Hoofdstuk 15

983 8 2
                                    

*time skip 1,5 week*

*pov saar*

"Saar schiet op" hoor ik pierre van beneden roepen "jaa ik kom eraan deze koffer is zo zwaaar" klaag ik terwijl ik mijn koffer uit mijn slaapkamer sleep, het is dinsdag en aankomend weekend race ze in monza wat voor charles een belangerijke race is omdat het basically ferrari land is, na de avond dat charles met charlotte gepraat heeft en we een klein gesprek gehad hebben in de keuken heb ik charles amper gezien, hij moest zig voorbereiden op aankomend race weekend en was veel in italie bij hq van ferrari, vandaag reis ik met pierre naar monza en zal het de eerste keer zijn dat we elkaar weer zien en ik weet niet waarom maar ik ben verdomde zenuwachtig.

"kom ik help je wel anders zijn we morgen nog niet weg" ik word uit mijn gedachten getrokken door pierre die mijn koffer overneemt en naar beneden tilt "ga je op wereldreis ofzo" zegt pierre overdreven buiten adem terwijl die de koffer op de grond zet "shut up" zeg ik lachend terwijl ik ee koffer overneem en al rollend naar de lift meeneem, ik ga eigenlijk elk race weekend mee met de jongens omdat ik niks beters tedoen heb en ik anders alleen thuis zit "zin in dit weekend" begint pierre als we in de uber stappen onderweg naar het vliegveld "uhm duh afcourse, italie that means zon en goed eten" zeg ik blij en doe een klein dansje "jij bent echt gek" lacht pierre en ik por hem even in zijn zij "zegt de gene die met 300 km per uur ik gekke rondjes rijd" grap ik terug en pierre kijkt me gekwetst aan en ik begin telachen.

Eindelijk zijn we aangekomen in het hotel en plof ik op mijn bed, vandaag gaan we niks meer doen en morgen ochtend ga ik met pierre mee naar het ciruit.

Ik besluit me snel tegaan douche en na het douche optijd naar bed tegaan.

*volgende ochtend*

Ik sta voor mijn koffer tebedenken wat ik aan wil, ik besluit een beige oversized tshirt tepakken die voor mij als een jurk valt en trek mijn witte sneakers eronder aan, ik loop naar de badkamer en kam mijn haar door en doe wat mascara op daarna poets ik mijn tanden en loop ik mijn hotel kamer weer in en pak ik nog een fannypack die ik schuin om doe en een zwart nike petje op, ik pak mijn paddock pass en stop die in kijn fannypack en doe daar mijn kamerpas ook bij en loop daarna de kamer uit onderweg naar de ontbijtzaal waar pierre als het goed is op mij staat tewachten.

Als ik de lift uitstap zie ik pierre inderdaad op mij wachten "hehe daar is ze eindelijk" zegt pierre zuchtend terwijl die op zijn horloge tikt "ik ben gewoon optijd hoor gasly" lach ik terwijl ik hem een por geef "we moeten nog even op charles wachten want die rijd ook met ons mee" ik kijk pierre even aan nadat die dat gezegd heeft "gezellig" zeg ik met een nep glimlach, pierre wilt iets zeggen maar op dat moment komt charles aanlopen "goeiemorgen" zegt die vrolijk tot die mij opmerkt en we kijken elkaar even ongemakkelijk aan "nou letsgo" red ik mezelf snel uit de ongemakkelijke situatie en pierre komt gelukkig ook in actie en ik volg hem naar de auto waar die dit weekend in rijd.

Na een ongemakkelijke rit waar niet in gepraat is komen we aan bij het circuit en lopen we met zijn 3e naar de poortjes, onderweg pak ik mijn pass uit mijn pannypack en hang ik het koortje om mijn nek, er worden ontzettend veel fotos gemaakt van de jongens en het enigste wat ik denk is loop normaall niet gek kijken just be pretty want deze fotos komen overal, als we eenmaal de poortjes door zijn zeg ik beide jongens gedag want meestal ga ik eerst even wat eten omdat hun al hun verplichtingen hebben, ik loop richting de foodcorner en bestel een broodje met een verse smoothie en neem plaats aan een tafel en begin aan mijn heerlijke ontbijt terwijl ik mijn socials check, sinds ik met de jongens mee ga naar de race weekenden zijn mijn volgers echt insane geworden, ik krijg nu zelfs soms de vraag of ik producten wil promoten voor sommige bedrijven en hoe erg ik dat soort mensen vroeger haatte vind ik het nu best leuk om tedoen, i mean het kan high class overkomen maar nu ik niet zo goed weet wat ik wil in mijn leven is dit een leuke en positieve manier om mijn mening de wereld in tehelpen.

