallatmıştı.
Çağan'ında afalladığını görünce karnıma kramp girmişti.
Boğazını temizleyip gözlerini kaçırarak tekrar tuttu belimi."Şu ayağını pedala düzgün koysana Naz" dediğinde belimi sıkıca tutan ellerine odaklandığımdan dediğini anlayamıyordum.
"Ya korkuyorum işte" dediğimde beni bisikletten indirip kendi bindi ve benide arkasına oturttu.
"E o zaman şimdilik beraber bineceğiz" dediğinde düşmemek için ellerimi onun beline sarıp sıkıca sarıldım.
1-2 saat caddeyi turladıktan sonra eve dönerken merakımdan sormuştum.
"O adama n'aptın? Sana doping mi verdiler" dediğimde sıkıntılı bir nefes verdi etrafına bakınıp cevap verdi."Evet doping yaptırmıştım ama karşı tarafta yaptırmıştı sadece ben değil, ayrıca adama birşey olmadı Naz seni gördükten sonra sırf maçı beklettiğim için adamdan dayak yiyordum hatta" dediğinde suçluluk duygusuyla dudağımı ısırdım.
"Peki, benide bugünkü antremanına götürürmüsün?" Dediğimde evin önüne gelmiştik.
"Orası senin için pek uygun değil Naz, iti kopuğu ve cinsellikten çekinmeyen insanlar var" dediğinde nedense yanaklarım kızarmıştı.
"Beni çocuk sanıyorsun" dediğimde pişkin pişkin sırıttı.
"Değilmisin?" Gözlerimi kaçırdım.
"O kadarda değil" kaşlarını kaldırıp 'hım' diye bir ses çıkardı.
"Biliyorum herşeyi diyorsun yani"
"Çağan!" Son kez sırıtıp boğazını temizledi,
"Dediğim gibi uygun değil ortam, ayrıca o gün tek başına geldiğin için kızgınım sana! Karanlıkta dışarda ne işin vardı Naz?" Dediğinde gözlerimi kaçırdım.
"Senin için endişelendim, hergün eve yara bere içinde geliyordun.." dediğimde kafasını onaylamaz anlamda salladı.
"Seninle baş edemeyeceğim sanırım, burdaki Anadolu liselerinden birine yazdıralım seni" dediğinde yüzümü buruşturdum.
"Okulu sevmiyorum" dediğimde gözlerini devirdi.
"Çok konuşma" dediğinde bisikleti kafasına fırlatacak gibi oldum ama kendime hakim oldum.
"Gene mi peşine takılmamı istiyorsun?" Dediğimde kapıyı açıyordu ve bir anda dona kaldı.
Bana dönüp kaşlarını çattı, "sakın deneme bile! Zaafımla oynama" dediğin kaşlarımı çattım.
"Zaaf?"
"Sen." Dediğinde donup kalmıştım. Nefes almayı bırakmıştım ve hayatıma öyle devam edecektim.
***
"Çıkıyorum ben" dediğinde koltukta yaylanarak oturuyordum.
Hızlıca dikleştirdim kendimi, "bende geleyim" dedim bir umut ama kafasını olumsuz anlamda sallayıp evden çıktı.
Belki birgün beraber el ele gideriz ve sen bana savunma yapmayı öğretirsin..
***
In the name of lovee🖤🥺✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 1
Teen Fiction~vişne~ Çağtu🖤🍷✨ Hayatındaki sırlar perdesine hergün yenisi eklenen Naz ve Çağan'ın yaşayacak oldukları gizemler ve gerçekler onları derin bir gizeme sürükleyecek.. Vişne 1 İkinci kitapta görüşelim🖤✨🍒