Sınır: 150 oy 150 yorum
Keyifli okumalar.
Yağız:
&&&&
Yağız'dan.
Dosya olayını kazasız belasız atlatmamızın ardından yorgunluktan içeri girer girmez kendimi yatağıma attım.
"Bir gün daha bitti. Kaldı geriye 6 gün. 6 gün sonra her şey bitecek. Hayatımızı yavaş yavaş düzene koyacağım."
Afra, gülümseyerek beni onayladı. Yatakta ona yer açmamla yanıma uzandı.
"İyi geceler Savcım."
"İyi geceler Ufaklık."
Başına küçük bir öpücük kondurup kollarımı beline sardım. Burnumu saçlarına gömüp kendimi uykuya teslim ettim.
***
Kulağıma gelen seslerle gözlerimi araladım. Uyku mahmuru bir şekilde her yeri bulanık görsemde bir süre sonra görüntü netleşmeye başladı."Bu sesler ne Ufaklık?"
Gözlerim kollarımı sardığım Afra'ya çevirdiğimde olması gereken yerde yastık olduğunu fark ettim.
Hızla yerimden doğrulup etrafı süzdüm. Odanın her zerresini incelesemde olmadığını görmek bir tık daha endişelenmeme yol açtı.
"A-Afra şakaysa hiç komik değil."
Sesimle beraber vücudumda titremeye başlamıştı.
Hadi ama su içmek için aşağı inmiş olmalı. Bu kadar korkmana gerek yok.
İç sesimin doğruluk payı az da olsa rahatlamama sebep oldu. Gözlerimi ovuştura ovuştura adımlarımı aşağı ilerlettim. Kapıdan çıkmamla beraber Afra'ya seslenmek için ağzımı açacakken yerdeki kan lekesi kelimelerimi yutmama neden oldu.
Kan lekesi merdivenlere kadar ilerliyordu.
Merdivenlere ilerlememle salonun ortasında yerde kanlar içindeki beden gözlerimin dolmasına neden oldu. Koşarak aşağı ilerledim. Yerdeki bedeni kendime doğru çevirmemle çığlığıma engel olamadım.
"A-Afra!!"
Yerdeki beden ona aitti.
Gözlerini zorlukla aralayıp "S-Savcım." diyerek fısıldadı.
"Kıpırdama! A-Ambulansı arayacağım."
Elimi telefonumu almak için pantolonuma götürdüğümde telefonumun yukarıda olduğunu hatırlayıp Afra'ya döndüm. "H-Hemen geliyorum. Derin derin nefes al güzelim."
Ayağa kalkmamla beraber karşıma çıkan beden Gürkan şerefsizine aitti.
Hiç düşünmeden yüzüne yumruğumu indirdim. "Ona nasıl zarar verirsin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCIM (TAMAMLANDI)
Romance-WattpadRomanceTR "Romantizm ve Komedinin Ortak Durağı" adlı okuma listesinde!- *** Her şey bir ölümle başlamıştı ve bildiğim bir şey varsa yıkıcı ölümler bizi sarsmaya devam edecekti. Belki de atlatırım diye düşünürdüm her zaman. Unutmaya her çalış...