Met betraande ogen kijk ik omhoog en zie ik pierre naast me zitten en zitten charles en arthur voor me op hun knieën "nu ga je uitleggen wat die je aangedaan heeft" zegt arthur terwijl die mijn tranen weg veegt, ik maak me los uit pierre zijn knuffel en kijk even naar mijn handen die op mijn schoot liggen "hij ging vreemd" zeg ik zachtjes "meerdere keren met meerdere meisjes" ik veeg mijn tranen snel weg "eigenlijk gewoon wekelijks al was t niet dagelijks, ik heb hem betrapt in mijn slaapkamer.." ik voel hoel pierre weer een arm om mij heen slaat "ik hield echt van hem" zucht ik "je verdient zoveel beter, je bent zoon mooi meisje de jongens moeten in de rij staan voor je" zegt charles ineens en ik kijk hem gelijk vragend aan en ik ben niet de enigste want arthur kijkt hem ook verbaasd aan "dat is wat de andere jongens over je zeggen teminste" zegt die snel en ik zie dat die pierre kort aankijkt.
oke apart.
"Naja ze hebben wel gelijk, je verdiend veel beter je bent een hartstikke lieve en leuke meid en die jongen is gewoon dom dat die je heeft laten lopen" antwoord pierre en ik glimlach even "precies, de meeste jongens zullen een moord voor je plegen" zegt arthur en ik kijk alle 3 ze jongens even aan "dankjewel" glimlach ik en ze glimlachen alle 3 terug "kom hier" zegt arthur terwijl die mij in een knuffel trekt en pierre en charles joine in een group hug en ik lach even "ga nu maar lekker slapen, we gaan morgen wel iets leuks doen met zijn alle" zegt
Pierre waarna die me een kus op mijn voorhoofd geeft, deze jongen heeft echt wat met mijn voorhoofd ik moet eens gaan turven hoevaak die me een kus geeft op mijn voorhoofd, maar wel cute."Slaaplekker jongens" zeg ik terwijl ik mijn bed in kruip en onder de dekens ga liggen "slaaplekker" zeggen charles en arthur tegelijk en ze lopen alle 3 mijn kamer uit, het lukt me alleen niet om in slaap tevallen en ik blijf maar draaien en malen in mijn hoofd, na een tijdje kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat het half 5 is we kwamen om 3 uur thuis dus ik lig zeker al 1,5 uur temalen dus ik besluit om even beneden wat drinken tehalen, ik kruip mijn bed uit en loop mijn kamer uit en de trap af en loop de keuken in en pak een glas uit de kast en schenk een beetje sap erin en ga aan het kook eiland zitten en drink rustig mijn drinken op "kan je ook niet slapen" hoor ik achter me en ik schrik me dood waardoor ik mijn glas uit mn handen laat vallen "jezus charles ik schrok me dood" zucht ik terwijl ik mijn glas weer rechtzet die inmiddels leeg is want de inhoud ligt over het kook eiland, charles lacht alleen terwijl die de keuken inloopt en een doekje pakt en aan mij geeft "sorry ik wou je niet laten schrikken" dat zeggende komt die tegen over me zitten "maar nee ik kon inderdaad niet slapen" zucht ik en laat mijn hoofd op 1 arm steunen "zullen we anders gewoon filmpje opzetten dan vallen we vanzelf in slaap" stelt charles voor en ik vind het wel een goed idee eigenlijk, aangezien ik vaak in slaapval tijdens films "is goed" antwoord ik terwijl ik opsta en naar de bank toe loop en ga zitten terwijl charles een dekentje naar me gooit "welke film wil je zien" vraagt die lief terwijl die naast me gaat zitten "kies maar wat ik val toch wel in slaap" lach ik terwijl ik ga liggen "mag ik" vraag ik terwijl charles knikt en ook gaat liggen zodat ik langs hem kan liggen met mijn benen, we liggen nu met onze benen naar elkaar toe geen gekke dingen denken, ondertussen heeft charles een film opgezet en kijken we beide naar de film, lang duurt het niet voordat ik charles zachtjes hoor snurken op de bank en ik lach even om de geluidjes die ik maak en kijk daarna weer veder naar de film maar lang duurt het voor mij ook niet voordat ik in slaap val.
*volgende ochtend*
Ik word wakker van t felle licht wat door de grote ramen van het huis naar binnen, ik wrijf even in mijn ogen en merk aan heel mijn lichaam dat ik gister gedronken heb en weinig geslapen heb, zuchtend kom ik omhoog en zie ik charles liggen zachtjes klim ik van de bank en loop ik naar boven richting mijn kamer en loop ik gelijk door naar mijn kast waar ik mijn sport outfit pak en aantrek, ik kam mijn haar even door en doe een hoge staart in ik trek mijn sport schoenen aan en pak mijn oortjes van het kastje en mijn telefoonband en die doe ik om mijn arm terwijl ik daarna mijn oortjes in doe en een muziekje opzet en mijn telefoon opberg in de band, ik loop zachtjes naar beneden en loop het huis uit en begin een rondje hard telopen ik ren richting het strand en loop een stukje over het strand terwijl ik kijk naar de mensen die s ochtends hun hond uitlaten.
Na een tijdje kom ik aan hij de bakker en besluit ik voor iedereen wat broodjes mee tenemen en loop daarna terug naar het huis was om de hoek is, ik doe de deur open en loop naar binnen terwijl ik de broodjes op tafel leg en de tafel begin tedekken "jij was er vroeg bij" hoor ik vanaf de bank komen en draai mijn hoofd naar de bank waar ik charles recht op zie zitten, zn haar zit helemaal door de war en zn stem is een beetje schoor best sexy al zeg ik t zelf, uhm ik bedoel dat zouden veel mensen sexy vinden.
"ik kon niet meer slapen dus dacht ga stukje hardlopen en toen kwam ik langs de bakker dus dacht neem voor iedereen wat mee" antwoord ik terwijl ik nog wat beleg op tafel zet "ruikt lekker" zegt die terwijl die opstaat en naar de keuken komt lopen "als jij nog even wat spek en eitjes wil maken dan ga ik even snel douche en maak ik de rest wakker, je ma is al weg die had een afspraak" zeg ik terwijl ik de zak met broodjes in een riete mand leg "is goed" antwoord charles en nadat die dat gezegd heeft loop ik naar boven en via mijn kamer loop ik gelijk de badkamer in en spring ik onder de douche en was mijn lichaam en na een paar minuten draai ik de douche weer uit en droog ik me af, ik sla mijn handdoek om mijn lichaam en loop naar mijn kledingkast en pak een bruine top en een zwarte baggy broek met gaten en trek dat aan, ik pak mijn zwarte converse en trek die ook aan en kam daarna mijn haar en doe wat mascara op en kam mijn wenkbrauwen door en pak mijn telefoon erbij en maak een foto en post die in mijn verhaal
*@Saaaarrx:) posted a story*
Als ik hem gepost heb stop ik mijn telefoon weg en loop ik richting de kamer van arthur, met een slinger gooi ik de deur open "wakker worden slaapkop" roep ik lachend en arthur komt geirriteert omhoog uit zijn bed "wat moet je" zucht hij terwijl die de slaap uit zijn oven wrijft "ik heb ontbijt gemaakt, ik verwacht je over een kwartier beneden" zeg ik terwijl ik zijn kamer weer uitloop en richting de logeerkamer loop waar pierre geslapen heeft, hier loop ik ook zonder tekloppen zo de kamer in en ik had beter kunnen kloppen "wow" floept er uit mijn mond als ik pierre zonder shirt zie staan in de kamer "fuck uhm sorry" ratel ik terwijl ik mijn handen voor mijn ogen doe en de kamer uit probeer telopen maar ik stoot mn hoofd tegen de muur "fuck" zucht ik en loop snel de kamer uit en doe de deur dicht en hoor piere lachen "beviel het uitzicht" lacht die terwijl ik mezelf wel tegen mn kop kan slaan "ik heb broodjes gehaald dus kom zo naar beneden oke" zeg ik en nog voor die kan antwoorden loop ik naar beneden en neem ik plaats aan t kook eiland waar charles net de spek in de pan legt en daarna zig omdraait om de eitjes in een bakje op tafel tezetten "wat heb jij gedaan dan je hebt helemaal rode wangetjes" lacht die.
Nog een hoofdstukkieee, ik heb zoveel inspiratie voor dit verhaal dat ik vandaag al 5 hoofdstukken geschreven heb dus dat is echt top! Ik hoop dat jullie het ook tot nu toe een leuk boek vinden!
Liefss sooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.