*Pov Pierre*
Deze meid weet niet wat ze doet als ze zo onschuldig in mijn kleren loopt, ik moet oprecht mijn best doen om dr niet tussen het bed en mezelf tepinnen en haar tezoenen tot we beide geen adem meer krijgen.
Ze is zo bloedmooi en ik weet dat ze off limits is omdat ze met charles is maar ik kan er niks aan doen, in gedachte heb ik dr al uitgekleed en mijn naam laten kreunen.
Fuck pierre kap met die ochtend hornyheid.
Saar is een verhaal aan het vertellen maar ik bestudeer elk stukje van haar gezicht, iets wat ik sinds ik haar ken gedaan heb. Dr spoetjes die op haar neus duideijker zichtbaar zijn dan op haar wangen, haar neus die ze af en toe samen trekt als ze haar lach in probeert tehouden, de mooie kuiltjes die in haar wangen komen als ze lacht, maar ook haar ondeugende ogen als ze weet dat ze iets uitlokt, elke gezichts uitdrukking ken ik.
Het is bijna zielig dat ik zoveel van haar weet en niet alleen de normale info zoals verjaardag lievelings kleur, nee ik zou gewoon bijna een boek over haar kunnen schrijven met elk detail erin vanaf dat ik kan zien dat ze liegt en de trekjes die ze heeft als ze zig niet op haar gemak voelt.
Ondertussen word ik uit mijn gedachte getrokken door saar "hallo luister je wel" vraagt ze terwijl ze me even aankijkt "sorry was even in gedachten verzonken" beken ik en ze glimlacht even "waar dacht je aan" vraag ze en ik bijt even op lip "gewoon hoe ik aankomend ga winnen" grijns ik en saar begint hard telachen "lach je me nou uit" zeg ik verontwaardigd en saar begint teknikken "grote dromen pierre maar die auto van jou is never sneller dan die van verstappen" antwoord ze lachend en ik leg het dienblad aan de kant en begin haar tekietelen "pas op met wat je zegt he" zeg ik terwijl saar haar lach niet kan onderdrukken.
Zoon mooie lach.
"Pierre stoppp" lacht ze en ik begin ook telachen "zeg dat ik kans heb om tewinnen" zeg ik terwijl ik door ga met kietelen "ik hoor je niet" zeg ik en begin nu ook dr zij tekietelen "oke pierre je hebt kans om tewinnen stopp" giert ze buiten adem uit en ik stop met kietelen, en ze glijd meteen recht van het bed af "goedzo" antwoord ik lachend terwijl ik dr aankijk "grapje jij zal nooit winnen" roept ze terwijl ze weg rent richting de badkamer, gelijk kom ik in actie en ren ik achter haar aan en kan ik haar nog net bij dr pols terug trekken en druk dr tegen de muur en ga zelf voor dr staan, onze ogen vinden elkaar gelijk en beide gaat onze borst nog hevig heen en weer om op adem tekomen.
We blijven elkaar aankijken en ik moet je zeggen hoe ze me zo onder haar lange wimpers aankijkt, heb ik echt moeite om me intehouden, haar ogen schieten heel snel naar mijn lippen en ook heel snel weer terug naar mijn ogen, haar wangen kleuren licht rood nadat ik haar zojuist betrapt heb met naar mijn lippen kijken, zelf doe ik het zelfde en schieten mijn ogen snel naar haar lippen en zie ik dat ze haar onderlip tussen haar tanden genomen heeft.
Fuck.
Damnnn dirtyy pierreee gaslyyyy
Heeel kort hoofdstukje, maar ik wou even een pierre pov doen omdat ik benieuwd ben wat jullie ervan vinden :)Soo let me know!!
Liefss
Sooofff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.