Ik voel even aan mijn wangen "oh geen idee misschien iets te enthousiast arthur en pierre wakker gemaakt" antwoord ik snel en zie dat charles me even vragend aankijkt "wat ruikt t hier lekker" hoor ik arthur zeggen en draai me om naar de trap waar ik pierre en arthur aangekleed en wel naar beneden zie lopen "kom zitten" zegt charles terwijl die een bordje met gebakken spek op tafel zet "hebben jullie dit samen gedaan" vraagt pierre terwijl die ons beide aankijkt "ik heb de broodjes gehaald toen ik was wezen hardlopen en toen aan charles gevraagd of die eitjes kon koken en spek kon bakken zodat ik kon douche" antwoord ik terwijl ik de zak met broodjes uit t mandje pak en de broodjes in t mandje laat zakken en daarna een broodje op mijn bord pak, en de rest volgt mijn voorbeeld, ik voel gewoon dat pierre naar me kijkt maar ik kan het niet opbrengen om naar hem tekijken.
Tuurlijk heb ik pierre wel eens zonder shirt gezien, maar toen was ik 8 en hij 14 ofzo weetje ik kan niet ontkennen dat die jongen er bizar goed uitziet maar het kan niet hij is ten eerste een van mijn beste vrienden ik kan altijd bij hem terecht en ten tweede schelen we 6 jaar, en iknow iknow age dont matters maar toch de media zou er een heel probleem van maken dat weet ik zeker.
Wait hold up waaarom denk ik gelijk aan wat de media ervan vind, nee nee saar je voelt je niet aangetrokken tot pierre echt niet dit zijn gewoon je hormonen die je niet onder controle kan houden net zoals dat je charles niet aantrekkelijk vind, dit ligt gewoon aan je hormonen je moet gewoon even een andere jongen vinden "de jongens, charlotte en ik gaan naar het strand vandaag gaan jullie mee" vraagt charles aan mij en arthur waardoor ik uit mijn gedachtes word gehaald "ja gezellig waarom niet" antwoord arthur en ik knik ook kort "gezellig" en neem snel een hap van mn broodje "oke we gaan over een half uurtje naar het strand" delen ze mee en ik stop het laatste stukje brood in mn mond en sta dan op "dan ga ik me snel omkleden" antwoord ik en gris mn telefoon van tafel en loop de trap op naar mijn kamer en loop gelijk naar mijn kast en trek de la met bikini's open en pak er een zwarte basic bikini uit en trek die aan, ik pak een witte blouse en een short en trek die erover aan en pak nog wat spulletjes in in mijn strandtas zoals zonnenbril zonnenbrand en natuurlijk een bad handoek en loop daarna naar beneden en zie dat de jongens al klaar zitten en charlotte ook er is "hee" begroet ze me en ik geef haar een knuffel "nou letsgo" zegt arthur en hij loopt richting de deur charles en charlotte lopen ook samen en pierre pakt mijn strandtas uit mijn handen en propt zn handdoek erin "je hoeft je niet teschamen hoor dat je me zonder shirt zag, je kan er straks de hele dag schaamteloos naar kijken" lacht die en ik geef hem een dodelijke blik "ik schrok gewoon ik verwachte dat je in bed lag" antwoord ik terwijl we naar het strand lopen, dat is wel echt top het strand ligt echt nog net niet aan het huis, je moet alleen een weg over en een trap af.
Pierre lacht even en loopt dan in stilte mee naar het strand, eenmaal aangekomen bij t strand pak ik mijn strandtas terug van pierre en pak ik mijn handdoek eruit en leg die naast die van charlotte neer en de jongens leggen hem ook neer "zullen wij eerst even wat fotos maken heb echt nieuwe insta fotos nodig" vraag ik aan char en ze knikt gelijk "wij gaan zwemmen have fun" zegt charles terwijl die char een kus geeft en samen met char lopen we een stukje naar boven waar je een leuke muur heb en nog naar wat rotsen waar we wat fotos maken, na zoon half uur lopen we weer terug met zeker genoeg leuke fotos.
Als we aankomen zie ik dat de andere jongens er ookal zijn en trek ik mijn blouse uit en gooi ik mijn short die ik al uitgedaan had in mijn tas en leg ik mijn telefoon ook onder in mn tas en pak ik mijn zonnenbrand "ik ga alvast naar de jongens" zegt charlotte en ik knik en ze loopt naar de zee toe en ik begin me intesmeren "hulp nodig" hoor ik iemand zeggen en kijk omhoog en zie pierre staan "graag anders is mn rug straks zo rood als een kreeft" lach ik terwijl ik opsta en pierre de zonnebrand geef en pierre lacht ook en begint dan mijn rug in tesmeren, als die klaar ik bedank ik hem "je bent een topper" zeg ik terwijl ik mijn zonnenbrand opberg en ik zie pierre me lachend aankijken "wat ben je van plan" vraag ik terwijl ik hem aankijk, en voordat ik nog iets kan zeggen zie ik hem op me afkomen en begin ik terennen "pierre nee nee" roep ik lachend terwijl ik wegren "jaa jij gaat zwemmen saar" roept die terwijl die achter me aan rent en het duurt niet lang of hij heeft me ingehaald en dan tilt die me over zn schouder "pierre neee" roep ik lachend en ik probeer hem nog tekietelen zodat die los zou laten maar helaas voel ik binnen de kortste keren het koude water al en als ik boven komt zie ik iedereen lachen "verdomme" zeg ik lachend terwijl ik mijn haar naar achter doe "nu moet ik me weer opnieuw insmeren".
De rest van de middag zwemmen we wat en liggen charlotte en ik vooral een beetje tezonnen, s avonds besluiten we met zijn alle bij een van de strandtentjes wat tegaan eten "voor mij graag een zoete witte wijn" zeg ik tegen de serveerster die onze drankjes opneemt, ondertussen dat de rest van de jongens wat aan het praten is besluit ik om 1 van de fotos van vanmiddag op insta tezetten
@landonorris, @charles_leclerc and 19.327 others liked this
@Saaaarrx:): Beachday!🌞🐚
7.294 comments
@Charlottesiine: was gezelligg!❤️
@Pierregasly: Moooiii😜
@f1_Edits: is zij niet dat meisje waar die mee
gespot is?
@Noaablx: Bestfriendd!💗"Leuke foto" zegt arthur en ik lach "thanks" antwoord ik en niet veel later komt de ober met onze drankjes en geven gelijk door wat we willen eten, de rest van de avond kletsen we gezellig en eten we wat.
Het is inmiddels half 1 en ik lig lekker in mijn bed en kruip lekker onder de dekens en val niet veel later in slaap.
Weer een hoofdstukkiee! Het is een iets korter en misschien iets saaier hoofdstuk maar je kan niet elk hoofdstuk actie hebben haha!
En vandaaag eerste dag van monacoo race weekendd!! Formule 2 rijd vanavond hun eerste vrije training!
Helemaal leuk weer terug in monaco en laten we hopen dat charles eindelijk zijn home race uit kan rijden!!!Liefss sooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.