Hoofdstuk 4

1K 8 1
                                    


*pov charles*

Samen met de jongens staan we om een tafel een beetje tedrinken en tepraten, maar mijn ogen kan ik niet van saar afhouden ze ziet er bloed mooi uit vandaag in dat jurkje.

Gelijk voel ik me schuldig dat ik zo over haar denk, kom op charles je hebt een vriendin dit kan niet vergeet het spreek ik mezelf tegen en sla mn drankje in een keer achterover, en de rest van de avond vloeien de drankjes ook rijkelijk naar binnen waardoor ik de drank redelijk begin tevoelen en ik ben niet de enigste want sommige jongens hebben de smaak ook behoorlijk tepakken "god wat is ze sexy in dat jurkje" zegt george dan ineens ik kijk hem even verbaast aan en volg zijn blik en die komt uit bij saar, ik ben dus niet de enigste "ik denk dat je niet de enigste ben" zegt carlos lachend terwijl die naar saar wijst en we draaien beide ons hoofd weer om en zien een jongen bij saar en noa staan, en paar seconde later komt noa onze kant op gelopen en blijven saar en de jongen praten en dansen ik rol even met mn ogen en richt mn blik weer op de rest van de jongens.

"Hei boysss gaan jullie niet dansen" zegt noa blij terwijl ze een shotje van de tafel pakt en hem achterover gooit "wij zijn niet zo van t dansen" zegt lando lachend terwijl die haar een drankje toeschuift die ze ook in een keer naar achter gooit "en toch moeten jullie want i need a dance partner nu mn andere is weggekaapt" zegt ze wijzend naar saar en de rest lacht even maar ik kan er niet om lachen, wat doet dat meisje verdomme met me waarom ben ik jaloers terwijl ik een vriendin heb, ik geef mezelf in gedachte een klap tegen mn achterhoofd.

Debiel.

"Sommige jongens geven toch over en verdwijnen met noa de dansvloer op en saar mengt zig er na een tijdje ook in en ik sla nog wat over gebleven shotjes naar achter "ik dacht dat jij saar haatte" hoor ik pierre achter me zeggen terwijl die een hand op mn schouder legt en ik draai me om "ik haat dr niet ik vind dr gewoon irritant" zeg ik zuchtend in de hoop dat hij het geloofd "irritant omdat ze zig niet aan je voeten werp zoals elke andere vrouw in de wereld zeker" hoor ik hem lachend zeggen en ik zucht even en draai me om "bullshit" zeg ik terwijl ik een shotje achterover gooi "als jij t geloofd is t goed, maar hou in je achterhoofd dat je gewoon een vriendin heb" zegt die nog terwijl ook hij zig mengt bij de groep op de dansvloer en ik zucht.

Het is inmiddels half 4 en de club gaat over een half uur dicht maar wij hebben besloten om nu naar huis tegaan om de drukte en de gekkigheid te ontlopen, samen met arthur saar en noa lopen we terug naar huis en echt recht kan ik niet meer lopen, het spint allemaal aardig en soms struikel ik ook lichtjes maar dat is bij arthur net zo want hij word ondersteunt door noa en saar loopt dr lachend naast, op eek gegeven moment kijkt saar even naar achter en kijkt ze me even bezorgd aan "gaat t wel" vraagt ze als ze naast me komt lopen en voor ik antwoord kan geven struikel ik weer over mijn eigen voeten "het gaat prima" zeg ik met dubbele tong en saar lacht even en doet dan dr arm om mijn middel, niet dat het heel veel zin heeft aangezien ik ruim een kop groter ben maarja het is wel lief, eenmaal bij ons appartement aangekomen helpt noa arthur naar zijn kamer en saar doet het zelfde bij mij "kleed je uit en ga in bed liggen" beveelt ze me en ik lach even "kom jij er dan bij" zeg ik terwijl ik mezelf op bed laat vallen, saar negeert het en trekt me overeind en trekt daarna mijn shirt over mn hoofd "broek uit" is het enigste wat ze zegt als ze me terug op mn benen trekt, ik luister en trek mn broek uit en zie dat saar de dekens al open gegooit heeft en aankomt lopen met een glaasje water "drink dit" zegt ze streng en duwt de beker water in mn hand en ik drink het netjes op.

*pov saar*

Charles geeft de beker weer terug en ik zet hem op zn nachtkastje, deze jongen is echt dronken "en nu bed in" zeg ik duidelijk en gelukkig luistert die al de heletijd naar alles wat ik zeg, behalve nu want inplaats van in bed tegaan liggen komt die op me aflopen "je bent zo ontzettend mooi" zegt die met dubbele tong en ik kijk hem even verward aan "charles je weet niet wat je zegt ga slapen" dring ik hem aan terwijl ik een stapje naar achter zet maar hij luistert niet "ik wil dit al de hele avond doen" is zn antwoord terwijl die met 2 handen mijn gezicht vast pakt en zijn lippen op de mijne drukt, lang duurt het niet want ik duw hem snel weg "charles je bent dronken ga slapen" zeg ik geschrokken terwijl ik de kamer snel uitloopt ik hoor hem nog wat zeggen of maar ik luister niet en loop snel naar mijn eigen kamer, verward sluit ik de deur achter me dicht en ga ik tegen de deur aanstaan wat de fack was dit ineens.

