Eenmaal beneden aangekomen staat de rest al tewachten en ben ik weer verassend genoeg de laatste, wie had dat gedacht ik loop naar ze toe en begroet ze allemaal met een knuffel "waar gaan we eigenlijk eten" vraag ik als ik iedereen begroet heb "we hebben bij een goed restaurant hier in de buurt gereserveerd" antwoord carlos en ik knik en zo lopen we met zijn alle naar het restaurant, ik loop arm in arm met eva "heb je met lando gepraat" vraag ik voorzichtig omdat ik niet wil dat de zig gelijk kut gaat voelen "ja het is goed tussen ons, we hebben gewoon nooit de kans gehad om het goed tepraten want ik stopte met meegaan met mn pa" antwoord eva en ik glimlach "je vind echt wel een keer de ware" antwoord ik "ik heb de tijd" lacht eva en ik moet ook lachen, na een kleine 5 minuten lopen komen we aan in een super mooi restaurant en lopen we achter de jongens aan naar binnen, ik kan je zeggen deze jongens hebben wel smaak.
Als we allemaal aan tafel zitten bestellen we allemaal wat tedrinken en kletsen we met zijn alle over vakantie landen die we graag nog willen bezoeken, ik merk dat ik onbewust steedts naar charles aan het kijken ben en eva trekt me even uit gedachten door me aantetikken en me met wiebelende wenkbrauwen aantekijken met een grote lach op dr gezicht.
O god nee.
Ik schud gauw mn hoofd maar ze blijft met dr wenkbrauwen wiebelen en van mij naar charles kijken, snel neem ik een slokje van mijn drinken en meng ik mij in het gesprek met de jongens, de rest van de avond is super gezellig en het eten is echt intens lekker nog nooit zo erg genoten in mijn leven, na het eten rekenen de jongens af en lopen we weer met zijn alle naar het hotel, ik ben druk met eva in gesprek als ik ineens aan mijn arm naar achter getrokken "sorry ik leen dr heeel even" zegt charles tegen eva die gelijk weer naar me kijkt met een blik die boekdelen spreekt, ik ga stilstaan tot de groep iets veder is en begin dan samen met charles telopen "ik wil niet dat dingen ongemakkelijk zijn tussen ons, ik wil gewoon vrienden zijn" begint charles en ik knik "gewoon vrienden.." een kleine steek gaat door mijn lichaam en ik herpak mezelf snel "dat wil ik ook charles gewoon vrienden" antwoord er snel achteraan en charles glimlacht en trekt me daarna in een knuffel, hoe graag ik mijn lippen nu op de zijne wil drukken is ongekend en het kost veel moeite om te intehouden, Saar je hoorde hem,
Gewoon vrienden.
"Oke ik heb echt een goed idee" roept eva ineens als we bij het hotel aankomen en iedereen kijkt haar vragend aan "laten we gaan zwemmen, i mean het zwembad is 24/7 open en aangezien nu niemand er is hebben we het voor ons alleen" zegt de blij en ik glimlach even en de rest van de groep stemt in "oke over half uurtje bij de ingang van het zwembad" roept lando en eva trekt me mee se lift in "oke we gaan eerst naar jou kamer een bikini uitzoeken en dan naar mijn kamer" roept ze enthousiast en ik lach om haar enthousiasme, als ik dr zo zie snap ik wel waarom lando op haar gevallen is.
Als we eenmaal boven zijn lopen we naar mijn kamer en het eerste wat eva doet is mijn koffer doorspitten naar mijn bikini's "wat was dat eigenlijk met charles" vraagt eva terwijl ze een witte simpele bikini uit mijn koffer pakt "niks hij wou gewoon de lucht klaren omdat we niet altijd met elkaar overweg konden" antwoord ik terwijl ik die bikini naar me toe gegooit krijg "ik zie wel hoe jullie naar elkaar kijken" zegt eva dan en ik kijk haar even aan ik open mijn mond om wat tezeggen maar eva kapt me al af "trek die aan" zegt ze wijzend naar de bikini in mijn hand ik knik en loop de badkamer in en trek mijn bikini aan en loop de kamer weer in en doe mijn strandjurkje eroverheen en pak mijn zwemhanddoek en loop daarna achter eva aan om haar bikini aan tedoen.
Als we beneden komen staan pierre en charles al tewachten "we hebben nog wat jongens uitgenodigd" begint pierre als we erbij komen staan "wie" vraag ik nieuwschierig "Lando en George" antwoord pierre en nog voor ik naar eva haar reactie kan kijken hoor ik achter me al mensen aankomen "laten we gaan zwemmen" zegt carlos blij en we lopen met zijn alle het zwembad in en ik leg mijn handdoek op een bedje en de jongens springen allemaal het water al in en ik trek mijn jurkje uit en leg die onder mijn bedje en leg mijn telefoon en kamerpasje daar ook bij, ik wacht even op eva en loop dan samen met haar richting het zwembad, als ik het zwembad rond kijk zie ik charles naar mij kijken en onze ogen ontmoeten elkaar en we kijken elkaar even aan voordat ik ongemakkelijk het oogcontact verbreek, naast me laat eva zig in het water zakken ik wil het zelfde doen als ik ineens 2 handen om mijn middel voel en niet veel later in het water getrokken word, proestend kom ik omhoog en kijk ik wie zijn handen om mijn middel heeft geslagen "fuck you pierre" zeg ik terwijl ik met mijn hand wat water naar hem duw en zwem van hem weg.
Na een tijdje is iedereen een beetje verspreid, sommige zwemmen sommige zitten in de sauna sommige in de jacuzzi en ik wil al de heletijd van de glijbaan "oke wie gaat er mee van de glijbaan" roep ik blij en charles steekt zijn hand omhoog "ik dacht dat niemand t zou vragen" lacht die en ik lach ook en loop het zwembad uit en wacht even op charles en samen lopen we naar de trap van de glijbaan "je ziet er goed uit in die bikini" zegt charles ineens en ik stop met lopen en draai me even om en kijk hem aan "sorry het floepte eruit" zegt die terwijl die me niet echt aandurft tekijken ik glimlach even "dankje" antwoord ik en begin weer telopen, ik voel mijn wangen een beetje rood worden maar besluit snel de trap op telopen, als we bijna boven zijn zie ik twee figuren boven aan de trap bij de glijbaan staan en knipper een paar keer goed met mijn ogen en zie dan lando en eva staan,
Zoenend.
Ik tik charles zachtjes aan en gebaar dat die stil moet zijn en wijs naar boven, zijn ogen vergroten een beetje en kijkt dan naar mij met een glimlach op zn gezicht "we wisten allemaal dat hun elkaar niet los konden laten maakt niet uit wat er gebeurd is" feluisterd charles en ik glimlach en kijk nog 1 keer en besluit dan om charles terug van de trap teduwen en later een keer van de glijbaan tegaan "laten we in de jacuzzi gaan dan" zegt charles en ik knik en loop achter hem aan en klim de jacuzzi in, we kletsen over van alles en nog wat en als je mij een paar jaar geleden had vertelt dat ik nu gezellig en lachend in een jacuzzi zou zitten met charles had ik je niet geloofd en je heel hard uitgelachen.
Na zeker een kwartier komen lando en eva samen aanlopen en eva dr kop is knalrood "heee lovebirdss" zeg ik lachend als ze beide de jacuzzi in komen en pierre en george ook de jacuzzi in komen want carlos is terug naar zijn kamer gegaan, ik kijk eva even aan en ze glimlacht naar me "dus lando raad je de glijbaan aan als zoen plek" vraagt charles ineens met een serieus gezicht en eva kijkt mij gelijk aan met grote ogen en lando word ook een beetje ongemakkelijk "neeee echt" roept george en hij en pierre beginnen telachen "is geen verkeerde plek nee" besluit lando te antwoorden en eva geeft hem even een zetje, we praten nog wat maar al gauw besluiten pierre george terug tegaan naar de hotelkamer en blijven lando charles eva en ik over "lando ga je mee in de sauna" vraagt eva dan ineens en lando stemt in en nog voor ik wat kan zeggen zijn ze al weg "oke apart" zeg ik terwijl ik tegen over charles ga zitten en charles lacht even "die zullen wel weer aan elkaars lip hangen" lacht die en ik glimlach ook even, was dat bij ons ook maar zo denk ik bij mezelf "hoe vind je het tot nu toe zo mee met onze race weekenden" vraagt charles me dan als het even stil is geweest "heel anders dan ik verwacht had maar wel heel erg gezellig" antwoord ik met een glimlach en we praten nog wat over onze jeugd en lachen over hoe alles gegaan is.
We zitten al zeker een half uur met zijn 2e in de jacuzzi en van lando en eva is geen spoor tebekennen "wist je dat ik vroeger een crush op je had" bekend charles ineens en ik kijk hem even vragend aan "ik zag er vroeger uit als een zwerver" lach ik en charles begint ook telachen "dat viel echt wel mee, ik weet nog dat we die keer met onze moeders naar zoon gala gingen van mijn kart team en toen had je die blauwe jurk aan en toen wist ik het zeker" zegt die en ik moet glimlachen als ik terug denk aan die avond, er was een soort benefiet avond en charles moest aanwezig zijn vanwegen zijn kart team die daar bij hielp en ze hadden ons toen uitgenodigd om mee tegaan, ik had de mooiste jurk uit mijn kast getrokken omdat dit mijn eerste grote evenement was ik had er zoveel zin in en voelde me echt een princess.
"En toch kon je me niet uitstaan toen de tijd" zeg ik met een kleine glimlach en charles kijkt me even kort aan en daarna weer naar het water "ik kon het niet hebben dat je niks van me wou" antwoord die en ik begin telachen "ik was 12 charles jij was 16 ik was nog helemaal niet met jongens bezig" lach ik en hij kijkt me ook even lachend aan en gooit ter verdediging zijn handen in de lucht "ik kan er niks aan doet dat je zo mooi bent" zegt die "mooi was bedoel je" antwoord ik en charles kijkt me even aan en na een paar seconde stilte pakt hij beide polsen en trekt me naar zig toe waardoor ik op zijn schoot beland met aan beide kanten een been, ik schrik er een beetje van en weet niet zo goed wat ik moet doen "mooi bent" antwoord die terwijl die me aanblijft kijken en ik kijk hem nu ook in zn ogen, waarom moet deze jongen dan ook van die verdomd mooie ogen hebben dit maakt het echt onmogelijk hem niet aantekijken, ik zie dat hij van mijn ogen naar mijn lippen kijkt en ik leg mijn handen in zijn nek en leun net als hem iets in met onze lippen op een paar milimeter van elkaar af kan ik zijn heette adem tegen mijn lippen voelen "je bent nog steedts bloed mooi" feluisterd charles onder zijn adem door en ik voel mijn hart tekeer gaan en mijn wangen knal rood worden, hou je niet meer in saar het is duidelijk dat die jou ook wilt.
Ieeeee ik was zooo excited om dit hoofdstuk teplaatsen, het is een kleine clifhangerrr!!
Ik ben heeeeel benieuwd wat jullie van dit hoofdstuk vinden cuzz i'm pretty proud of ittt☺️
Let me knoww!Liefss
Sooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.