"Ik haaaaat rije" zeg ik met een diepe zucht en leun tegen arthur aan "jij hebt gewoon geen geduld" lacht arthur en de rest lach ook "heb je nooit gehad ook" merkt charles ineens op en ik kijk hem even verbaast aan "nee nee jij testen mijn geduld" antwoord ik lachend en hij lacht ook "true true" zegt die "ik ben blij dat we oke zijn" glimlach even naar hem voordat we aan de beurt zijn en laten allemaal onze ID's zien en lopen we daarna met zijn alle naar binnen, je merkt gelijk binnen dat er veel touristen zijn en dat is niet erg maar je merkt gelijk dat er blikken komen dat ze de jongens herkennen, terwijl menig mens die in monaco woont niet meer omkijkt als ze langs lopen.
"Shotjes" vraagt charless en iedereen knikt en loopt naar een lege tafel terwijl charles naar de bar loopt en niet veel later terug komt lopen met een dienblad shotjes en lege glazen, achter hem aan komt er een barman met een ijsbucket met een grote fles belvedere vodka en een fles sprite en kleine blikjes redbull "jullie zijn gekk" roep ik terwijl ze alles op de tafel neerzetten en de jongens lachen en daarna proosten we en gooien we allemaal een shotje naar achter "ik voel gewoon ogen branden in mijn rug" lach ik terwijl ik een glas pak en drinken inschenk "ja veel toeristen zijn hier" antwoord lando als die even rondkijkt en ik kijk ook om en inderdaad staan er veel meiden vooral tekijken naar de jongens "oke wedden als ik nu weg loop komen er zeker meiden naar me toe om tevragen wat ik met jullie doe" zeg ik en neem een slok van mn drinken "sws komen ze naar ons toe" zegt daniel en ik kijk hem even uitdagend aan "oke als ik het goed heb, dan betaal jij het eerst volgende drankje en als jij het goed heb betaal ik" antwoord ik dan "wij betalen toch wel voor jou, in iedergeval ik want je laat een dame nooit betalen" antwoord daniel dan en ik kijk hem even met gefronste wenkbrauwen aan "ik ben gewoon independent woman hoor" antwoord ik terwijl ik een hand in mn zij zet en hem probeer bitchie aantekijken zonder in de lach teschieten maar voor ik in de lach kan schieten lachen de jongens al "kijk we lachen je niet uit hoor je bent independent maar niemand van ons gaat jou laten betalen dat is gewoon goede opvoeding" antwoord max terwijl de andere jongens knikken "oke whatever maar ik heb toch wel gelijk" antwoord ik terwijl ik de dansvloer op loop, en jahoor ik ben nog niet eens begonnen met dansen of er tikt al iemand op mn schouder en draai me om en zie 2 meisjes staan "ben jij bevriend met hun" vraagt 1 van de meisjes terwijl ze naar de jongens wijst die snel wegkijken "soort van hoezo" "we dachten misschien kan je ons aan ze voorstellen" antwoord het andere meisje terwijl ze een beetje giechelen "ja sure kom mee" antwoord ik, en geloof me ik zeg dit niet omdat ik t zo leuk vind om gebruikt teworden omdat ik hun ken maar ik doe dit omdat ik weet dat ze dit haatte.
"Heee boyss, ik heb even 2 leuke dames mee genomen" zeg ik met een big smile en krijg gelijk waarschuwende blikken "hoi ik ben claire en dit is roos" antwoord t meisje en komt aan onze tafel staan en de jongens zetten gelijk een fake smile op, ik weet dat ze het haatte als ik ze koppel met meiden en al helemaal als t duidelijk fans zijn "nou veel plezier jongens ik ga dansen" zeg ik met een glimlach en loop weg "ja wij gaan mee" hoor ik pierre en lando roepen die niet weten hoe snel ze achter me aan moeten komen "oh en dannyy, ik zou graag een shotje doen met je later" en ik knipoog naar m en hij geeft me een geforceerde glimlach en de meiden blijven ratelen tegen de jongens terwijl ik begin tedansen.