Als ik mijn eten op heb haal ik nog een flesje water en dwaal ik wat door de padock heen "omg sorry" verontschuldig ik mezelf als ik tegen iemand aanloop "geen probleem ik letten niet op" antwoord een meisje die ik ongeveer mijn leeftijd schat "jou heb ik hier nog nooit gezien" merkt het meisje op en ik schud mijn hoofd "ik jou ook niet, ik ben saar ik ben een vriendin van pierre en charles" antwoord ik en steek mijn hand uit "Eva de dochter van Zak brown" antwoord ze terwijl ze mijn hand schud "ik ken je nog niet maar ik weet nu al dat ik veel tijd met jou ga doorbrengen" zegt ze daarna lachend en ik kijk haar even vragend aan "mijn pa kan soms echt super vervelend zijn en er zijn hier amper meiden van mijn leeftijd" zucht ze en ik moet even lachen om haar enthousiasme en vele praten "naja dan heb je mij nu want ik ken alleen een paar jongens en die zijn de hele tijd druk" lach ik en zo kletsen we nog wat door.

Het is inmiddels een paar uur later en eva en ik hebben de hele middag samen doorgebracht, echt een ontzettend lief meisje en we lijken qua gedrag best op elkaar "Saar" hoor ik een bekende stem roepen en ik draai me om en zie pierre lando carlos en charles staan en ik zwaai naar ze en loop naar ze toe "olaaa boyss" zeg ik blij terwijl ik erbij kom staan en eva mee sleur "nieuwe vrienden gemaakt" zegt pierre terwijl die langs me kijkt "jupp dit is eva, eva dit zijn pierre charles lando en carlos maar ik denk dat je carlos en lando wel kent" glimlach ik en eva knikt en lacht "jup dat klopt" antwoord ze en ze begroet de jongens en lando blijft haar iets telang aankijken "norris staren is niet netjes" zeg ik terwijl ik hem een tik geef en hij uit zijn gedachte kwam "sorry, hee lang niet gezien" zegt die en ik kijk even naar eva die er ongemakkelijk bij staat "ja druk met school enzo dus kon niet mee met mn pa" antwoord ze "wie is je pa" vraagt charles dan om het iets minder ongemakkelijk temaken tussen lando en eva "zak brown" antwoord eva en ik zie pierre en charles tegelijk naar lando kijken "dus jij bent eva brown" zegt pierre en hij blijft kijken naar lando en daarna naar eva "mis ik iets" vraag ik terwijl ik naar alle 4 de jongens kijk en daarna naar eva die haar schoenen erg intressant vind.

Oke vreemd.

Niemand geeft antwoord en pierre en charles proberen hun lach in tehouden "ik moet maar eens naar mn vader, ik spreek je nog wel saar" zegt eva snel terwijl ze snel wegloopt "oke uitleg" zeg ik dwingend terwijl ik lando aankijk "het is niks" antwoord lando en ik kijk hem even aan met een 'ben je serieus" blik aan "dit is wel iets lando de spanning tussen jullie is echt in zimbabwe nog tevoelen" antwoord ik en kijk nu ook de andere jongens aan "eva en lando hebben een tijdje gedate, maar lando vond het nodig om met haar beste vriendin tegaan" antwoord carlos terwijl die zijn vriend afkeurend aankijkt "ja man dat je haar heb laten gaan is echt tering dom kijk hoe mooi zij is" antwoord charles en ik voel een lichte steek door me heen gaan, waarom voel ik me telkens zo "het was een fout, echt een hele grote fout ze was echt anders dan de meeste meisjes en ik weet het niet " antwoord lando en zucht "ga het goed maken sukkel, ze is hier nu dit is je kans" zeg ik een beetje dwingend, echt niet dat ik een nieuwe vriendin maak en dat het elke keer ongemakkelijk gaat zijn, lando zucht en loopt langs ons heen de kant op waar eva naartoe liep.

Inmiddels zijn we weer terug in het hotel en hebben pierre eva charles carlos en ik afgesproken om met zijn 5e ergens tegaan eten,ik spit wat door mijn koffer opzoek naar een leuke outfit en na lang nadenken besluit ik tegaan voor een zwart strak rokje met een witte top en mijn grijze oversized blazer, zodra ik het aanheb loop ik naar de badkamer en kam ik mijn haar door en doe het daarna in een middelhoge staart en trek wat voorplukjes los daarna fatsoeneer ik mijn gezicht nog even en loop ik weer naar mijn koffer waar ik mijn hak laarsjes uitpak en die aantrek. Eenmaal klaar check ik mezelf nog 1 keer in de spiegel en pak dan mijn handtasje met mijn spullen erin en loop de kamer uit naar de lobby waar de rest wacht.

Hier is het eerste nieuwe hoofdstuk van de dag!
Ben echt veelste excited voor volgend hoofdstuk dus die zal ook snel online komen😂
Liefss
Sooff!❤️

I always knew ~ Charles LeclercWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu