"Proč tě Changbin se svými poslušnými pejsky odtáhl? Co ti udělal? Máš něco, díky čemuž si budu jistý, že mi nelžeš? A kdo tam s Felixem zůstal?" zahrnoval Hyunjin Jeongina otázkami. Potřeboval celý obraz a potřeboval důkazy, aby mohl věřit, že je Jeongin nevinný.
"Víš, že mi to dost připomíná nějakou detektivku z televize?" zašveholil Felix, přesto se mu nepovedlo dát do svého hlasu tolik lehkosti, kolik si přál. Vážně měl dojem, že tohle už je jak policejní výslech a začínal si uvědomovat, že In mu nemusí dokazovat ani vzoreček na výpočet gravitace. Kdyby tímhle způsobem nastoupil Hyunjin na Sana, ukončil by s ním jejich kamarád s brýlemi debatu ještě dřív, než by vůbec začala. Jenže In takový nebyl, neměl tak silnou vůli a sebevědomí, jaké by mu slušelo. Možná si ani neuvědomoval možnost, že by Hyunjinovi už nic víc neřekl a prostě mu práskl dveřmi před nosem. Felix dumal, jestli je na to moc slabý, nebo až moc zamilovaný do jeho přítele.
"Changbin už mě nějakou dobu nemůže vystát. Zasedl si na mě, protože... Udělal jsem jednu blbost, nedorozuměním jsem ho ponížil před jeho lidmi a jeho ego to nezvládlo. Od... Teda. Od té doby se mi snaží... znepříjemňovat život," dostal ze sebe In mezi mělkými nádechy, kterými se snažil zaplašit pláč.
"Povídej dál, Ine. Chci vědět všechno a opovaž se mi lhát," zavyhrožoval Hyunjin, ačkoliv věděl, že v jeho hlase se rozpíjí počáteční tvrdost. Tak moc si přál, aby se Jeongin vytasil s rozumným vysvětlením své situace. Aby mu slzy přestaly smáčet zarudlé tváře a výrazné lícní kosti. Už toho veškerého psychického teroru začínal mít po krk.
"On... Teda. Oni... Mě odtáhli od toho lomu a od Felixe," zopakoval Jeongin, přičemž vzpomínal na to, jak vysílal prosebné a vystrašené pohledy k Felixovi, aby mu pomohl. "Něco mě donutili vypít a já ztratil kontrolu nad svým tělem. Oni... Posmívali se mi... A... Svlíkli mě," zašeptal Jeongin s nadějí, že by ho třeba Hyunjin dalších podrobností mohl ušetřit. Když bude pokračovat s jeho výslechem, už se na něj nikdy nebude dívat stejně.
"Cože ho?" vytřeštil Felix oči a lapal po dechu. Jakoby... Věděl, že šikana na základních a středních školách není nic zvláštního. Nenapadlo ho však, že by se provozovala i na vysokých školách. Bohužel byl Jeongin až moc snadný cíl, to si nemohl nic nalhávat.
"Cože?" vydechl Hyunjin, jemuž nedocházel význam slov. Changbin by se uchýlil až k takové drastické šikaně?
"Vyfotili mě. A teď mě tím vydírají," hlesl těžce In a ruku dal mimoděk na kapsu od mikiny, kde schovával telefon. Tam se ukrýval chat s Changbinem, který obsahoval zmíněné fotky. Jeongin tak moc doufal, že Hyunjin chtít důkaz nebude, ale v nejhorším... Bude muset se vším na světlo, aby se zbavil podezření kluka, kterému by klidně své tělo daroval.
A na nejhorší bohužel došlo. Hyunjin si stál za svým a litoval toho v první moment, kdy k němu jeho kamarád natáhl roztřesenou ruku s mobilem. Odpřisáhl mu, že o tom bude přede všemi mlčet, jak si mladší přál.
"Netušil jsem, že se ti děje něco takového," prohlásil provinile Hyun a přemýšlel, jestli někdy ty fotky dostane ze své hlavy. Možná by si mohl do očí vylít bělidlo, aby si hrůznost těch fotek vypálil z mysli. To, v jakém stavu Ina vyfotili... Zdá se, že neměl ani tušení, jak moc zvrácený celý tenhle svět je.
"Nemohl jsi to tušit. Jen. Děsí mě, že si myslíš, že bych Felixovi něco udělal. Teda. Že by mu kdokoliv cokoliv udělal," popotahoval In nosem a stíral si rukávem mikiny slzy i nudle. Takhle si dnešní den nepředstavoval. S Hyunjinem se spolu měli přichystat na ples, Hyunjin měl být okouzlující jako vždy a In se měl nechat tím kouzlem unášet. Měli se sejít s Chanem a společně zpomaleně vstoupit do sálu jako ve filmu, aniž by jim v realitě kdokoliv věnoval pozornost.
"Kdo tam s ním zůstal?" Poslední otázka, ne kterou chtěl Hyun znát odpověď.
"Mingi," oznámil In a tajně se modlil, aby to tímhle skončilo.
"Song Mingi? Vážně?" divil se Hyunjin společně s Felixem. Ten zamlklý Mingi, kterému umřela celá rodina a i on chtěl ukončit svůj život? To mu nedávalo smysl stejně jako to, že Jeongin je vrah.
"Jo. Ale už nic nevím. Po tom už si nic nepamatuju," přiznal In a podíval se svému vysněnému princi do očí. Princi, se kterým se bude muset rozloučit. Princi, který ho ranil. Do teď pro něj Hyunjin představoval člověka, kterému se může svěřit a který ho nebude odsuzovat. Tenhle pocit však ztratil.
"Promiň," omluvil se Hyunjin a už se připravoval na to, že celý tenhle výslech bude muset vysvětlit.
Avšak Jeongin ucukl, když chtěl černovlásek položit svou ruku na tu jeho. Ucukl, vstal a sebral ze země svůj ochranný obal na oblek. "Radši půjdu." A byl pryč.
"Vysvětli mi, jak se všechno mohlo tak strašně rychle posrat," povzdechl si Felix, když Hyunjin už asi tři hodiny jen zíral do stropu a jenom zvedání jeho hrudníku napovídalo, že ještě žije.
"Svět je krutej."
"Ale od kdy je až takhle krutej? Kdybych ještě žil, tak se seberu a vypadnu z tohohle města, protože tohle je šílený," pokračoval dál Felix, který si taky už nevěděl, co si počít.
"To brzo udělám. Hongjoong na mě řval, že mě nenávidí, a už ho asi nikdo z nás nikdy neuvidí, San je na mě nepříjemnej, In se mnou po tomhle už asi nikdy nepromluví a Mingi je buď vrah, nebo se přidá na seznam lidí, co mě nesnášejí. O svém životě jsem neměl přehnané představy, ale tohle už mě přestává bavit," zamumlal Hyunjin a unaveně si protřel oči.
"Chtělo by to pauzu," nechal se slyšet Felix a spadl zadkem vedle svého přítele.
"To teda. Nemůžu napsat nějaký dopis typu "hej, domluvíme se, že budeme dělat, že neexistuju, díky" a můj anděl strážný by to předal tomu týpkovi nahoře, co to řídí?" napadlo Hyunjina s hořkým úšklebkem.
"Prý to takhle vůbec nefunguje... Ale můžeš předstírat svou smrt, uchýlit se do jeskyně a svůj život oddat medici," opáčil se Lix a zaklonil hlavu, aby společně s Hyunjinem koukali oba do stropu.
"Jestli bys u mě strašil i v tý jeskyni, tak by se meditace fakt nekonala. Protože ty nikdy nesklapneš, Lixi," zazubil se ironicky Hyunjin a začínal se psychicky připravovat na to, že žádná jeskyně se konat nebude. Místo toho se bude konat ples, na kterém bude muset být opět v plném nasazení. Asi bude muset pozvat Song Mingiho na drink a dostat se mu pod kůži.
ČTEŠ
Poslední sbohem
Fanfic"Luč se se svými nejbližšími, jako kdyby to bylo naposledy." Tak se to říká a tak by se to mělo dělat. Většina lidí to však nedělá, jelikož žijeme v uspěchaném a internetem propojeném světě, kde ťukneme do klávesnice a mluvíme s člověkem, který je n...