"Sen benimsin, bende senin"
_______________________
1 hafa sonra/Çağan şükürki yaralarından kurtulup kendine gelmiştik ve bizde eve dönmüştük.
Bu yüzden sıcak bir duşa girmek için banyoya girdim ve duşa girdim.
Çıktıktan sonra 1 haftanın yorgunluğunu taşıyordum üstümde.
Duştan çıktıktan sonra altıma kısa gri şort üstüme beyaz askılı crop giydim ve ıslak saçlarımla aşağıya indim.
Çağan kotlukta oturmuş televizyon ilerken ben gelince bana baktı ve beni süzdükten sonra önüne döndü.
Aramızda çok farklı şeyler oluyordu
Ve biz bunu çok garip yansıtıyorduk.Gerçi bizden normal birşey beklenmezdi değilmi..
Yanına oturup onun göğsüne yattığımda bana şokla bakıyordu.
Normalde bunu hep yapardım eskiden ama bu aralar aramızdaki şeyler çığır aştığı için utanıyorduk birbirimizden.
Bir elini belime sarıp diğer eliyle yanağımı okşadığı sırada belim açık olduğu için karnım ısınmıştı.
Ve o sadece belimi tutmuyor hatta okşuyordu.
Bunu düşünmesi bile beni heyecandan gererken yutkundum.
Cidden bu çocuk beni iyice bozuyordu.Televizyon izlediğimiz sırada Çağan bir anda beni kendine doğru çevirince korkudan altıma sıçsamda sonradan düzeldim.
"Ödümü kopard.." derken beni öpmesini beklemiyordum.
Eli belimi daha sert kavramıştı ve ilk defa çok sert öpüyordu dudaklarımı.
Diğer elide yüzümü kendine doğru çektikçe kadınlığımda ateşlenme oluyordu ve bu beni iyice germeye başlamıştı.
Beni bir anda kucağına aldığında artık boyut aşmıştık.
Elleri bacaklarıma indiğinde kalbim boğazımda atıyordu.
Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuma getirdi ve oraya yumuşak öpücükler bırakmaya başladı.
İçten içe utançtan gebersemde bundan zevk alıyordum ve bunu saklayamazdım.
Şortumu aşağı çektiğinde iç çamaşırımla kalmıştım.
Bu beni daha çok heyecanlandırmıştı kadınlığımdaki yanma hissi büyüyordu.Nefeslerim düzensileşiyordu ve Çağan bundana daha çok haz alıyordu.
Öpücükleri boynumdan karnıma indiğinde nefesimi düzenlemeye çalışıyordum.Koltukta uzanmış ona kendimi teslim ediyordum. Ergenliğin vermiş olduğu istekte buna yardımcı oluyordu ve bu beni daha çok hazza sokuyordu.
İç çamaşırımı çıkardığında elleri orayada uğramıştı ve benim haz seviyem gittikçe artıyordu.
Utançtan eser kalmamış gibiydi.Dur demem gerekiyordu ama demiyordum. Demek istemiyordum anı yaşamak istiyordum.
Kendi tişörtünü çıkarıp üstü çıplak kaldığında ellerim sırtına çıkmış ve hazdan sırtına çizikler atıyordu.
Benim bedenim birtek ona aitti, ruhum ona aitti sevgimde öyle..
İkimizde soyutlaştığımızda bedenlerimiz birleşikti onun elleri tüm vücudumu turlamıştı ve hazzımı çokça yükseltmişti.
Artık ona tamamıyla aittim.
Ellerim saçlarının arasında gezerken yapmış olduğu şeyi bırakıp ellerini belime yerleştirdi ve dudağıma doğru fısıldadı."Sen benimsin, bende senin" diye fısıldadı dudaklarıma doğru.
O gece ilk defa kadınlığımı başkasına emanet etmiştim ve daha reşit bile değildim.
Bundan pişman olmam gerekiyordu ama değildim çünkü o yanımdaydı.O iyiyse bende iyiydim.
O mutluysa bende mutluydum çünkü ona kendimi çoktan teslim etmiştim.
Hem beden olarak, hem ruh olarak..
***
Yazarken utandım dayak yiceniz askımsılar..
Ama nasıl utanmak böyle birsey yok..
Yasamıs kadar oldm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 1
Teen Fiction~vişne~ Çağtu🖤🍷✨ Hayatındaki sırlar perdesine hergün yenisi eklenen Naz ve Çağan'ın yaşayacak oldukları gizemler ve gerçekler onları derin bir gizeme sürükleyecek.. Vişne 1 İkinci kitapta görüşelim🖤✨🍒