Hoofdstuk 19

952 10 0
                                    

Als ik uit de auto ben gestapt loop ik met een versnelde pas het strand op en kijk ik beide kanten op, ja charles leuk bedacht dit maar waar de fuck moet ik heen.

Na een tijdje loop ik weer terug naar mijn auto en besluit ik door terijden naar de rots waar saar al komt sinds ze klein is, als ik het kleine zandpaadje oprij kijk ik om me heen of ik haar toevallig ergens zie lopen, ik parkeer mijn auto en loop richting de rotsen en begrijp gelijk waarom ze hier altijd is, het prachtige uitzicht over monaco en de zee vult mijn ogen en ik kijk even rond en ja hoor daar zie ik haar zitten met een boek in haar handen.

Langzaam loop ik naar haar toe en ga ik zonder iets tezeggen naast haar zitten en kijk voor me uit, ik zie in mijn ooghoek dat saar haar boek weg legt en haar handen om haar benen heen legt "wat doe je hier charles" vraagt saar zachtjes en ik hoor dat haar stem een beetje trilt "ik dacht dat je wel het een en ander uitteleggen had" antwoord ik en saar zucht even en het is weer een paar minuten stil "je hoeft t niet uitteleggen, het is oke je had gewoon even afleiding nodig en ik was er op t verkeerde moment" zegt ze zachtjes en ik draai me gelijk naar haar om en kijk haar aan "je bent nooit afleiding geweest echt niet, ze kwam naar me toe en toen" ik probeer het uitteleggen maar saar kapt me af "het is al goed charles, charlotte wacht vast ergens op je, ik kom wel thuis" "saar luister nou verdomme 1 keer naar me" zeg ik terwijl ik gefrustreerd mijn stem verhef en ik zie haar gelijk opschrikken en een stukje wegschruiven "fuck nee sorry ik wil je niet laten schrikken, maar alsjeblieft luister naar me" zeg ik terwijl ik dr smekend aankijk en ze geeft een licht knikje "charlotte kwam naar me toe om tezeggen dat ze me wou vergeven en veder met me wou, ik heb toen gezegd dat ik dat niet wou en toen bleef ze maar zeggen hoe leuk we samen waren en hoeveel fans we samen hadden en toen zoende ze me ineens, ik heb oprecht geen moment getwijfeld en trok gelijk terug maar paparazzi is snel en hebben alleen die foto geplaatst en niet de gene dat ik dr weg duw" leg ik uit en saar kijkt me onderzoekend aan opzoek naar of ik lieg "Waarom ben je niet gelijk naar me toe gekomen" vraagt ze terwijl ze een beetje verschuift zodat ze me beter kan aankijken "ik wist niet wat ik moest doen, ik wist ook niet dat er een foto gemaakt was anders was ik echt gelijk naar je toe gekomen" zeg ik en strijk een plukje haar uit haar gezicht maar ze trekt lichtjes terug "dus als deze foto niet gemaakt was en niet gepubliceerd was dan had je me dit allemaal nooit vertelt" godver waarom is ze zo scherp en ik niet als ik bij haar in de buurt ben "zo bedoelde ik het niet, ik was gewoon bang voor je reactie en ik had zoveeel zin in onze date ik wou dat niet verpesten" zeg ik terwijl ik dichterbij haar schuif "ik wil jou en niet haar dat meen ik" zeg ik terwijl ik met 2 handen haar gezicht vast pak.

"Zoen me dan" zegt saar ineens als we elkaar voor enkele seconde aangekeken hebben, ik kijk haar even twijfel achtig aan of ik het wel goed gehoord heb maar voor ik wat terug kan zeggen drukt ze zacht en liefdevol haar lippen op die van mij, ik duw haar langzaam een beetje naar achter en verbreek onze kus heel even en kijk haar aan terwijl ik rustig over haar heen buig en boven haar ga hangen "jou laat ik nooit meer gaan" feluister ik terwijl ik een zacht kusje in haar nek druk terwijl saar een hand door mijn haar haalt en me zachtjes aan mn haar omhoog trekt zodat ik dr weer aankijk ze kijkt me aan en bijt zachtjes op dr lip.

Fucking hell

Ze laat haar hand langs mijn nek glijden en haalt haal vinger langs mijn kaaklijn zonder oogcontact teverbreken, ze vervolgt haar weg lange mijn nek naar benden en haalt haar hand over mijn buik met haar vinger glijd ze langs mijn broekrand en mijn adem stokt even als ze haar hand langs mijn geslachtsdeel haalt "saar we... jij..." hijg ik terwijl ze me aanblijft kijken en haar vinger op mijn lippen legt "ik wil je... helemaal" feluisterd ze zachtjes terwijl ze weer op haar lip bijt, dat is dan ook het moment dat ik mezelf niet meer onder controle heb en snel mijn lippen op die van haar duw en ze gaat gewillig erin mee, ik verplaats mijn hand naar haar dij en knijp er lichtjes in en een zachte kreun verlaat haar lippen ik glimlach even en druk een kusje net naast haar mond en vervolg mijn weg langs haar nek naar haar sleutelbeen, haar handen vinden de onderkant van mijn shirt en probeert mijn shirt uittetrekken wat niet heel soepel gaat en ik lach even en trek mijn shirt uit en trek daarna haar jurkje uit en gelijk stokt mijn adem even als ik zie dat ze enkel een string aan heeft "fuck" feluister ik terwijl ik haar aanblijf staren, ik zie haar wangen rood kleuren en en ze bedekt een beetje haar lichaam maar gelijk leg ik haar armen boven dr hoofd en hou die met 1 hand daar, hoe kan iemand zo fucking mooi zijn.

Als ik mijn hand over haar lichaam laat glijden zie ik haar meteen reageren en drukt ze gewillig haar lichaam tegen dat van mij aan, ik hou ervan dat ze zo op mijn aanrakingen reageert. Ik geef dr kusjes langs dr nek en zuig zachtjes op een plekje en hoor gelijk weer een zachte kreun uit haar mond ontsnappen, ik kijk trots naar het plekje wat ik zojuist gecreëerd heb en geef nog wat kusjes bij haar sleutelbeen, ze wrijft langzaam over de bobbel in mijn broek en frummelt wat met mijn riem en trekt uit eindelijk mijn broek uit en pak ik haar gezicht weer vast en geef ik haar een zoen vol lust.

Licht buiten adem legt saar haar hoofd op mijn borst en trek ik haar dicht tegen me aan "ik wil dit liever wel nog even tussen ons houden" feluisterd saar en ik kijk haar even aan "dat is toch goed, houden we het uit de media maar we kunnen het wel tegen vrienden en familie zeggen" antwoord ik ze slaat even dr ogen neer "ik wil eigenlijk eerst gewoon alles uitzoeken zonder de mening van andere en ook zonder de mening van vrienden en familie" feluisterd ze en ik kijk haar even aan "dat is ook goed, we doen alles op jou tempo en waar jij je goed bij voelt" antwoord ik en trek haar tegen me aan, na een tijdje naar de zonsondergang gekeken tehebben word het al aardig laat "moeten we niet eens terug naar huis gaan het word al laat" feluister ik tegen saar dr haar en druk een kusje op dr haar, ze knikt zachtjes "ik denk dat je moeder ongerust zal zijn anders" zegt ze zachtjes en beide kleden we onszelf aan en lopen we samen naar mijn auto en rijd ik ons naar huis.

Daaaar ben ik weeeeeerr, long timee noo seee!!
Het is een wat korter hoofdstuk maar ben weer fanatiek aan het schrijven @lovereading1212 heeft mij weer nieuwe inspiratie gegeven voor wat nieuwe hoofdstukken dus ik hoop die snel met jullie tekunnen delen!!

En voor de mensen waar de zomervakantie gister bij is begonnen, heeel veel plezier deze zomer met wat je ook gaat doen!

Liefss
Sooff!❤️

I always knew ~ Charles LeclercWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu