*pov charles*
Saar schrapt dr keel "ik ga uhm douche" zegt ze ongemakkelijk terwijl ze dr mouwen omlaag trekt van dr trui, t ziet er best schattig uit maar de reden waarom ze zig ongemakkelijk voelt is echt mijn schuld en heb met mezelf afgesproken dat ik doe alsof ik er niks meer van weet want dit was echt 1 grote fout, ik voel me super schuldig tegenover charlotte en ik heb het alleen nog maar erger gemaakt tussen saar en mij, ik word uit mijn gedachten gehaald door arthur die me een tik tegen mn schouder geeft "waar zit jij met je hoofd man" zegt die terwijl die me aankijkt ik schud even mn hoofd "gewoon een kater" gebruik ik als excuus, arthur schud even lachend zn hoofd en loopt daarna naar boven "oke en wat is er nou echt" begint pierre dan als die plaats neemt op de bar kruk waar arthur net zat ik schud mn hoofd "niks" ik weet gewoon niet of ik het pierre moet vertellen, fuck waarom deed ik het ook ik laat mn hoofd tussen mn handen zakken en laat een gefrustreerde kreet horen.
Oke charles lekker bezig "oke vertel kom op ik ga niet weg voordat je vertelt heb wat je dwars zit" zegt pierre nou iets aandringender ik zucht en kijk hem aan "ik heb een grote fout gemaakt" is het enigste wat ik zeg terwijl ik mn hoofd weer tussen mn handen laat vallen "wat heb je gedaan het kan vast niet zo erg zijn" zegt pierre dan en ik kijk hem even aan "ik heb saar gezoend gister avond" zeg ik volgensmij half onverstaanbaar of in iedergeval dat dacht ik want blijkbaar hoorde die het luid en duidelijk want hij kijkt me met open mond aan "je hebt wat" vraagt die geschrokken en ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht "het.. ik... fuck ik weet het niet maar ze is zo veranderd" zucht ik "en charlotte" zegt pierre duidelijk nog steedts niet kan plaatsen wat er gebeurd is "ik weet het niet pierre ik weet het echt niet" zucht ik en laat mijn hoofd weeer op de tafel vallen "i'm stupid " zucht ik.
"Ga je het haar vertellen" vraagt pierre terwijl we mijn kamer inlopen, ik schud mijn hoofd "als t uitkomt dan haalt de media me neer" antwoord ik "is de media serieus waar je je nu mee bezig houd, sorry charles je bent echt mijn beste vriend maar je moet het charlotte vertellen" zegt die zuchtend terwijl die op een stoel gaat zitten en ik zucht ook en laat me achterover op het bed vallen "ik weet het" "heb je gevoelens voor saar of wil je vechten voor charlotte" vraagt pierre, en ik moet je eerlijk zeggen ik weet niet wat ik nu wil ik weet het echt niet "ik weet het niet, maar ergens weet ik wel dat ik niet zomaar iemand anders zou zoenen ookal was ik dronken, het is niet eerlijk tegen over charlotte" antwoord ik dan maar eerlijk en pierre knikt "ik zal je even alleen laten" en met dat gezegd tehebben loopt pierre mijn kamer uit.
Ik loop de badkamer in en zet de douche aan, dit heb ik nu echt even nodig ik weet niet wat er aan de hand is met me maar ik weet wel dat saar meer ik de me hoofd zit dan dat ik zou willen, ik kleed me uit en stap onder de douche en door de warme stralen ontspan ik gelijk een beetje en was ik mn haar, daarna blijf ik nog even onder de douche staan maar eigenlijk stap ik er al snel onder vandaan en droog ik me af en sla ik een handdoek om mn middel en loop mn kamer weer in en trek mn kast open en pak er een hoodie uit met een bijpassende short en trek dat aan, daarna fix ik mn haar nog en loop ik mijn kamer uit de trap af, als ik beneden kom zie ik dat saar in slaap gevallen is op de bank terwijl ze een film aan het kijken was, ik pak een dekentje en leg hem over haar heen en zet de film op pauze en loop daarna de keuken in waar ik mijn moeder tegen kom "we gaan vanavond uit eten, je mag charlotte ook uitnodigen als je wilt" zegt ze tevreden terwijl ze een thee zakje in het warme water laat zakken "is goed ik zal het vragen" antwoord ik dan maar niet wetende of het wel een slim idee is om charlotte uittenodigen al saar er ook is maarja anders is het ook weer zo raar, ik besluit haar toch een appje testuren om tevragen of ze komt en ze reageert gelijk dat ze komt en er over een uurtje is.
Ik loop naar boven om nette kleren aantedoen want ik weet dat mijn moeder altijd wilt dat we er netjes uit zien als we buiten huis gaan eten, ik trek een witte blouse uit de kast en een zwarte broek en trek het aan, ik loop de badkamer in en fix mijn haar poets mijn tanden en spray nog wat after shave op en check mezelf nog een keer en geef een goed keurend knikje en loop daarna mijn kamer uit naar benden.
*Pov Saar*
Ik word wakker van arthur die met een kussen op mijn hoofd slaat "waar was dit voor nodig" zucht ik als ik omhoog kom en het dekentje van me af duw, ik kan me dus niet herinneren dat ik onder een dekentje ben gaan liggen maar het zal wel "we gaan zo uit eten dus maak je klaar" zegt die lachend terwijl ik zijn outfit nog eens goed bekijk, hij heeft een baby blauwe ralph lauren polo aan en een zwarte broek "oke oke mooi boy hoelaat moet ik klaar zijn" zeg ik lached terwijl ik opsta en richting de trap loop "over een uurtje" zegt die terwijl die richting de keuken loopt ik schrik op en kijk hem aan "oke gotta go bye" roep ik en sprint daarna naar boven, boven aan de trap kom ik charles tegen waar ik bijna tegen op bots "sorry" roep ik terwijl ik mijn slaapkamer binnen ren en gelijk mijn kleding kast in en trek er een leuk rood jurkje uit met een strakke bovenkant met lange mouwen en een diep decolleté en een wijde onderkant tot net boven de knie, ik loop naar de badkamer en krul daar snel mijn haar en doe wat mascara op en werk mijn wenkbrauwen wat bij en pak een bijpassende matte rode lipstick en doe die op, als ik daarmee klaar ben schud ik mijn krullen wat uit en loop ik terug de kamer in en doe wat sieraden om en pak een zwarte cluche en ik trek er mijn zwarte "so kate" louboutin hakken bij aan met rode onderkant, ik check mezelf in de spiegel en loop dan naar beneden waar de rest van de familie me al staat optewachten en zie charlotte ook staan, great alsof t niet al ongemakkelijk was met alleen charles "je ziet er prachtig uit saar" zegt pascale en ik glimlach "dankjewel u ook" zeg ik lief en loop naar ze toe en voel charles zn ogen branden "zeg maar gewoon je hoor lieverd, ik heb pierre ook uitgenodigd die zal er elk moment zijn" glimlacht ze weer en ik ga bij arthur en lorenzo staan en niet veel later komt pierre het appartement in lopen en begroet iedereen "zo wie wil jij vanavond jaloers maken" zegt die lachend terwijl die naar mij kijkt "ja die ene weetje wel" zeg ik lachend als grapje en ik zie iedereen verbaast naar ons kijken als we aan t lachen zijn "t was een grapje jongens rustig" zeg ik lachend en de rest lacht ook even behalve charles en ik zie pierre hem een waarschuwende blik geven, great pierre weet t dus ook had ook eigenlijk niks anders moeten verwachten aangezien hij charles zn beste vriend is maarja "nou laten we gaan" zegt pascale vrolijk en pierre steekt zn arm uit en ik pak hem ter ondersteuning, we zijn nog geen eens t huis uit en ik heb nu al spijt van deze hoge haken, "saar rij jij met ons mee of met pierre" vraagt pascalle terwijl charles en charlotte al naar de ferrari van charles lopen "ik rij wel met pierre mee" zeg ik terwijl ik pierre volg pierre naar zijn honda nsx "doe maaar duur hoor gasly" zeg ik lachend terwijl ik naar de auto kijk en hij lacht even en houd de deur voor me open en ik stap in en niet veel later komt die naast me zitten en start de auto en rijd richting het restaurant "duss wat is er gebeurd tussen jou en charles" vraagt die terwijl die zig op de weg focust.
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.