"Ik had die opmerking niet mogen maken" zegt charles als ik hem nog steedts niet aankijk "saar alsjeblieft het spijt me" herhaalt die nog een keer en iets in me knapt "jij denkt dat een simpele sorry alles goedmaakt, jij hebt me jaren lang gekwetst en de grond in gestampt en waarom? Wat heb ik jou misdaan tot mn 15de zag ik de grap er nog wel in maar daarna werd het ook persoonlijk en ik weet dat ik ook reacties terug heb gegeven maar dat was puur omdat ik niet wou laten zien hoeveel pijn je me telkens doet, jij hebt echt niet door wat je allemaal zegt" ratel ik in een keer uit terwijl ik hem nog steedts niet aankijk, het is even stil en ik hoor charles even op zijn tanden op elkaar knarsen "ik weet het ook niet je was gewoon makkelijk" zegt die kort maar hij kijkt me nog steedts niet aan "t zal wel charles, ik doe normaal tegen je maar laat me veder gewoon met rust" zucht ik en sta op en loop terug naar de groep die een stukje vederop bij het restaurantje staat tewachten "gaat het" vraagt arthur terwijl die naast me komt staan ik knik en focus me weer op de rest "nou gaan we nog eten cuz i'm starving" zeg ik met een glimlach en de rest van de jongens besluit er niks over tezeggen en loopt het restaurantje in en neemt plek aan een tafel en niet veel later komt charles ook weer binnen en neemt plaats aan tafel.
We bestellen allemaal wat eten en ik leer de jongens beter kennen, en tot mijn verbazing praat charles ook vrolijk mee zonder op alles een weerwoord tegeven "boys zullen we vanavond naar dat feestje in die nieuwe bar" begint george ineens als we ons eten op heb, al snel stemt iedereen in en ik heb ook wel zin in een feestje "is het oke als ik Noa mee vraag" zeg ik terwijl ik iedereen vragend aankijk "ja sure why not" zegt arthur lief en ik pak gelijk mijn telefoon erbij om mijn beste vriendinnetje te appen.
*whatsapp gesprek Noa❤️*
Ik: Heee lieverddd, je weet wel dat ik bij de familie leclerc verblijf tochh?
Noa❤️: Oh god, is die nu alweer bezig met je afkraken ik zweer het je ik maak hem af he
Ik lach even om de snelle reactie van noa en begin dan weer tetyppe
Ik: Haha t gaat oke, maar daarvoor app ik je niet, ik heb vandaag wat vrienden van charles ontmoet en ze zijn best nice, we gaan vanavond uit en ik vroeg me af of je zin had om mee tegaaaan!!
Noa❤️: Oehh jaa heb wel zin in partyy!!
Ik: Yesss gezelligg, maken we bij mij klaar? Of naja je snapt wat ik bedoel ik kan pascale vragen of je kan blijven eten en kan blijven slapen?
Noa❤️: Oehh ja gezell! Laat maar weten!❤️
Ik sluit mn whatsapp en zie dat de jongens onderhand al betaald hebben "als de gene die betaald heeft ff tikkie stuurt dan betaal ik het terug" zeg ik terwijl ik de jongens aankijk "nee joh ik betaal het gewoon" zegt charles dan terwijl die me een kleine glimlach geeft ik kijk hem kort aan en geef een klein glimlachje terug, en daarna lopen we met zn alle terug richting het huis van arthur en charles "spreken we om 9 uur af voor die club" vraagt george als we voor t huis staan "ja is goed zien we jullie daar" zegt arthur en zo nemen we afscheid van de jongens en lopen arthur charles en ik het appartement binnen waar pascale ons al begroet en de jongens regelrecht naar hun kamer lopen en ik loop naar de keuken waar pascale de boodschappen aan het uitruimen is "ik had een vraagje, ik ga vanavond mee uit met de jongens maar noa gaat ook mee en ik vroeg me af of ze kon blijven eten en slapen" vraag ik terwijl ik pascale help met de boodschappen "tuurlijk lieverd dat hoef je niet tevragen hoor, ze is altijd welkom " zegt ze lief en ik bedank haar nog en loop daarna naar de bank en app noa dat ze kan komen en ze reageert dat ze haar spullen pakt en eraan komt.
Na een half uurtje komt noa het appartement inlopen nadat pascale de deur open gedaan heeft "heeee" zeg ik blj terwijl ik naar haar toe loop en haar een knuffel geef "we gaan over ongeveer een half uurtje eten dames" zegt pascale terwijl ze de pannen op het gas fornuis zet en ik knik "bedankt nog dat ik mag blijven eten en slapen" zegt noa lief en pascale knikt ne glimlacht "geen probleem meid je bent altijd welkom" zegt ze lief en daarna lopen noa en ik naar mijn kamer "ik ga heel ff snel douche" deel ik mee terwijl ik de badkamer in verdwijn en een snelle douche neem.
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.