"Whatsup" hoor ik noa vragen die al in pyama en wel de badkamer uit komt lopen, ik schud even mn hoofd "charles zoende me net ineens" zeg ik nog steedts een beetje in shock "hij deed wat" vraagt noa die kennelijk net so verward is als ik "ik weet niet maar ik hielp hem gewoon zn bed in en ineens pakte die mn gezicht vast en zoende die me" ratel ik door terwijl ik de kamer in loop en me op het bed laat ploffen "hij heeft toch een vriendin" vraagt noa en ik knik, dat heeft die zeker en een hele leuke en lieve vriendin nog wel "zou die gedacht hebben dat ik charlotte was" vraag ik dan "ik weet het niet" antwoord noa en ik zucht even "het zal vast een misverstand zijn" antwoord ik en verdwijn de badkamer in en haal mijn make-up eraf en kleed me om in een over sized shirt en ga dan naast noa in bed liggen "niet teveel over piekeren ga lekker slapen" zegt noa voordat ik het licht uit doe "slaaplekker" zeg ik terug en draai me op mn zij en val dan niet veel later in slaap.

Volgende ochtend

Ik word wakker door het licht wat door mijn gordijnen komt, ik moet eerlijk zeggen dat mn kater echt reuze meevalt nu heb ik ook niet heel veel gedronken maar voelde hem gister wel even.

Gelijk schieten mijn gedachten naar gister avond toen charles me ineens zoende, nog steedts denk ik dat hij dacht dat ik charlotte was, snel schud ik de gedachte weer van me af en pak ik mijn telefoon van het nachtkastje en open mijn whatsapp en zie dat ik een appje van pierre heb.

*Whatsapp gesprek Pierre Gaslyy😇*

Pierre Gaslyy😇: Hoop dat je de 2 kleuters veilig thuis gekregen heb! En jezelf natuurlijk😉

Pierre Gaslyy😇: Was gezellig kleine en slaaplekker alvast!

Ik: Morningg!!

Ik: Het was een opgaven maar we zijn thuis gekomen, ze zullen beide een goeie kater hebben😂

Pierre Gaslyy😇: En of ze dat hebben ik zit beneden kom dan kan je lachen😜

Ik: I'm comming even noa wakker maken!

Ik sluit mn whatsapp en schud noa zachtjes wakker "kom we gaan ontbijten pierre is er ook en heeft gok ik eten mee genomen" zeg ik terwijl noa zig uitrekt en gelijk dr bed uit rolt en een knot in doet, ik doe t zelfde maar trek dan nog een over sized hoodie aan en samen lopen we kletsend naar beneden.

Als we beneden aankomen zien we charles arthur en pierre aan tafel zitten, de 2 broers hebben hun capuchon op en zitten te genieten van het ontbijt wat pierre mee genomen heeft, "goeiemorgen" zegt noa blij en ze neemt plaats aan tafel "morgenn" zeg ik ook terwijl ik naast noa en pierre aan tafel plaats neem de jongens hummen wat en gaan dan veder met eten "jullie waren goed ver gister heren" zegt noa lachend terwijl ze een broodje op dr bord legt "dat valt wel mee" verdedigd arthur zigzelf en ik lach even "hoe ben je in bed gekomen dan" zeg ik terwijl ik hem geamuseerd aankijk, gelijk zie je hem nadenken en daarna kijkt die ons aan "oke misschien toch iets erger dan ik dacht" zucht die terwijl die de laatste hap van zn broodje neemt "charles ga je nog praten of ben je gister je tong achter gelaten bij een chick" zegt pierre lachend en gelijk verslik ik mezelf in mn drinken en kijk ik noa even kort aan en voel ogen in me branden maar neem snel een hap van mn broodje "hou je bek man" is t enigste wat charles zegt en ik hoor pierre en arthur lachen, de rest van t ontbijt zeg ik niks terwijl arthur pierre en noa diep met elkaar in gesprek zijn af en toe kijk ik charles kort aan alleen nu kijkt hij mij ook aan en ik geef hem een ongemakkelijke glimlach en focus me dan weer op het broodje wat op me bord ligt, honger heb ik niet want mijn gedachte schieten steedts naar gister avond en ik heb zoveel vragen ook.

Weer een hoofdstukjee!
En weeer een foto met charles en een kind, sorry daarvoor maar mannen en kinderen zijn gewoon t schattigste wat er is😜

I always knew ~ Charles LeclercWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu