Met een ruk draai ik me om en kijk ik de persoon aan die net naar me geroepen heeft en zie charles staan "bepaal niet wat ik wel en niet moet doen charles" bijt ik terug en charles kijkt me even aan "je had tegen me moeten praten toen dingen je dwars zaten saar niet vluchten omdat dat makkelijkste weg voor je is" zegt die terwijl die dichter naar me toe komt lopen.
"Ik heb tegen je gepraat charles maar jij hoorde volgensmij alleen wat jij wou horen" snauw ik gefrustreerd terug "we hebben hier nooit over gepraat je wou het rustig aan doen met de media en het naar buiten brengen" antwoord die en ik kijk hem even aan met een ben je serieus blik "charles meen je dit serieus" en hij knikt "hoe fucking vaak ben ik wel niet weggelopen of heb ik gezegd dat ik rustig aan wou doen als jij je weer eens aandrong" roep ik gefrustreerd en iets tehard blijkbaar want verschillende hoofdjes zijn nu mijn onze kant op gedraait en ik gooi even gefrustreerd mijn handen in de lucht.
"Ik was zo verliefd op jou charles, zo verliefd maar elke keer dat je niet leek teluisteren naar me nam het elke keer weer een beetje af" beken ik en hij komt nu voor me staan "dat was echt helemaal niet de bedoeling saar echt niet,
Ik wil ons samen ik kan niet zonder je" zegt charles terwijl die mijn handen vast pakt "waarom liet je me niet zien wat ik voor je betekende ik snap het niet charles als je van iemand houd wil je dat laten zien het van de daken schreeuwen maar jij deed je best niet eens" antwoord ik en hij kijkt me even aan."Laat me het je bewijzen dat ik voor jou en alleen jou wil gaan, laat me bewijzen dat ik je begrijp en rustig aan wil doen op de vlakken dat jij rustig aan wilt doen, laat me je meenemen op een date vanavond en als je daarna nog steedts dit gevoel over me hebt dan laat ik je met rust maar laat me het alsjeblieft bewijzen" zegt charles en ik kijk hem even verward aan.
"Alsjeblieft saar" ik kijk even naar de grond "1 kans charles 1 kans" zeg ik en hij sluit meteem zijn armen om me heen.
"Laat me je terug brengen naar het hotel, de kamer is voor jou en dan haal ik je om 8 uur op" zegt charles en ik knik en samen lopen we terug naar zijn auto.
Onderweg naar het hotel is het stil en zeggen we niks, charles zet me ook alleen af bij het hotel en gaat daarna zelf weer weg.
Ik stap de lift in op weg naar dr kamer waar charles en ik afgelopen weekend verbleven en gooi mn koffer zuchtend op de grond.
Ik weet niet of ik goed doe aan dit hele gebeuren maar mijn hart zegt dat ik hem de kans moet geven, hij is en blijft de jongen waar ik al sinds kleins af aan stiekem verliefd op ben.
Ik besluit snel onder de douche te springen en was mijn haar en lichaam snel, eenmaal klaar trek ik mijn badjas aan en fohn ik gelijk mijn haar droog.
Ik sta voor mijn koffer en besluit te gaan voor een langere rode jurk aan met een split aan de linkerkant van mijn been en een strak boven lichaam, ik pak mijn rode hakken erbij en trekt die ook aan daarna loop ik de badkamer in en doe mijn make-up en besluit mijn haar telaten zoals t is.
Ik ben al een tijdje klaar als er op de deur geklopt word en als ik open doe zie ik ineens carlos staan "charles heeft mij gevraagd om jou naar hem tebrengen" glimlacht hij en ik glimlach terug en carlos steekt zijn arm uit waardoor ik in zijn arm kan inhaken en zo loop ik met hem mee naar de auto.
Carlos houd de deur van zijn ferrari voor me open en met een beetje moeite op mn hakken stap ik in, zoon lage auto met een lange jurk en hoge hakken is niet helemaal de beste combi.
Carlos komt naast me zitten "ik ga je alleen wel moeten blinddoeken" zegt die terwijl die een blinddoek omhoog houd "ga je me ontvoeren ofzo" lach ik en hij lacht ook even en ik laat hem daarna de blinddoek op doen.
Onderweg is het stil en zeggen we niet zoveel tegen elkaar, ik merk dat ik redelijk zenuwachtig ben omdat ik niet weet wat teverwachten, na een tijdje stopt de auto en stapt carlos uit en helpt me daarna de auto uit en hij begleid me naar iets van een lift.
Als we de bekende piep horen van de lift begleid carlos me er weer uit en lopen we een stukje "blijf hier staan" zegt carlos en ik hoor hem achter me weg lopen.
"Doe je blinddoek maar af" hoor ik charles zeggen
En luister naar wat die zegt en doe mijn blinddoek af, mijn ogen moeten heel even wennen aan het licht maar als ik een paar keer geknipperd heb zie ik een pad van kaarsjes met rozen blaadjes over de grond lopen.
Ik loop met open mond op charles af die zelf bij een net gedekte tafel staat die vol met lekkere dingen ligt, alles is mooit verlicht en ziet er super romantisch uit. De tafel word verlicht met kaarsjes en charles zelf staat keurig in pak voor me.
"Heb je dit allemaal voor mij gedaan" vraag ik verbaast en hij lacht even "ik zei toch dat ik mijn best zou doen" antwoord die terwijl die beide handen pakt en ik glimlach even en kijk nog een keer rond.
Hij weet wat die moet doen om iemand speciaal telaten voelen, hij heeft dit helemaal voor mij gedaan "hoe is je dit gelukt in zoon korte tijd" vraag ik en hij kijkt even om zig heen "Carlos en zijn vriendin hebben me geholpen" biecht die toe en ik glimlach even.
"Saar je bent echt het meisje van mijn dromen, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten, je maakte me al sinds jongs af aan helemaal gek altijd waar je ook was ik kon nooit mijn ogen van je af houden en ik volgde elke stap die je zetten, elke beweging elke lachje ik weet alles van je het was een soort obsessie als ik het me nu zo bedenk maar Saar ik wil dat je een ding weet, ik hou van je en ik zou door het vuur gaan voor je" vertelt charles terwijl die beide handen pakt.
Ik kijk hem aan en een glimlach vormt mijn lippen en kan mezelf niet bedwingen en druk mijn lippen op die van charles en hij staal gelijk zijn armen om me heen en ik glimlach tegen zijn lippen.
Na een tijdje trek ik terug en kijken we elkaar aan "gosh je hebt me echt hard voor je laten vallen Saar, breek mijn hart niet" zegt charles en ik glimlach maar hem.
"I always knew it was you charles, ik hou van je" feluister ik terwijl ik mijn lippen weer op die van hem duw.
Dit wass hem dannn!!
Er komt misschien nog een proloog maar dat weet ik nog niet zeker!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit boek en dat jullie ook weer mijn volgende boek willen gaan lezen!
Van dat nieuwe boek komt het eerste hoofdstuk binnenkort!
Neem alvast een kijkje en voeg hem toe aan je bibliotheek!!Liefss
Soooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.