Hoofdstuk 24

767 11 3
                                    

*pov Pierre*

Ik word wakker van geklop op de deur en kan denk al raden wie t is, ik sta op en mijn oog valt op het bed,

Leeg.

Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat t pas half 7 is en schud even verward mijn hoofd, misschien is het saar denk ik nog bij mezelf terwijl ik naar de deur loop en hem open doe "is ze wakker" vraagt charles meteen als ik de deur helemaal open gedaan heb "goeiemorgen pierre" zeg ik geïrriteerd "nee ze is hier niet meer ik weet niet waar ze is" zucht ik en charles kijkt me even betwijfelend aan en duwt me dan een stukje opzij en loopt zo mijn kamer in "mag ik binnen komen? Ja tuurlijk charles kom erin" zeg ik terwijl ik achter hem aanloop, hij kijkt rond "hebben jullie samen in een bed geslapen" vraagt die terwijl die naar het beslapen bed blijft kijken "nee" is het enigste wat ik zeg terwijl ik naar de dekens op de bank wijs en een klein zuchtje verlaat charles zn mond "ik weet niet waar ze is en zou zelf graag nog wat slaap inhalen aangezien je me again stoort terwijl ik sliep" zucht ik en duw charles richting de deur "boeit het je dat niet waar ze is, straks is er iets. Of is ze gewond" begint charles "ze is oud en wijs genoeg om geen gekke dingen tedoen ze komt vanzelf een keer terug" antwoord ik en charles verlaat zonder nog iets tezeggen de kamer en ik sluit de deur achter hem dicht en loop regelrecht naar mn telefoon en open het gesprek met saar

*whatapp gesprek saaar!❤️*

Ik: Saaaarrr waar zit je, charles was hier net hij zoekt je😬

Ik: Als je nog terug wilt komen mag dat altijd bij de receptie ligt een reserve kamer sleutel, ik ga nog even proberen teslapen!

Ik stuur mijn berichten en sluit daarna het gesprek en besluit in bed tekruipen omdat saar daar nu niet meer licht en eerlijk gezegd lag de bank niet zo heeel comfortabel, zodra mijn hoofd mijn kussen raakt en ik de bekende geur van saar ruik in mijn dekens val ik al snel in slaap.

*pov saar*

Ik wandel terug de lobby in nadat ik net even mijn hoofd leeg heb gemaakt op het strand, ik loop langs het buffet en neem een ontbijtje mee voor pierre en mij zijn kamer pas had ik al gehaald nadat die mij geappt had.

Ik loop met het dienblad in mijn handen terug naar pierre zijn kamer en tref hem nog slapend aan in bed, zachtjes zet ik het dienblad op het tafeltje en vis ik een oversized shirt van pierre uit zijn koffer en loop ik de badkamer in om snel tegaan douche, ik draai de douch aan en kleed me uit en stap langzaam onder de douche.

Het klinkt gek maar een douche doet me altijd goed als ik niet lekker in mijn vel zit, de warme stralen laten me ontspannen en onder de douche kan ik even al mijn zorgen vergeten en lekker ontspannen.

Als ik klaar ben met douche droog ik me af en trek ik mijn ondergoed aan en pierre zijn tshirt wat echt als een grote jurk valt, ik bekijk mezelf even in de spiegel voordat ik pierre zijn borstel pak en mijn haar snel doorkam.

Ik loop de slaapkamer weer in en zie pierre recht overeind in bed zitten op zijn telefoon "goeiemorgen" zeg ik en zie pierre even schrikken en me daarna met een glimlach of naja eerder een grijns bekijken "is dat mijn shirt" vraagt die terwijl ik een beetje ongemakkelijk aan mijn shirt frunnik "ja ik had geen schone kleren meer" zeg ik terwijl ik hem niet aankijk "dont worry het staat je goedd, nou neem dat ontbijt mee en kom zitten" zegt die terwijl die op het bes naast zig klopt, ik glimlach even en pak het dienblad en loop naar het bed toe en neem zelf plaats naast pierre "bedankt dat ik hier mocht slapen" zeg ik terwijl ik het bakje met fruit pak "geen probleem je bent altijd welkom dat je dat weet" antwoord pierre terwijl die een stukje fruit uit mn bakje pikt "hee" zeg ik terwijl ik hem een tik tegen zn arm geef "mijn eten" zeg ik terwijl ik hem nep boos probeer aantekijken "mijn eten" immiteerd pierre me terwijl die zijn vinger in zn yoghurt drukt en daarna langs mijn neus haalt "fuck you" lach ik terwijl ik de yoghurt van mijn neus haal en hoor pierre iets mompelen wat ik niet kan verstaan.

Oeehhh wat denk jij dat pierre mompeldeee???

Heee ben ik weeer, sorry voor het korte hoofdstuk maar wil jullie gewoon vaker een hoofdstuk geven, dus als dat dan kortere hoofdstukken zijn dan hou ik dat voor lief!

Ik hoop dat jullie weer genieten van dit nieuwe hoofdstuk dus laat me weten wat jullie ervan vinden en verwachten van dit boek!

Of wat jullie nog leuk vinden om telezen in dit boek!

Liefss
Sooff!❤️

I always knew ~ Charles LeclercWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu