Hoofdstuk 11

1K 6 0
                                    

Ik sta al ruim 5 minuten tegen de deur aan en er gaan zo veel gedachten door mijn hoofd, waarom voelde het zo goed? Waarom verlang ik naar meer? Waarom ging ik er in mee? En wat de fuck moet ik nu doen? Zuchtend loop ik naar mijn bed en laat ik mezelf op bed vallen.

Ik besluit me om tekleden en in bed tegaan liggen, ik wou dat ik noa kon bellen maar het is al half 1 ondertussen dus ze slaapt sowieso al, eenmaal omgekleed kruip ik onder de dekens en kijk ik nog even op mijn telefoon en zie dat charles meerdere appjes heeft gestuurd maar ik besluit ze tenegeren, ik kan charlotte dit niet aan doen en met die gedachten val ik in slaap.

*volgende ochtend*

Ik word wakker van iemand die op mijn deur klopt of naja eerder bonkt, ik zucht en stap uit bed en loop naar de deur en doe hem een stukje open en kijk door de kleine opening wie er voor de deur staat "we moeten praten" en nog voor ik wat terug kan zeggen heeft die de deur al open geduwt en klap ik tegen de muur en loopt charles mijn hotel kamer in "verdomme charles ik sta half naakt hiero" zeg ik boos terwijl ik snel mijn bed in spring en onder de dekens kruip en toe kijk hoe charles heen en weer ijsbeert door de kamer heen "charles wat is er zo dringend dat niet kan wachten tot een normaal tijdstip" zucht ik terwijl ik een blik op de klok werp 5 over fucking 5 in de ochtend kijk das voor mij een tijdstip om thuis tekomen na het uitgaan niet om wakker teworden, charles daarin tegen is klaar wakker want hij blijft ijsberen door de kamer heen "charles" zeg ik nu iets harder, hij komt abrupt tot stilstand en pakt zijn telefoon uit zijn zak en tikt wat op zijn scherm en legt dan zijn telefoon op het puntje van het bed een beetje verbaasd kijk ik hoe die zelf op de bank gaat zitten en zijn hoofd tussen zijn handen laat zakken, verward pak ik zijn telefoon en tik ik het scherm weer aan waar gelijk een filmpje op afspeelt en mijn adem stokt even "ze.. ze hebben ons gefilmd" zeg ik terwijl ik het filmpje meerdere keren zie afspelen "er is een heel artikel" hoor ik charles gefrustreerd zeggen en ik klik het filmpje weg en lees het artikel snel door.

fuck.

"Ze weten niet wie ik ben dus het kan altijd charlotte nog zijn toch" antwoord ik twijfelend charles staat op en begint weer te ijsberen "er staat toch dat het een onbekende vrouw is dus geen charlotte verdomme" roept die boos en ik schrik er een beetje van en kruip wat veder onder mijn deken en ik zie charles zijn telefoon scherm weer oplichten "uhm charles je manager belt" zeg ik zachtjes terwijl ik zijn telefoon op het einde van het bed leg "fuck" zucht die terwijl die zijn telefoon oppakt en opneemt, ik luister geduldig mee met het telefoon gesprek en al hoor ik niet wat nicolas precies zegt ik hoor wel dat hij goed boos is.

Na zoon 10 minuten is het gesprek tussen nicolas en charles klaar en gooit hij zijn telefoon op het bed "en" vraag ik zachtje "om 10 uur heb ik een spoed vegadering" zegt die terwijl die weer aan het ijsberen is "waarom de fuck moest jij ook perse weer bij ons komen wonen je had nooit terug moeten komen verdomme" roept die boos en geeft een trap tegen de bank waar die net op zat

Excuse me?

"Sorry wat? Wil je zeggen dat dit allemaal mijn schuld is" roep ik nu ook boos "ik weet niet of je het nog kan herinneren maar jij zoende mij een van de eerste avonde dat ik bij jullie was JIJ zoende mij gister dit is allemaal je eigen domme fout charles, je moet nu niet mij de schuld geven van je eigen fucked up fouten" roep ik en charles draait zig naar mij om "door jou heb ik nu mijn relatie met charlotte opgefuckt" roept die terwijl die met zijn vinger naar mij wijst, is deze jongen echt serieus nu? "Ben je echt serieus nu charles" zeg ik vol ongeloof en kijk hem aan en hij geeft geen antwoord "rot op" zeg ik kalm terwijl ik hem aan blijf kijken maar hij zet geen stap richting de deur "rot op charles" roep ik nu kwaad en daar schrok hij een beetje van want zonder wat tezeggem verlaat die de kamer en laat ik me tegen het hoofd einde van mijn bed zakken.

Nou saar applaus voor jezelf je hebt het weer eens zwaaaar opgefuckt ik ben trots op je.

Een diepe zucht verlaat mijn mond en mijn slaap is nu ook wel ver tezoeken, ik pak mijn telefoon en haal hem van vliegtuigstand af het enigste voordeel van zo vroeg wakker zijn op zoon dag als vandaag is dat het lekker rustig is buiten en in de ontbijtzaal, ik scrol wat langs de artikelen en zie eigenlijk bij allemaal staan dat ze niet weten wie het onbekende meisje is, en wat ben ik blij dat ze niet weten dat ik dat meisje ben ik zou niet weten hoe de media me zou afslachten, ik zucht weer en sluit mijn telefoon weer af en klim uit bed en loop de badkamer in en ik bekijk mezelf even en loop dan weer mijn hotel kamer in en pak mijn sportlegging en mijn sport topje uit mijn koffer en pak een trui en doe alles aan, het voordeel van vroeg wakker zijn is ook dat er nog niemand in de gym is van het hotel dus ik kan rustig even al mijn frustratie kwijt sporten.

Als ik eenmaal mijn sportkleren aanheb doe ik een hoge staart in en trek ik mijn sportschoenen aan en doe mijn airpods in en zet een afspeellijst op daarna pak ik mijn waterfles, kamerpas en loop ik naar beneden, als ik de lift uit kom loop ik eerst even naar de eetzaal om een bakje yoghurt met fruit tehalen en loop daarna gelijk door naar de gym en eet in de kleedkamer snel mijn yoghurt op en ga daarna de gym in.

Ik sta al zo ongeveer drie kwartier in de gym en loop nu naar de box bal en pak een paar handschoenen en begin al mijn frustraties eruit teslaan, waarom kan mijn leven nooit normaal gaan en zo spoken er nog vele vragen door mijn hoofd.

Na een tijdje gooi ik de box handschoenen in de hoek en loop ik naar het bankje waar mijn spullen liggen en neem ik wat flinke slokken van mijn drinken "zo flinke work out gedaan" hoor ik ineens naast me en ik schrik er een beetje van "ja gewoon even lekker sporten" zeg ik terwijl ik mijn oortjes uit doe en terug in hun case doe en schuif een beetje opzij "whatsup" vraagt lando terwijl hij naast me komt zitten "niks belangrijks" antwoord ik terwijl ik mijn spullen bij elkaar raap en op wil staan "jij was het he" hij is even stil voordat die veder gaat "op die foto met charles in de auto" ik kijk hem even aan en hoor dan zijn trainer binnen komen "jij moet trainen zo tezien" zeg ik snel voordat ik de gym uitloop.

onderweg terug naar mijn kamer merk je gelijk dat het al wat later in de ochtend is al vind ik het nog steedts vroeg het is iets van kwart over 7 maar er zijn al best wat mensen wakker en de ontbijtzaal zit ook al aardig vol, ik stap in de lift en ga naar mijn verdieping en loop snel mijn kamer in voordat ik mensen tegen kom, ik drop al mijn spullen op bed en pak alleen mijn telefoon en loop regel recht de badkamer in waar ik het bad aanzet zodat het kan vullen en leg er een badbom in, ik kleed me uit en stap eerst even snel onder de douche om het zweet van mijn lichaam tewassen en draai de douche uit en stap daarna heerlijk in het warme bad, ik sluit even genietend mijn ogen en geniet even van de rust, de jongens hebben vanmiddag de vrije training 1 en 2 maar om eerlijk tezijn twijfel ik of het wel zoon slim idee is om tegaan, ten eerste hoef ik charles echt niet onder ogen tekomen want hij moet echt uit mijn aura blijven vandaag en ten tweede weet ik niet wat zijn team gaat besluiten, ze kunnen alles op mij gooien en zeggen dat ik hem ineens zoende en mijn naam openbaar maken of ze houden me anoniem maar met zulke teams weet je het nooit het moet altijd dr coureur zijn die in het goed daglicht staat en niet de omstanders die doen er niet toe.

Na zoon half uur besluit ik uit bad tegaan en droog ik me af en loop ik nog zonder kleren mijn hotelkamer in en trek ik mijn ondergoed aan, daarna spit ik wat door mijn koffer om een leuke outfit tekiezen, vandaag is het helaas iets minder lekker weer maar volgens max is dat typpisch nederland dat het de ene dag mooi weer is en warm en de andere dag koud en regen, gelukkig regend het nu niet maar ze voorspellen voor de rest van het weekend niet hogere temperaturen dan 12 graden bewolkt en zelfs regen, ik besluit een bruine baggy broek aan tedoen met een witte nike hoodie die ik een stukje onder mijn bh stop zodat je mijn buik een klein stukje ziet, als ik dat eenmaal aan heb loop ik de badkamer in en kam ik mijn haar door en doe het in een middelhoge staart naar achter en laat mijn voorste plukjes los hangen, ik poets mijn tanden en doe wat mascara op en pak mijn labello van de wasbak en doe die op, ik loop de kamer weer in en gris mijn zwarte puffed bodywarmer van de stoel en trek die aan en doe mijn labello in mijn jaszak en pak mijn telefoon en overige spulletjes die ik nodig heb mee en loop de hotel kamer uit richting de lobby

DRAMAAAAAA TIMEEEE

I always knew ~ Charles LeclercWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu