Het is inmiddels vrijdag en samen met eva ben ik aan het ontbijten, de jongens zijn al naar het circuit omdat ze allemaal verplichtingen hadden.
"Ja hij blijft het proberen en ik weet gewoon niet hoe ik nog duidelijker moet zijn" zucht ik terwijl ik mijn vork in mijn ei blijf prikken "ik had nooit veder moeten gaan die avond op de rots dat gaf hem het verkeerde signaal" ondertussen pakt eva mijn hand vast "ten eerste stop met je ei tevermoorden dat ei heeft je niks aangedaan" zegt ze voordat ze mijn hand los laat en mijn vork uit mn hand trekt "ten tweede al hebben jullie al 100x seks gehad als jij het nu rustiger aan wilt doen is dat helemaal oke en jou keus, praat er met hem over communicatie is keyyy" zegt ze alsof ze me zojuist de beste speach ever gegeven heeft "ik weet het maar ik ik ik weet het niet" zucht ik vermoeid.
Ik had nooit verwacht dat ik er zo mee zou zitten, die avond met charles op de rots was goed maar toch had ik de dag erna sterk het gevoel dat ik veelste snel gegaan ben. Ik heb mijn lichaam het eerste beste moment zo gegeven alsof ik een of andere hoer was die dit elk weekend doet, en ik weer heus wel dat ik zo niet moet denken maar ik wil echt dat charles me leuk vind om mij en nu lijkt het alsof die elk moment dat we samen zijn mij ervan wil overtuigen om seks tehebben.
Het is toch niet raar dat ik gewoon leuke dingen met hem wil doen, seks komt vanzelf wel en hij laat het lijken alsof je zonder seks geen gezonde relatie kan hebben.
"Hallo aarde aan saar" lacht eva terwijl ze een paar keer voor mijn ogen zwaait "sorry ik zat tediep in gedachte" herpak ik mezelf terwijl ik het laatste hapje van mn broodje neem "praat met hem oke" vraagt eva en als antwoord knik ik.
Na het ontbijt besloten eva en ik om naar het circuit tegaan omdat we eigenlijk toch niks tedoen hebben en vanmiddag de eerste 2 vrije trainingen zijn, als we aankomen bij de paddock entree draaien de camera's gelijk naar ons wat niet gek is aangezien ik naast de dochter van een van de teambazen loop.
"Kan ik met jou mee vandaag" vraag ik twijfelend als we de mclaren hospitality naderen "ga je niet bij charles kijken" vraagt de verbaasd "ik wil ook een keer vanaf een andere kant alles zien, en jou zie ik niet zoveel als de rest dus wat tijd met jou door brengen" antwoord ik op haar vraag en de vraagtekens rond haar hoofd zijn niet temissen "hallo is het raar dat ik na hele dagen met jongens opgescheept tezitten een keer een weekend door wil brengen met een van mn beste vriendinnen" zegt ik lachend en nu begint eva ook telachen.
Ze geloofd me.
"Oke oke ik was even bang dat je charles aan het ontlopen was" lacht ze en ik begin ook weer telachen "echt niet" antwoord ik hopelijk zo overtuigend mogelijk, en samen lopen we bij mclaren naar binnen.
Samen hebben we vanuit mclaren de vrije trainingen gekeken en hebben we ondertussen wat geluncht, niet een hele bijzondere dag moet ik zeggen. Ik heb gezegd dat ik terug ging naar het hotel maar dat meer om de jongens nog niet onder ogen tehoeven komen, ja iknow het is een specifieke jongen maar dat houden we even terzijde dont blame me.
Momenteel zit ik op het strand op een afgelegen stukje duin, ik teken wat figuurtjes in het zand nadenkend over de hele situatie, stel ik me aan? Vind ik hem wel echt leuk? Waarom probeerd die steedts weer mijn grenzen over tegaan, waarom kan die niet gewoon wachten.
Al deze gedachten spoken al sinds gister door mijn hoofd plus alle duizende meiden die achter hem aanlopen en zodra ze van mij weten ze mijn nek willen omdraaien. Ik weet niet hoe ik die gedachten moet of kan verwerken het enigste wat ik weet is dat door deze dingen die me continu bezig blijven houden ik me meer en meer afsluit naar hem en ook afstand hou, en dat is niet goed.
Ondertussen is mijn telefoon al meerdere keren afgegaan doordat charles me gebeld heeft, niet alleen gebeld ook meerdere berichten heeft gestuurd. Het is inmiddels dan ookal weer 10 uur dus besluit ik mijn weg langzaam terug naar het hotel temaken.
Ik adem een keer diep in en uit en loop dan de hotel kamer in en charles draait zig met een ruk om "god saar ik was dood ongerust waar zat je" begint hij gelijk "gewoon even frisse neus halen" antwoord ik zijn blik ontwijkend "dat had je toch kunnen zeggen" antwoord charles terwijl die naar me toe komt en mijn gezicht tussen zijn handen neemt "ik ga slapen" zeg ik mezelf los makend van zijn grip en gris mijn pyama van het bed af en loop de badkamer in en doe de deur opslot, snel kleed ik me om en loop ik zonder oogcontact met charles temaken naar het bed "wat is er" vraagt die en ik hoor een duidelijke bezorgde toon "niks" antwoord ik kort en kruip onder de dekens "saar kom op" probeert die "er is niks ik ben gewoon moe" antwoord ik "ik zie toch dat er wat is saar ik ben niet achterlijk" verheft die een beetje zijn toon "ik zeg toch dat er niks is en ik gewoon moe ben jezus altijd moetje door drammen" antwoord ik gefrustreerd en draai me met mijn hoofd naar de muur.
Naast me voel ik het bed meeveren met charles die naast me komt liggen en zijn armen om me heen slaat "sorry" zegt die terwijl die me zacht kusjes begint tegeven in mn nek "charles ik zei dat ik moe was laat me dan ook gewoon slapen" zucht ik en trek de deken iets veder over me heen "ik wil het gewoon goedmaken" antwoord die terwijl die zijn handen boven de dekens over mij heen laat glijden en me weer kusjes begint tegeven. Dit bedoel ik dus hij luistert niet naar me gewoon totaal niet.
Met een geïrriteerde zucht sta ik op "ik heb hier geen zin in ik slaap ergens andere" zeg ik geïrriteerd terwijl ik mijn telefoon pak en de kamer uitstorm zo snel mogelijk deze gang uit, dit trek ik niet.
Ondertussen ben ik bij de enigste kamer gekomen waarvan ik weet wie er slaapt, ik klop zachtjes op de deur en niet veel later word de deur open gedaan "kan ik hier slapen" vraag ik en krijg gelijk een verwarde blik "We hebben een beetje gedoe ik leg het nog wel eens uit maar niet nu" antwoord ik en deur word veder open gedaan als teken dat ik naar binnen mag komen "vertel alsjeblieft niet aan charles dat ik hier ben".
Naar wie denken jullie dat ze is gegaan?
De zomerstop duurt wel beetje lang, ik heb veelste veel zin in zandvoort!
Gaan jullie naar de race in spa of zandvoort?
Ik ga als vrijwilliger naar zandvoort!Liefss
Sooff!❤️
JE LEEST
I always knew ~ Charles Leclerc
FanfictionOmdat Saar haar ouders voor onbepaalde tijd naar her buitenland moeten voor werk, moet Saar bij de familie leclerc intrekken tot haar oudes terug komen, maar gaat dat goed? Dat lees je in dit verhaal.