První, co Hyunjina upoutalo, když vešel s Felixem na menší zimní stadion, které město slavnostně otevřelo už před patnácti lety a stále to připomínalo jako vyhranou bitvu, byl Jeongin. Bruslil, ne, on se vznášel nad ledem a nutil všechny oči, aby se na něj upíraly. Nedělal to však tak okázale jako Felix při svých dynamických vystoupeních. Ne, on se dal považovat za klidnou eleganci, která vám nenápadně vezme dech a vy si to uvědomíte, až když nedýcháte. Pod kůži se vám prohlodá mrazivá stonožka, která se začne prohánět po páteři a roznese po celém těle husí kůži.
Felix se spíš zaměřoval na energičtější styl jízdy, který vám ten dech vyrazí, a když už svůj ztracený dech najdete, vyrazí vám ho znovu.
"Už končím, nebojte!" houkl Jeongin na příchozího Hyunjina s Felixem, kteří měli trénovat hned po něm. Ještě naposledy odjel část sestavy, jež trénoval jen tak pro zábavu, a vyrazil k východu, kde už čekal připravený Felix s nazutými bruslemi.
"Díky. Jde ti to vážně skvěle. Uvidíme se dneska na té Hongjoongově party?" zajímal se Lix a věnoval vyššímu černovláskovi upřímný úsměv.
"Děkuju moc, Lixi. Jo, uvidíme se tam, budu se těšit," oplatil mu Jeongin a jeho pohled zabloudil i k Hyunjinovi, který si nasazoval brusle. Věnoval mu milý úsměv a zamával mu na rozloučenou, než se vydal k odchodu. Těsně před dveřmi se In ještě jednou otočil a na chvíli opět spočinul pohledem na blondýnovi. Toho si však Hyunjin ani Felix nevšimli.
"Pohni prdelí, hyung, nestíháme," zašveholil Felix z ledové plochy, jelikož Hyunjin už pět minut seděl a pral se zavazováním bruslí. U toho trochu svého přítele proklínal, že jim domluvil trénink ještě před Hongjoongovou party, takže se mu zkrátí čas na dobíjení sociálních baterek, které bude na opilého Felixe s Wooyoungem a další potřebovat. Ne, Felix prostě potřeboval všechno stíhat najednou v dokonale produktivní formě.
"Přestaň komandovat. Pořád pochybuji, že je to dobrý nápad," odvětil Hyunjin a konečně se vydal na led, aby se rozbruslil.
Felixovi po letním zkouškovém období jeho krasobruslařská partnerka oznámila, že bruslení se školou nemá ani nejmenší šanci stíhat, takže si bude muset na Zimní soutěž najít novou partnerku. Lixovi se však v hlavě zrodil naprosto úžasný a nepřekonatelný nápad, který byl zároveň provokací, rozbití předsudků a zároveň upoutání pozornosti, kterou Lix vždy rád uvítal.
Vymyslel, že jeho partnerka bude vlastně jeho partner. A on sám si na sebe vezme úděl ženské role při jejich sestavě. Docela ho ta představa nadchla, chtěl si zkusit nechat se zvedat a dokázat, že i kluk je schopen ladnosti labutě.
Hyunjina zdolával kratší dobu, než očekával. Čekal, že jeho souhlas k tomuhle vystoupení bude získávat měsíce. Nakonec k tomu stačilo jen lehčí citové vydírání a, ehm, hezká chvilka ve sprše. Chemie mezi nimi fungovala vždycky naprosto skvěle na rozdíl od jiných věcí.
Hyunjin rád bruslil. Z bruslení se stal jediný sport, který blondýn nepřestal provozovat ani po letech. Když ještě žil u rodičů, bruslařské tréninky pro něj znamenaly jediný únik od surové reality života. Avšak nikdy netoužil účastnit se nějakých soutěží, ale nemohl Felixe jen tak odmítnout.
A tak tu stál na ledě a protahoval se, aby si při zvedačce neurval nějaký sval, který ještě v životě bude potřebovat. Choreografii už měli sestavenou, stačilo ji jen pořádně natrénovat a hlavně se synchronizovat.
Což se řadilo mezi další jejich problémy - synchronizace. Hyunjinův a Felixův styl se od sebe lišily asi jako tučňák a plameňák. Hyunjinova krása spočívala v jakési nedbalé eleganci. Při bruslení vypadal, že je mu to jedno, že je to pro něj přirozené jako dýchání a že vlastně o nic nejde. Felix zase oplýval ohnivou aurou, když vešel na led, zářil na všechny strany, rozdával úsměvy, jako by to bylo vystoupení jeho života, a jeho pohyby byly prudké a přesné.
"Chyť mě pořádně, nebo se zas rozbiju o zem jako posledně," instruoval Felix Hyunjina, přičemž mu ruce posunul na své boky a pořádně zatlačil. Sice si za dobu své kariéry na ledě na pády zvykl, přesto netoužil po více modřinách, než bylo nutné.
Jenže poslední jeho pád nezavinila jen a pouze Hyunjinova nepřipravenost, ale i fakt, že Lix musel svému partnerovi při tom, kdy si ho bude přehazovat přes rameno, naprosto plně důvěřovat... Což Felix v tu chvíli neudělal a příliš strnul.
"Neboj," uklidnil ho Hyunjin a pevně sevřel jeho úzký pas.
"Bojím. Docela rád bych na tu party šel bez modřin po celém těle a rád bych tam vůbec došel," utrousil Felix se vzpomínkami na jejich nezdary a tvrdé studené pády.
"Tak si na tohle najdi někoho jiného, když já ti nevyhovuju. Nebo možná nedomlouvej tréninky těsně přes party," poradil mu jízlivě Hyunjin, pustil ho a kousek od poodjel. Pořád a neustále k němu musel mít nějaké výhrady. Za svoje pády si většinou mohl Felix sám.
"Nevyjížděj hned. Buďme pozitivní... Natrénujeme to a vyhrajeme to!" zajásal Lix a zavelel, že opravdu musí začít něco dělat, nebo tu budou zbytečně.
Všechno se ale zdálo těžší, než se Felix domníval, že to bude. Na konci tréninku oba dva těžce oddechovali a oba dva cítili v tělech napětí, které napovídalo, že se ani jeden z nich další den pořádně nehne. Což ovšem Felix na Hongjoongově party, kam ho jeho přítel právě vezl, hodlal ignorovat a pořádně to tam rozbalit.
"Tak v úterý si to zopakujem a pořádně zamakáme na tom konci," rozhodl Felix ještě s úsměvem, když odbočovali k Hongjoongovu domu.
Žádný společný trénink v úterý se však nekonal.
ČTEŠ
Poslední sbohem
Fanfic"Luč se se svými nejbližšími, jako kdyby to bylo naposledy." Tak se to říká a tak by se to mělo dělat. Většina lidí to však nedělá, jelikož žijeme v uspěchaném a internetem propojeném světě, kde ťukneme do klávesnice a mluvíme s člověkem, který je n...