Děkujeme, že jste si vybral Wooyoungovy služby

175 31 24
                                    

"Takže ode dneška děláme Inovi taxíka, autoškolu, objímacího plyšáka a dokonce i terapeuta, wow," nechal se slyšet Felix, když se rozvaloval na Hyunjinově gauči. Mohlo být už kolem třetí ráno, měsíc se v klidu dál usmíval z oblohy, jako kdyby se nic nestalo. Jako kdyby Hyunjin už pár hodin Felixe neignoroval. S Jeonginem zůstal dlouho, přičemž zjistil, že mu s ním vůbec není špatně, přestože jen mlčeli.

"Nemůžeš mě chvíli nechat? Mám dojem, že poslední dobou neřeším nic jiného než tebe. Mám taky svůj život," řekl Hyunjin, jenž seděl na zemi s hrnkem zeleného čaje s meruňkou a kreslil.

"Bohužel. Můj život je momentálně dost závislý na tom tvém," připomněl mu černovlásek, jako by se na tenhle fakt dalo zapomenout. Na to mu Hyunjin jen netečně přikývl a dále se věnoval své kresbě. Uvědomil si jednu věc. Pokud nevyřeší Lixovu vraždu, bude mít za zadkem ducha do konce svých dní.

Neříkal, že nebyl rád, že mu byl s Felixem poskytnut další čas. Čas, který ostatní jeho blízcí nedostali. Jenže spolu opravdu trávili snad každou minutu. Když Hyunjin vstal, Felix tam byl. Když Hyunjin seděl ve škole, Felix tam byl. Když se Hyunjin sprchoval, Felix tam byl. Když Hyunjin šel spát, Felix tam byl.

Felix s ním byl pořád, i když trávil čas s Jeonginem. Od té noci u stadionu spolu chodili bruslit častěji. Občas ho Hyunjin vytáhl i řídit, zatímco ani jeden nemluvili o Jeonginově rodině. In s Hyunjinem zapomínal, že žije v pekle. A Hyunjin zapomínal, že ho jeho mrtvý přítel pronásleduje na každém kroku.

"Víš, že Wooyoung se bude chovat úplně stejně jako posledně, když kolem bude San? A více lidí?" zeptal se Felix, když mu jedno krásné víkendové poledne Hyunjin sdělil, že Wooyoung pozval svou skupinku přátel, aby něco popili. Chan s tím ze začátku měl docela problém, jelikož mu přišlo nepatřičné jít pít, když se nedávno kvůli alkoholu zabil jejich kamarád. Nakonec se však všichni shodli, že by Lix nechtěl, aby se jejich život zastavil či dokonce začali abstinovat. Shodl se na tom i Felix, stejně jako jeho milý v tom viděl příležitost pro prozkoumání okolností své vraždy.

"To mi došlo. Proto jsem Woo ráno napsal, jestli by se nechtěl po obědě před tou jeho party sejít u něj dříve a obarvit mi vlasy zpátky na černo," vysvětlil Hyunjin svůj mistrovský plán. Bude s Wooyoungem sám bez Sana a konečně se zbaví těch otravných odrostů, které vypadaly už docela nechutně. Uvítal by zpět svou přírodní barvu.

"Chvíli ti nekoukám přes rameno a už jsem přišel o tolik důležitých věcí," povzdechl si Felix, který se opravdu přestal zajímat o to, co Hyunjin dělá na telefonu. Nebavil ho ten pohled, kterým ho blondýn vždy počastoval, když mu koukal na displej.

"Nepřišel. Ještě se neudály, takže můžeš být naprosto klidný," upřesnil Hyunjin se sarkastickým úsměvem na tváři. Stáhl si gumičku z vlasů, prohrábl si uvolněné prameny a zase si je svázal, aby mu nepřekážely. Sebral tašku, zkontroloval, že má vše, včetně svého neviditelného přítele, a mohl vyrazit. Klíče od auta nechal na stolečku v obýváku, měl v plánu minimálně jednoho panáka.

*****

"Už jsi ty vlasy potřeboval zachránit jako sůl. Děkujeme, že jste si vybral Wooyoungovy služby, nebudete litovat. Klidně bych ti pak mohl make-upem zamaskovat ty kruhy pod očima, abys měl pořádný glow-up," povídal nadšeně Wooyoung, zatímco bezbranný Hyunjin seděl uprostřed jeho koupelny se starým ručníkem na ramenou a Woo mu zrovna rozděloval vlasy, aby měl všechny pokryté barvou.

"To asi nebude nutné." Stejně mu byl vydán na pospas, takže jeho protesty se zdály zbytečné.

"Jen do něj, Woo, jen do něj," přizvukoval svému nejlepšímu kamarádovi Felix usazený na umyvadle, aby měl přehled o celé scéně. Kdyby byl naživu, rozhodně by se chopil toho, že bude Woo nápomocen v barvení.

"Ale bude. Mimochodem. Všiml jsem si, že dost času trávíš s Jeonginem," nadhodil Woo v domnění, že se dozví nějaké nové drby.

"Tobě taky nic neunikne, co?" uchechtl se Hyunjin, přičemž sledoval, jak zbytky jeho blonďatých vlasů pomalu mizí.

"Mně? Nikdy. Ale jsem rád, že se dáváš dohromady. Však víš," naznačil Woo Felixe se smutnějším úsměvem. Všem zabralo čas se dát dohromady.

"Jo, díky. Ty jsi taky v pohodě?" zajímal se Hyunjin, u čehož měl chuť vyjeknout, jelikož Woo zrovna nedržel to, co jsou vlasy a co už je čelo. A uši. A krk.

"Jo, snažím se. Život musí jít dál, i když na Felixe dost často myslím," povzdechl si Wooyoung a kouskem kapesníku se snažil zachránit Hyunjinovo čelo a ucho.

"On je zlatíčko," ozval se Felix, který je se zájmem sledoval a pozoroval. Zajímalo ho, jak hodlá Wooyounga znovu vyslýchat, aniž by pojal nějaké podezření. Aspoň měli štěstí, že Woo rád mluvil.

"Chybí mi. Dnešní sešlost by byla mnohem lepší, kdyby tu byl," pokračoval dál Woo.

"To by určitě byla. Vždycky jste to spolu uměli rozproudit. Doufám, že to tak bylo i u Hongjoonga, než se tamto stalo." Hyunjin se s nejistotou velkou jako celá zeměkoule pustil na tenký led. Modlil se, ať se jeho kamarád chytí a něco prozradí, když už má jako rukojmí jeho vlasy.

"Ach, docela jo. Hráli jsme půlnoční pravda nebo úkol, takže si to dokážeš představit. Felix byl prostě nezastavitelný číslo. Kvůli němu jsem zase dělal ostudu," zasmál se Wooyoung.

"Jakou ostudu?"

"Víš, dal mi úkol, abych předvedl nějaký sexy taneček a já se nechal dost unést a -," zasekl se najednou Wooyoung a v očích se mu mihla hrůza, jako by si právě uvědomil, že mu z pusy vycházejí slova.

"A?" No tak, Woo, nepřestávej, opakoval si v duchu Hyunjin. Až tu bude San, lepší příležitost už nedostane.

"A nic moc. Prostě ostuda, víš, jak to je, když se opiju, a rozhodnu se, že jsem sexy a všichni mě chtějí," zasmál se nervózně Woo a dokydal poslední barvu na vlasy. Teď museli jenom počkat.

"To ses pokoušel svést Felixe?" vykulil oči Hyun, když se snažil přijít na to, co jeho slova znamenají. Pokusil se svést Felixe, Felix ho odmítl, protože byl zadaný, ale styděl se, takže utekl k lomu? A Woo za ním šel a opilí se spolu pohádali a Woo ho nedopatřením strčil?

Proč mu najednou přišlo, že mu každý dělal do Felixe, jen on o tom neměl nejmenší ponětí?

"Ne! Ježiš, ne. V životě by mě nenapadlo dělat ti do přítele, Hyunjine. To vůbec ne, tak to vůbec nechápej. Spíš jsem dost lezl po Sanovi, což nebylo nic moc, jelikož má taky přítelkyni. Ale nic nebylo mezi nikým, prostě chápeš, ne? Raději dnešní večer držme na jiné notě, dobře? Felixe už nikdo nedostane zpátky," vyblekotal ze sebe Wooyoung nervózně a radši si odběhl pro pití. Felix by spíš potřeboval dostat odsud, pomyslel si Hyunjin.

Poslední sbohemKde žijí příběhy. Začni objevovat