"Shine bright like a diamond💎✨"
__________________________
"Nereye kadar kaçıcaz polisten?" Dedi Naz duştan çıktığı için saçları ıslaktı."Saçlarını kurula" dedim telefonuma geri dönerek.
"Bırak saçımı sen, cevap ver" dediğinde ona döndüm. Yüzümde bir ifade yoktu bu benim alanımda 'dediğimi yap' demekti.
"Of uyuzun önde gidenisin ya" diye mırıldanıp çıktı odadan.
Yazlık gayet güzeldi rahattı kimse burda olduğumuzu tahmin etmezdi bu yüzden bir nebze olsun içim rahattı.
Eskisi kadar korkmuyor ya da endişelenmiyordum ama işimi kaybettiğimi çok iyi biliyordum.
Eğer polislerin ve Çocuk Esirgeme Kurumunun beni aradığını patronum öğrenirse kovmayı geç polise direkt teslim ederdi. Göt herif.
Şimdiki işim buralarda yapabileceğim bir iş bulmak olurdu ve Naz'ı burdaki liselerden birine yazdırmak.
En azından son maaşımı almıştım.
Ayağa kalkıp evin anahtarlarını aldım ve Naz'la kalacağımız odaya girdim.
Her ne kadar yazlık olsada tek bir yatak vardı ve o da çift kişilik ve büyüktü sorun olacağını düşünmüyordum.
"Saçını hızlı kurula alışverişe gidelim" dedim çünkü dolapta küflenmiş peynir dışında birşey yoktu açlıktan ölmesini seyredemezdim.
"Tamam" dedi bende odadan çıktım.
***
"Marketin ve Avm'lerin yakın olması çok iyi oldu" dedi alışveriş arabasının içinde otururken ve bende onu sürerken.Asla bu huyundan vazgeçmemişti çocuk gibi aynı şeyi yapıyordu ne zaman beraber alışverişe gelsek.
Zeytin, peynir vb. Şeyleri Naz kucağına aldı ve marketten tüm poşetleri elime alarak çıktım.
"Sen zaten bir işede el atma, elin falan kopar"
Yürümeye devam ettiğimiz sırada gördüğüm şey aniden durmamı sağladı.Ara sokağın duvarında bir poster uzaktan okuyabildiğim kadar,
[Yeraltı kafes dövüşleri açılmıştır, hiçbir kural olmayacaktır ve maçı yarıda bırakıp pes edenler bir daha yeraltına inemeyecektir
Kendine güvenen bu numarayı tuşlasın; 0303*******]"N'oldu?" Dedi Naz yanıma gelip baktığım şeye bakarken.
"Yok birşey" diyip kağıdı hızlıca duvardan aldım ve katlayıp en küçük halini cebime koydum.Yeni işimi bulmuştum sanırım.
***
Bu biraz havalı olmadımı Efe'cim?✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 1
Teen Fiction~vişne~ Çağtu🖤🍷✨ Hayatındaki sırlar perdesine hergün yenisi eklenen Naz ve Çağan'ın yaşayacak oldukları gizemler ve gerçekler onları derin bir gizeme sürükleyecek.. Vişne 1 İkinci kitapta görüşelim🖤✨🍒