Na een tijdje staan alle jongens op de dansvloer en zijn de meiden weggelopen omdat ze denk ik wel merkte dat ze buiten een foto en een kort gesprek niks zouden krijgen, ik ben aan het dansen als er een jongen naar me toe komt en ineens zn arm om mn middel legt "en hoe heet deze mooie dame" feluisterd die in mijn oor "saar" glimlach ik terug "je ziet er goed uit laten we dansen" zegt die terwijl die achter me komt staan en tegen me aan probeert tedansen, ik hou zo niet van zulke jongens die denken dat ze ineens zo aan me kunnen zitten en ik zie pierre mijn kant op kijken en ik gebaar een kleine help en gelijk zie ik hem mijn kant opwijzen en de rest kort knikken en dan komt pierre mijn kant op en mijn hand vast pakt "dude ik was al met haar bezig" roept de jongen boven de muziek uit, en zo tezien weet hij niet wie pierre is "en ik ben haar vriend" antwoord die kort en trekt me weg en trekt me tegen zig aan "thanks" feluister ik en pierre geeft me een kus op mn voorhoofd en begleid me daarna weer terug naar de jongens "heb jij even geluk dat we dichtbij stonden" zegt arthur lachend en ik geef hem een dodelijke blik "ik haat t als jongens zo opdringerig doen en ik ze niet eens ken" antwoord ik en neem het drankje aan die charles mee aangeeft en ik glimlach even en neem dan een slok "moet je er maar ook niet zo verdomde sexy uitzien, ik geef ze geen ongelijk" hoor ik ineens achter me, oh my ik herken deze stem en mijn ogen schieten gelijk naar arthur en draai me daarna om "wat moet je" antwoord ik kortaf en ik kijk recht in de ogen die mij ontzettend veel pijn hebben gedaan "ik miste je" is het enigste wat die antwoord "wie is dat" feluisterd arthur in mijn oor en ik kijk hem even aan "hem" is t enigste wat ik antwoord en hem aankijk en ik zie gelijk dat die weet wie ik bedoel, alleen weet hij niet hoe het afgelopen is tussen ons.
"Je miste me" lach ik spottend en ik kijk hem even aan, hij zet een stap in mijn richting en gelijk zet ik een stap achteruit "waag het niet om me nog een keer aanteraken of ik castereer je" antwoord ik met een lichte trilling in mn stem en voel de tranen prikken in mijn ogen en volgensmij heeft hij heel goed door dat ik walg van hem want er komt een triomfantelijke grijns op zijn gezicht "kom op saar we hadden zoon leuke tijd, en die kunnen we vanavond weer hebben" antwoord die terwijl die over mijn wang aait en ik mijn hoofd weg draai en daardoor arthur aankijkt die de tranen in mijn ogen opvalt "nou leuke reünie moeten we vaker doen" hij is even stil "of niet" is het enigste wat arthur zegt en trekt me aan mijn arm terug naar de tafel waar we stonden "ik wil naar huis" zeg ik zacht terwijl ik mijn hoofd tussen mijn armen op de tafel leg, deze jongen zal me nooit met rust laten "was hij de jongen uit menton" vraagt arthur en ik kom omhoog en knik "gaat het saar" vraagt pierre terwijl die zijn arm om mijn middel slaat "ja het gaat ik wil gewoon heel graag naar huis ik ben moe" antwoord ik en de jongens knikken "kom we gaan" antwoord charles en we lopen met zijn alle naar buiten en pierre heeft nog steedts zijn arm om mijn middel "wie was die jongen" vraagt die zachtjes zodat niemand t hoort "niemand hij is niet belangerijk" antwoord ik, ik heb echt geen zin om erover tepraten en wil gewoon slapen, na zoon 10 minuten in stilte tehebben gelopen zijn we aangekomen bij het huis van de familie leclerc, daniel lando en max slapen bij max die woont hier echt 3 minuten vandaan en de andere jongens wonen aan de andere kant van monaco dus dat was handiger en pierre slaapt hier dus we nemen afscheid van de andere 3 jongens en lopen daarna met zijn 4e naar binnen "ik ga slapen" zeg ik terwijl ik niet op reactie wacht en al de trap op loop naar mijn kamer, eenmaal in mijn kamer haal ik snel mijn make-up eraf en doe ik mijn kleren uit en trek ik een oversized shirt aan, als ik das allemaal gedaan heb plof ik aan het voeten einde van mijn bed en dan kan ik mijn emoties niet meer inhouden en vliegen de gebeurtenissen weer door mijn hoofd, hoe ik hem betrapte met een vriendin van mij in mijn fucking bed, dat beeld krijg ik nooit meer uit mijn hoofd elke keer dat die me toen aanprobeerde teraken gaf me gewoon kots nijgingen, achteraf bleek dat die elke week wel een andere scharrel had naast mij, echt dat ik geen soa van hem heb gekregen vind ik knap, maar t gene waar ik het meest spijt van heb is dat ik mijn maagdelijkheid verloren ben aan zoon sukkel, zoiets hoort speciaal tezijn en op dat moment was t speciaal want toen wist ik nog niet dat die die zelfde dag voor mij al een andere chick gedaan had en na mij ook nog bij een meid geweest is, de tranen stromen over mijn wangen en ik ben zo diep in gedachten dat ik niet eens doorheb dat er iemand mijn kamer in is gekomen, ik voel 2 armen me in een knuffel trekken en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan "het komt goed echt" hoor ik hem zeggen.
Oehh kleine cliffhangerrr ookal is die niet heel spannend maar he gaat om het idee!😂
Butt itsss fridaayyy!!❤️Ik ben dus echt fucking excited cuzz heb een mail gekregen dat ik vrijwilligers werk mag gaaan doen bij de dgp!!!! Zoveel zin in!
Liefs Soof!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.