SAVCIM (43.BÖLÜM)

19.8K 1.1K 354
                                    

~Sınır dolmadan bölüm gelmeyecektir.

Sınır: 217 oy 217 yorum (Küsürat seviyorum)

SINIR ÇOK DEĞİL OKUYANLAR OY VERİP BİR YORUM YAPSA HEMEN BİTER.

SİZ YAPARSINIZ! ❤

Keyifli okumalar Savcım okuyucuları 💜

&&&&

Annem bavuluyla gitmek için hazır bir şekilde karşımdaydı.

Gözleri bir süre ben ve Gece arasında gidip geldi. Gece, anneme yaklaşıp sıkıca sarıldı. "Keşke biraz daha kalabilseydin."

"Ben fazlasıyla kaldım. Sıra sizde."

Gece gülümseyerek başını salladı. Gece'den ayrılmasıyla gözleri beni buldu. "Annene sarılmayacak mısın?"

Gözlerimi etrafta çevirdim. Cevap vermeden öylece durduğumda yanıma yaklaşıp bana sarıldı.

Bir süre ne yapacağımı bilemedim.

Ardından sarılışına karşılık verdim.

Yavaşça kulağıma eğildi. "Bugüne kadar iyi bir anne olamadım. Seni mutlu edemediğim için özür dilerim Aşkım. Umarım sevdiğin adamla bir ömür mutlu olursun. Kendine iyi bak."

Yavaşça benden ayrıldı. Pusat ve Yağız'a dönüp "Kızlarım size emanet!" Diyerek uyardı.

"Gözünüz arkada kalmasın." Diyerek başını salladı Yağız.

Pusat "Yine bekleriz. Sizinle çalışmak güzeldi." Diyerek baş selamı verdiğinde annem karşılık verip Yağız'ın havaalanına bırakması için ayarladığı arabanın kapısını açtı.

İçeri girecekken seslendim. "Kendine iyi bak anne."

Annemin gözleri yavaşça beni bulduğunda normalde yüzünde zorla oluşan gülümseme genişçe yüzüne yayıldı. Ona uzun zaman sonra içtenlikle anne demem onu mutlu etmişti. Küçük bir baş selamı verip arabaya bindi.

Annemle aramız ne kadar iyi olabilir bilmiyorum ama normal bir anne-kız olamasak da uzun zamandır görüşmeyen, aralarındaki samimiyet azalsa da görüşmekten kaçınmayan iki yakın arkadaş olabilirdik.

Kim bilir belki bir gün eskiden olduğu kadar olmasa da aramız daha güzel olabilir.

***
Annem yolculuğa çıkmadan hemen önce Eren'le konuşup buluşmak için bir yer ayarlamıştı. Bana gönderdiği konum lüks değil de orta gelirli diyebileceğim bir kafenin konumuydu.

Eren, henüz annemin yerine benim geleceğimi bilmiyordu. Annem 'Eğer söylersem iki dakikanı bana ayıramadın mı teyze?' Diyerek başımın etini yer dedi ve onunla buluştuğumda aniden gitmesi gerektiği için onun yerine geldiğimi söylememi istedi.

Kafe buraya uzak olduğu için hemen hazırlanmam gerekiyordu. Yağız'ı beni götürmemesi konusunda ikna etmeyi düşünüyordum ama başka bir arabayla gitmem onu meraklandırabileceği için bu düşünceden vazgeçtim.

Dolabımdaki elbiseleri incelerken gözüm direk beyaz sade bir elbiseyi buldu. Hızla elime alıp üstümde tuttum. Omzu düşük, bel kısmı siyah bir kemerle bağlı, dizlerimde biten tatlı bir elbise olduğu için giymeye karar verdim.

Yüzüme makyaj yapmaya gerek duymadan kuruyan dudaklarıma nemlendirici sürüp çantamı omzuma atarak aşağı ilerledim.

Merdivenden inerken Pusat'ın Yağız'ın başına masaj yaptığını fark ettim. Gece, ise koltukta oturmuş onların bu halini izliyordu. Pusat'ın gözleri yavaşça beni bulduğunda ıslık çaldı. "Melek olman için bir tek kanat eksik kalmış yenge."

SAVCIM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin