Charles, great.
Ik laat een diepe zucht "ik loop wel naar het hotel" zeg ik terwijl ik de andere kant al op begin telopen maar pierre trekt me aan mn arm terug en sleurt me mee "jullie moeten een keer praten dit gaat zo niet na dit weekend leef je weer 2 weken in 1 huis met hem" zegt pierre en hij komt tot stil stand voor zijn auto waar charles staat "laat me even duidelijk zijn ik ben hier gedwongen niet omdat ik dit wil" zeg ik boos en sla mijn armen over elkaar heen en kijk geen van beide aan, het is een paar minuten stil en niemand lijkt van plan wat tezeggen "ga je nog wat zeggen of blijf je dom voor je uit kijken" zucht ik terwijl ik charles aankijk "wat moet ik zeggen saar je luistert toch niet" roept charles gefrustreerd en door de toon waarop die praat tegen me en al mijn opgekropte emoties verlies ik een beetje mijn zelf controle "je hebt een fucking vriendin charles, waarom zou ik moeten luisteren naar jou? Je had dit nooit moeten doen en je kan mij niet de schuld geven van dit alles want iedereen maar dan ook iedereen weet dat ik niet vrijwillig bij jullie ben komen wonen maaar omdat mijn ouders me voor de zoveelste keer in mijn fucking leven in de steek laten" roep ik en voel de tranen over mijn wangen stromen en beide jongens hun mond is licht open gezakt en het is even stil, pierre probeert zig teherpakken terwijl ik met mijn tranen weg veeg en naar de grond blijf kijken "ik denk dat we dit het best gewoon kunnen vergeten, Charles richt jij je op charlotte" zegt pierre terwijl die de auto deur open doet voor me en ik in de auto plaats neem "later mate" zegt pierre nog en charles loopt naar zijn eigen auto , ik trek mijn benen omhoog en laat mijn hoofd erop rusten en kijk uit het raam en hoor pierre instappen, zonder iets tezeggen start hij de auto en rijd hij terug naar het hotel.
Eenmaal aangekomen in het hotel sta ik met pierre in de lift en veel is er nog niet gezegd, ik merk dat pierre aan het zoeken is naar woorden en na een tijdje komt er eindelijk wat uit "heb je nog helemaal niks van ze gehoord" vraagt die zachtjes en ik kijk hem even aan en schud dan rustig mijn hoofd en probeer mijn tranen weer weg tedrukken "he kom hier" zegt pierre en hij trekt me in een knuffel en de tranen laten zig de vrije loop, ik trek me terug uit de knuffel en kijk pierre aan "kijk mij dan wat een emotioneel wrak" zeg ik en forceer er een lach bij en pierre pakt mijn gezicht vast en veegt de tranen weg "he t is oke he je mag huilen, het is niet niks allemaal" zeg die lief en geeft me een kus op mijn voorhoofd voordat die de lift uitloopt ik laat een zachte zucht en loop achter hem aan de lift uit "zullen we samen film kijken ofzo even de gedachten verzetten" zegt pierre om me op te vrolijke en ik knik "is goed" en ik glimlach klein "kom" en pierre steekt zijn hand uit en ik loop achter hem aan, ik heb zoveel geluk met zoon beste vriend als pierre zonder hem zou ik niet wetem wat ik had gemoeten met mijn leven.
Ik gooi mn bodywarmer op de stoel bij pierre en ga op het puntje van zijn bed zitten "heb je misschien iets van een joggingsbroek of iets want deze broek zit zoo kut op t moment" lach ik en pierre lacht en loopt naar zijn koffer en trekt er een broek uit en gooit die naar mij "thankss" zeg ik terwijl ik opsta en de badkamer in loop om me om tekleden, als ik de broek aan heb loop ik de badkamer uit en zie ik pierre ook in zijn chill outfit op bed liggen "welke film zullen we kijken" vraagt die terwijl die wat door netflix scrolt "uhm geen idee zoek jij er maar 1 uit" antwoord ik en kruip naast hem in bed en ga onder de dekens liggen "make yourself at home" zegt pierre lachend terwijl die kijkt hoe ik mezelf in de dekens rol terwijl hij boven de dekens ligt en ik lach even en kijk weer naar het scherm waar pierre een film aanzet en zelf ook onder de dekens gaat liggen en ik kruip tegen hem aan en laat mijn hoofd op zijn borst rusten, ik kan mezelf maar beter comfortabel maken want ik weet toch wel dat dit weer een cliche gevalletje 'in slaap vallen tijdens een film en s ochtends of snachts wakker worden' denk ik bij mezelf.
*time skip naar maandag na het race weekend*
Het is maandag begin middag en we zijn net geland en onderweg naar huis, ik zit stilletjes achter in de auto bij charles en arthur "waarom ben je zo stil saar" vraagt arthur ineens en ik kijk hem even aan en haal mijn schouder op "gewoon, beetje moe" zeg ik en draai mijn hoofd weer naar het raam om naar buiten tekijken.
Na zoon 20 minuten komen we aan bij het huis en nemen we al onze koffers mee naar boven, pascalle geeft ons een warm welkom en ik geef haar een knuffel "ik ga even mijn spullen uitpakken en douche" zeg ik terwijl ik al richting mijn koffer loop "vanavond heben we een diner met de familie siné" hoor ik pascalle zeggen en ik draai me geschokt om en kijk charles aan, hebben ze nog niet gepraat? Of zou het weer goed zitten tussen hun? Ik voel een lichte steek in mijn buik en focus me dan weer op pascalle en glimlach als bevestiging dat ik het gehoord heb.
Eenmaal in mijn kamer laat ik me op bed vallen en bel ik noa die gelukkig gelijk opneemt "jij moet me goed bijpraten vriendin" is het eerste wat ik hoor en zucht even "i fucked up" antwoord ik en laat me achterover op bed vallen "jij was het echt" vraagt ze en ik hoor gewoon dat ze geshrokken is, ik knik maar besef me een paar seconde later pas dat ze me niet kan zien "ja en ik moet vanavond met charlotte en haar familie gaan eten" zucht ik "maar vind je hem leuk, saar vertel me even het hele verhaal" antwoord ze "naja we gingen dus ergens eten en daar was beetje gedoe ontstaan en toen wou ik naar huis, en ik was beetje van slag en charles bood me aan me naar het hotel tebrengen, dus toen zaten we in de auto en probeerde die me een beetje gerust testellen en toen we voor het hotel stonden zei die iets dat ik mooi was en toen veegde die mijn tranen weg en zoende die me ineens maar ik trok terug en heb hem toen geslagen, toen die ochtend toen het artikel online was gekomen stond die ineens voor me deur en gaf die mij de schuld van alles en ben ik boos op hem geworden" leg ik uit en ik hoor noa even zuchten "heftig saar, maar heb je gevoelens voor hem" vraagt ze "ja ik bedoel nee ik weet het niet" zeg ik en duw mijn hoofd in mijn kussen "i fucked up sooo bad" zucht ik "het komt goed oke, ik moet gaan maar ik spreek je snel oke" zegt noa en zo nemen we afscheid en hang ik op.
Ik besluit snel tegaan douche, ik was mijn haar en de rest van mijn lichaam en als ik klaar ben droog ik mezelf snel af en trek ik mijn schone ondergoed aan, ik loop mijn slaapkamer uit en loop naar mijn kledingkast en snuffel wat door mijn kleren. Ik besluit een witte jurk tepakken die strak loopt tot net boven mijn enkels met een split tot boven mijn knie, de bovenkant is hoog uitgesneden met lange mouwen, als ik hem aangetrokken heb loop ik naar mijn kaptafel en fohn ik mijn haar en schud ik het wat los, ik doe wat mascara op en kam mijn wenbrauwen door en bekijk mezelf nog even in de spiegel,
Prima
Ik loop naar mijn kast terug en pak mijn witte laars hakken en trek die aan en pak mijn witte dior tas en doe daar mijn telefoon in en leg het op bed om nog even snel mijn tanden tepoetsen, als ik daarmee klaar ben spray ik mijn lievelings luchtje van coco chanell op en pak ik mijn tasje en loop ik mijn kamer uit naar beneden. Als ik beneden aankom zie ik alleen pascale aangekleed en wel in de keuken staan "ben ik tevroeg klaar" vraag ik terwijl ik plaats neem aan de bar in de keuken, pascale heeft een groene lange jurk aan die overal iets losjes zit maar haar zeker goed staat, daaronder heeft ze open witte schoentjes met een lage hak en haar haar zit mooi in model, ik word uit mijn gedachte gehaald van arthur en charles die samen pratend naar beneden komen lopen "nou zullen we maar gaan dan" zegt pascale vrolijk en ik sta op en knik, ik pak mijn tasje van tafel en kijk even naar arthur en charles en ik zie dat charles mij van boven tot onder bekijkt ik voel een warm gevoel in mijn buik maar die duw ik al snel weg en loop achter pascale aan richting de auto.
Let the hell begin.
Heeee
Even een berichtje vanuit mij, ik ga morgen 10 dagen op vakantie dus dat zal betekenen dat er komende 1,5/2 weken geen hoofdstuk online zal komen, of naja als ik dat kan laten want soms kan ik mezelf niet helemaal inhouden.😂
En heeeeel erg bedankt voor de 1k lezersss!!❤️❤️Liefss sooff❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.