SAVCIM (46.BÖLÜM)

17.9K 925 332
                                    

Keyifli okumalar Savcım okuyucuları ❤

Sınır 300 oy 300 yorum. 'Yaklaşsa da olur (:'

Yorum yapın. Yorum çok az vicdansızın okuyucuları dnxnbd

&&&&

Yağız'dan..

Nefret ettiğin insanları susturamamak kadar acı bir şey yok. Annem demeye bin şahit isteyen kadının babamla görüşmesini engelleyememek psikolojimi altüst etti.

Bir süre sakinleşmeye çalıştım. Kafamı boşaltmaya, güçlü olmaya çalıştım.

Yağmurlu bir günde ağacın altında dizlerini kendine çekerek yapayalnız kaldığında daha iyi olduğunu sanan küçük bir çocuk sanıyordum kendimi.

İyi olmamın sebebi yalnız olmam değilmiş. Beni yağmurdan koruyan ağacı fark edememişim.

Afra benim için beni asla yalnız bırakmayan ağaç olmuştu.

Geç de olsa fark edebilmiştim ve bir daha yağmurun altında kalmak gibi bir düşüncem yoktu.

Mutlu olabilmemiz için her şeyi planlamıştım. Pusat ve Gece onu yanıma getirdiğinde romantik bir evlenme teklifi yapmak istedim. Barkın gelip her şeyi altüst edene kadar planlarım bu yöndeydi.

Küçük bir pürüzün planlarımı bozmasına izin vermedim.

Afra dinlenmek üzere odasına çekilmişti. Pusat ve Gece hızla hazırlıklara başladı.

Odama çekilip en sevdiğim takım elbiseyi üzerime geçirdim.

Tepkisini hayal etmek kalbimin hızını iki katına çıkarıyordu. Derin bir nefes aldım. Artık her şey istediğim gibi ilerleyecek. Sevdiğim kadına hak ettiği her şeyi verebileceğim.

Adımlarımı aşağı ilerlettim. Pusat ve Gece masayı çiçeklerle süslerken birkaç koruma gül yapraklarını Pusat'ın yanına bıraktı.

Korumanın karşısında geçtim. "Pasta nerede?"

Çenesinin ucuyla koltuğun üzerindeki paketi işaret etti. "Mutfağa mı götürelim yoksa orada mı kalsın?"

Gözlerim masayı buldu. Her şey neredeyse hazırdı. Boşuna zaman kaybını gerek yok orada kalsın.

"Şimdilik orada kalsın." Gözlerimi Pusat ve Gece'ye çevirdim. "Dikkatli olun. Hiçbir sorunu kaldıracak halde değilim."

"Tamam abi, sen yüzüğü ayarladın mı?"

"Evet." Yüzük paketini cebimden çıkarıp onlara uzattım. "Nasıl? Beğenir mi sizce?"

Gece, gözlerini büyüttü. "Beğenmemek elde değil. Bu mükemmel." Gözlerini Pusat'a çevirdi. "Bak da biraz ders al. Onlar bizden sonra sevgili oldu. Bizden önce evleniyorlar."

Gece'nin alnına öpücük kondurdu. "Okulun bitsin bizde evleniriz."

"Allah'tan aşçılık iki sene de çok beklemem gerekmeyecek."

Kaşlarım çatıldı. "Madem aşçılık okuyacaksın. Niye benim hatunuma yemek yaptırıyorsunuz?"

"Ablam benden daha yetenekli. Onun yerinde olsam direk aşçılığa giderdim ama tutturdu savcı olacağım diye."

Yüzümde istemsizce gülümseme oluştu. Savcı olmak istemesine bir nevi ben sebep olmuştum. Onu Savcı cübbesiyle görmek heyecan verici olacak.

Yavaşça etrafı süzdüm. Unuttuğum bir şey var mı?

SAVCIM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin