Ik plof zuchtend op het bed neer "wat is er gebeurd" vraagt pierre terwijl die naast me komt zitten "ik heb gewoon het gevoel alsof die niet naar me luistert als ik wat aangeef" antwoord ik terwijl ik even in mijn ogen wrijf en zie daarna pierre me vragend aankijken "ik heb gezegd dat ik rustig aan wil doen maar hij dringt zig steedts aan, en ik heb het denk wel 2x gezegd en elke keer probeert die t weer" zucht ik en hoor pierre even hummen "ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen" antwoord pierre uit eindelijk en ik lach even "je wilt je ook helemaal niet bemoeien met het seks leven van je beste vriend" antwoord ik en pierre lacht even "luister saar, je verdiend echt de wereld maar ik denk wel dat je het charles duidelijk moet maken waarmee je zit want mannen zijn dom die snappen niet alles" zegt pierre en ik kijk hem even aan "noem je jezelf nou dom" lach ik en hij kijkt me ook even lachend aan "sommige mannen zijn dom sommige" antwoord die en ik lach even "dankje, maar mag ik alsnog hier slapen" "tuurlijk" antwoord pierre en ik geef hem een dankbare blik.
"Hier kan je inslapen, ga jij maar in het bed ik slaap wel op de bank" zegt pierre terwijl die mij een shirt geeft "dankje" glimlach ik en loop de badkamer in om me omtekleden, eenmaal omgekleed loop ik de badkamer weer uit en zie ik pierre al op de bank liggen "weet je zeker dat jij niet in bed wilt ik kan ook best op de bank" geef ik aan terwijl ik pierre vragen aankijk "ga jij maar in bed" antwoord die terwijl die zn dekens over zig heen trekt, ik glimlach even en klim dan in bed en rol mezelf in in de dekens "slaaplekker" zeg ik zachtjes "slaaplekker kleine" antwoord pierre en ik glimlach even en val niet lang daarna in slaap.
Ik word wakker door stemmen ergens in de kamer "Ja ze is hier maar ze slaapt" hoor ik pierre zachtjes zeggen, ik luister terwijl ik nog niet helemaal wakker ben en hou ook mijn ogen dicht "ik moet met dr praten pierre" antwoord charles "het is half 2 charles laat dr slapen en ik zal haar morgen naar je toe sturen" antwoord pierre een beetje dringend "ik kan toch niet slapen als ze verdomme zomaar weggelopen is bij mij" verheft charles zijn stem nu een beetje "jezus charles praat is wat zachter ze slaapt zei ik toch" antwoord pierre geïrriteerd "je kan haar beter nu even laten, ze is niet voor niets bij je weggelopen, misschien moet jij een keer je hormonen onder controle houden want volgensmij is ze vrij duidelijk geweest dat ze geen seks wilt nu, je luistert niet naar dr en je ben hierdoor zelf de schuld aan het feit dat ze afstand van je neemt" zegt pierre en ik hoor de frustratie in zn stem "maar ik...." "Niks maar ik charles, het is een pracht van een meid en het enigste waar jij mee denkt is je lul, ga slapen want ik ga nu ook slapen doei charles" zegt pierre voordat die de deur dicht doet, ik besluit mijn ogen dicht tehouden en ben eigenlijk nog voor pierre weer terug in de kamer is weer in slaap.
*pov pierre*
Ik sta voor de spiegel en gooi een beetje water in mijn gezicht, waarom moet dit gevoel nu naar boven komen waarom.
Gefrustreerd haal ik mijn handen door mijn haar en bekijk ik mezelf goed in de spiegel, en schud afkeurend mijn hoofd en laat een zucht horen, ik loop weer de kamer in en bekijk even hoe saar vredig ligt teslapen "ik zou je zoveel meer kunnen geven" feluister ik zachtjes en loop naar de bank en kruip weer onder de dekens en probeer wat slaap tevatten.
Ben ik weeer, ik heb het even druk gehad laatste weken, heb vrijwilligers werk gedaan bij de dutch grandprix en wat heb ik een fantastische weekend gehad, ik kan het zelf nog niet bevatten maar ik heb gewoon bijna elke coureur ontmoet en een aantal f2 en f3 coureurs!!!
Nog steedts aan het gillen daarom maar buiten dat heb ik nu weer een nieuw deel dit keer wel eeen heeeel klein hoofstuk maar kon jullie niet zolang laten wachten, ik zat de laatste tijd een beetje tedubben omdat ik niet zo goed wist waar ik heen wou met dit verhaal, het is allemaal een beetje te voorgekauwd, dus heb besloten er wat spice in tegooien en wie weet gaan er dingen gebeuren die ik van tevoren niet had gepland toen ik dit verhaal ging schrijven
Liefss
Sooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.