"Co udělat dohodu? Nebudem se spolu už hádat, jelikož máme čas navíc, který nikdo jiný nedostal. Zakopem veškeré válečné sekery a neshody. Budeme se soustředit na to, aby ses odtud dostal a našel klid na druhé straně. A slibuju, že si s Jeonginem nic nezačnu, dokud neodejdeš, dobře?" navrhl Hyunjin, když spolu s Felixem už notnou chvíli seděli na podlaze a venku někdo natřel oblohu na černo. K monologu o svém smutném životě už se vracet nechtěl a sdělil to i Felixovi. To všechno už patřilo minulosti, jíž chtěl opět ukolébat k věčnému spánku. Teď se stala důležitou Felixova přítomnost a Hyunjinova budoucnost.
"Kam jsi vlastně včera zmizel, když jsem tě poslal za Chanem? Přišel za mnou, ale nevypadal, že by s tebou mluvil," povídal dál starší černovlásek, když Felix přikývl na jeho návrh.
S Inem si asi určitě nezačneš, proběhlo Felixovi hlavou, ale bude lepší, když mu vysvětlí celý příběh po tom, co mezi nimi postavil zeď.
"Nikam jsem nezmizel. Jen jsi mezi námi roztrhl pouto a vystavil zeď, takže jsi mě neslyšel a neviděl. Ale já tu pořád byl. Teda do té doby, než jsi ošukal Jeongina." Felix si neodpustil jízlivý tón na konci.
"Já jsem s Inem nespal," bránil se Hyun vykolejeně, jakmile mu došlo, že Lix se díval na to, jak se líbal s Jeonginem.
"Vždyť jsi ho ocucával všude a sundával mu kalhoty," opětoval Felix s nedůvěrou. Došlo mu však, že odešel dřív, než se opravdu uchýlilo k aktu.
"Ale hned pak jsem přestal. Nebylo... Nebylo to správný. Dohodli jsme se, že nejdřív si to musím srovnat s tebou," vysvětlil Hyunjin. Zvedl se, aby si připravil zelený čaj s meruňkou, aby tím stvrdil, že se opravdu uklidnil.
"Dobře, s Jeonginem jsem ještě neskončil, ale dostanu se k tomu postupně," povzdechl si Felix. "Opravdu jsem šel za Chanem, jenže jsem se s ním nedokázal spojit. Proto jsem se přemístil za Wooyoungem, u kterého byl i San. Vtipná storka, očividně se spolu na Hongjoongově party skoro vyspali," vyprávěl Lix, načež ho přerušil Hyunjin s dotazem, jak je možné, že spolu skoro spali, když má San přítelkyni. Postavil vodu na čaj a čekal.
"No právě. Jakože San pak Wooyoungovi vysvětlil, že spolu nic mít nebudou, ale na té party jsem je tenkrát spolu nachytal. San za mnou běžel, aby mi to vysvětlil, jenže já ho nechtěl poslouchat a vydal jsem se k lomu. Jak říkal Hongjoong, s někým jsem se tam hádal. To musel být San."
"Skvělý, aspoň se nám projasnila další věc, cos tam dělal. Šel San za tebou? Shodil tě z té skály? Proto je poslední dobou tak nepříjemnej?" tázal se Hyunjin nadšeně, že možná konečně mají vraha, zatímco zaléval zelený čaj. Že by jejich hádka měla aspoň nějaké využití?
"Ne. San mě jenom viděl odcházet. A hlavně viděl, kdo za mnou k tomu lomu šel... Jeongin," vydechl těžce Felix a čekal. Ani nevěděl, jakou reakci měl očekávat. Šok? Smutek? Vztek? Úlevu? Facku?
"To mi musíš chtít za každou cenu ublížit? Už jsem se ti omluvil, tak si ze mě přestaň dělat tuhle debilní prdel, Felixi," zavrčel nasraně starší černovlásek, avšak do jeho hlasu se vkradl i smutek. Měl to tušit. Samozřejmě že mu Lix neodpustil jen tak a teď se mu musel mstít tím, že bude lhát a obviňovat Ina z vraždy. Zůstal k němu otočený zády, přesto čaj nechal být čajem. Přešla ho chuť.
"Hyung, já ti nekecám. Fakt to San řekl. Oba dva víme, že tam ten večer In byl. Je do tebe zamilovanej už očividně nějakou dobu. Mohl jít za mnou, mohl být opilý, já jsem byl opilý. Mohli jsme si něco říct, mohl mě praštit a strčit mě dolů ze skály," naléhal Lix, který si byl jistý, že má pravdu. Kdyby ji neměl, žádné jiné vodítko už nenacházel v rukávu.
"Fakt věříš Sanovi? In by tohle neudělal. Vždyť je schopnej dostat hysterák, když někomu nabourá auto," oponoval Hyun, ale jeho sebevědomý a rázný tón se vytrácel. Lidé lžou, přetvařují se... Obzvlášť v případech, kdy chtějí něco nebo někoho získat. Se svěšenými rameny se vrátil na svůj gauč a dopadl na něj jako pytel brambor.
"San netušil, že tam jsem, tak proč by lhal? Jeongina zas tak dobře neznáš, abys mohl s jistotou říct, že to neudělal. Lidé kolikrát netuší, čeho jsou schopni. Nemusel to udělat se zlým úmyslem, ale... Co když to vážně udělal? Nic jiného mi teď momentálně nedává smysl."
"Ne," hlesl Hyunjin, až ho skoro nebylo slyšet. To nemohla být pravda. Vždyť Jeongin byl... Stal se pro Hyuna důležitým, ačkoliv netušil, v jakém okamžiku se mu dostal pod kůži. Hyunjin už snad začínal uvažovat, že si Ina pustí do života, až Felix odejde. Kdyby to však pravda byla, kdyby In zabil Felixe, nemohl by Hyun přijmout do života už nikdy nikoho.
"Hyung... Kdyby to mohlo být jinak, byl bych raději," zašeptal Felix se sebezapřením. Pořád ho vnitřně drásala představa Hyunjina s Jeonginem, ale potřeboval dostat svého milého na svou stranu. Potřeboval, aby donutil Ina se přiznat, nebo mu pomohl dokázat, že In je ten, koho hledají.
Sice existovala možnost, že San mohl lhát. Že místo Jeongina za ním šel San a snažil se ho přimět, aby pochopil a zapomněl to, že se líbal s Wooyoungem. Jenže by ho možná Lix neposlouchal nebo na něj vyjel nebo něco... A San by měl nervy na dranc, že mu Felix může zničit jeho dokonalý život. A proto by ho neuváženě strčil a Lix by spadl, omlátil se o skálu a utopil se.
Bohužel téhle verzi věřil Felix mnohem méně než té s Inem.
A nikdo jiný už ho nenapadal.
Jak to vidíte vy? Také si myslíte, že to byl Jeongin? Nebo máte nějaké jiné možné pachatele? 👀
ČTEŠ
Poslední sbohem
أدب الهواة"Luč se se svými nejbližšími, jako kdyby to bylo naposledy." Tak se to říká a tak by se to mělo dělat. Většina lidí to však nedělá, jelikož žijeme v uspěchaném a internetem propojeném světě, kde ťukneme do klávesnice a mluvíme s člověkem, který je n...