*Pov Saar*
Ik voel mijn wangen gloeien als pierre een kleine grijns laat zien uit reactie van mijn ogen die naar zijn lippen schoten, ik kan er niks aan doen maar iets trekt mijn ogen naar zijn lippen misschien is het omdat ze op oog hoogte zitten of omdat ik ze gewoon graag wil voelen, maar wat het ook is ik weet dat het foute boel is.
Ik speel een gevaarlijk spelletjes met de beste vriend van charles, iets wat ik niet kan maken nadat ik zonder uitleg bij hem weggerend ben.
Een harde klap trekt me weg van de situatie en zie charles in de deur opening staan.
hoe de fuck komt hij binnen?
Mijn vraag word al snel beantwoord als ik het kamerpasje in zijn hand zie en neem gauw 2 grote stappen bij pierre vandaan "wat de fuck heeft dit tebetekenen" hoor ik charles zeggen en mijn ogen vinden mijn voeten die op dit moment erg intressant lijken "het is niet wat t lijkt" antwoord pierre terwijl die een stukje naar charles loopt "wat dan, want voor mij ziet dit eruit alsof mijn beste vriend op het punt stond mijn fucking vriendin tezoenen" antwoord charles met een duideijke haat in zn stem "ik ben je vriendin niet" feluister ik zachtjes.
Nee Saar slimme opmerking.
"Oh niet?" Lacht charles bijna "ik wil dit even tussen ons houden" herhaalt hij doelend op wat ik gezegd heb op de clif en ik blijf naar de grond kijken "en jij, jij pakt het eerste beste moment dat het even niet goed gaat om je lul erin testeken" roept charles naar pierre "we hebben geen seks gehad, ik luister daarin tegen wel naar wat een meid wilt" kaatst pierre hard terug en mijn hoofd vliegt gelijk omhoog kijkend naar de twee jongens "wat lul je nou man je weet niet waar je over praat" begint charles nu ook zn stem teverheffen "je meisje heeft weet ik het hoevaak aangegeven geeen seks tewillen charles, maar jij moet natuurlijk weer je gedragen als een of andere hormonale tiener en niet luisteren de gene die om je geeft want alles draait om charles alles draaait om jezelf" begint pierre en charles neemt 2 grote stappen naar hem toe "bemoei je een keer met je eigen leven, misschien ook een keer kijken naar waarom je eigen liefdes leven" roept charles boos.
Ik kan het niet meer hendelen en ren de kamer uit, waarheen geen idee maar ik moet weg van deze jongens weg van alle drama weg van alles.
Ik ren het hotel uit niet wetend wat ik nu moet doen, waar de fuck moet ik heen ik zit in een land maar ik niks of niemand ken en de enigste 2 jongens die ik lang ken hebben ruzie met elkaar over mij.
Ik besluit eva tebellen in de hoop dat ze opneemt, en gelukkig doet ze dat.
Ze is in de paddock en vertelde me dat ze bij de toegangs hekjes op me zou wachten, dus nu ben ik onderweg naar het circuit wat gelukkig niet heel ver is, wel weet ik heel goed dat beide jongens ook op het circuit moeten zijn vandaag aangezien de vrije training 3 en de kwalificatie hebben vanavond, het voordeel aan avond races is dat ze pas later er zullen zijn en het nu pas 10 uur is.
Als ik bij de ingang aankom zie ik eva al staan en loop ik op haar af en de beveiliging laat me gelijk binnen, in stilte loop ik achter eva aan naar de mclaren hospitality en nemen we plaats op een klein bankje achter in de hoek.
"Oke spill alles wat is er aan de hand" begint eva en ik laat een diepe zucht horen voordat ik haar het hele verhaal vanaf t stuk van charles die niet naar me luistert tot t moment van pierre en mij waar charles ineens binnen stond.
"Damn girl your a player" lacht eva om het denk ik iets luchtiger tehouden "ik weet niet wat er was maar pierre en charles zijn echt het tegen overgestelde, pierre zegt en doet alles wat ik maar kann wensen en is super lief voor me, en charles is gewoon fucking aantrekkelijk" antwoord ik en laat mijn hoofd tussen mijn handen vallen.
"Meid your living the dream van ongeveer elke fangirl, je hebt 2 mannen die je willen" zegt eva tegen me "pierre wilt me niet, hij zorgt gewoon voor me en charles soms denk ik dat het enigste wat hij wilt is zn pleziertje eruit halen" antwoord ik en eva begint telachen "je hebt t echt niet door he" antwoord ze "wat niet" ik kijk haar even vragend aan, ze lacht weer even "dat charles niet de enigste is die zn ogen niet van je af kan houden" antwoord ze en weer kijk ik haar vragend aan "meid al sinds ik je ken is pierre like a protective puppy, de blik in zn ogen als die naar je kijkt het slijm loopt nog net niet uit zn mondhoek" antwoord eva en ik blijf haar verbaast aankijken.
Vind pierre mij leuk? Dat die beschermend is is toch gewoon op een vriendschappelijke manier? I mean we zijn al vrienden zolang als ik me kan herrineren waarom zou die me nu ineens leuk vinden, waarom zou die nu ik met charles bezig ben ineens gevoelens voor me krijgen.
De error in mn hoofd word met de minuut groter en snap op dit moment echt helemaal niks meer van t leven, mijn hoofd draait over uren en ik heb niet eens meer door dat eva een ander verhaal tegen me is gestart.
Hee lieverdd,
Weer een nieuw part!
Two man fighting for one heart😌
Zijn jullie team charles of team pierre?Liefss
Sooofff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.