Keyifli okumalar..
Sınır = 30 oy 30 yorum
&&&&
"Yanındayım."
Kollarımı sıkıca sarıp "Korkuyorum." diye fısıldadım. Elinden bir şeyin gelmemesinin siniriyle küfür savurup beni kendine bastırarak korumaya çalıştı.
Bir süre sonra gelen polis sirenleriyle dışarıdan gelen silah sesleri kesilince başını hafifçe kaldırıp etrafı inceledi. Hızla ayaklanarak beni de beraberinde kaldırdı. Gözleriyle beni süzerken benim gözüm elimdeki kandaydı.
Vicdan azabıyla karışık, bir duyguyla "Yaralandın mı?" Diyerek endişeyle beni süzdü.
"B-Ben değil."
Gözleriyle kendini süzdü. Omzundaki yara kendini belli edince acıyla yüzünü buruşturdu. Ceketini çıkararak ceketin kolunu koparmaya çalışınca yardım ederek kumaş parçasını dikkatle koluna sardım.
"Korkma, kurşun sıyırmış sadece."
Eliyle yanağımdan akan yaşı sildiğinde o ana kadar ağladığımı fark etmemiştim.
Yağız telefonuna gelen bildirimi okuyup dişlerini sıkarak etrafı süzdü. Kimsenin olmadığına emin olmaya çalışarak konuştu. "Buradan gitmeliyiz."
"Yağız, bir sorun yok değil mi? Bunun seninle alakası yok?"
Bana cevap vermeden elimden tutup kapıya ilerletecekken, yere düşünce kırılan topuğuma lanet ettim.
"Ne oldu?"
Gözleri, kırılan topuklu ayakkabıma kayınca hiç düşünmeden beni kucağına aldı.
"Yürüyebilirim. Zaten omzun yaralı-"
"Sorun değil zaten küçücük bir şeysin." Gülümseyip başımı omzuna yerleştirdiğimde kendi kendine konuşuyordu. "Sen yaralı değilsin gerisinin önemi yok."
"Efendim?.." diyerek ne dediğini duymaya çalıştığımda başını bir şey yok dercesine salladı. Beni yolcu koltuğuna oturtup sürücü koltuğuna geçti.
Koluna sardığı kumaş parçasını kenara atıp gözüyle torpidoyu işaret etti. "Torpidoda sargı bezi olmalı."
Hızla sargı bezini çıkarırken Yağız gömleğinin kolunu, elinin tersiyle yırtıp pansuman yapmaya çalışıyordu. Elinden alıp yavaşça yarasını temizledim.
"Onlar kimdi?" diyerek bir yandan sorularıma cevap almaya çalıştım.
"Bu aralar aldığım bir dava var... Söylemesi zor ama. Bir süre önce genç bir kız uçurumun kenarında ölü olarak bulundu." Boğazı düğünlenmiş gibi bir süre sessiz kaldı. "Kızın vücudunda derin yaralar bulundu. Ölmeden önce tecavüze uğramış. Vücudundaki yaraların bir kısmı aylar belki de yıllar öncesine ait. Babasının ifadesine göre kızını saplantılı bir şekilde seven bir adam tarafından yıllarca tehdite ve şiddete maruz kalmışlar. Ailenin bir avukatı bile yok. Gittikleri her avukat tehdit edilmiş. Dava 2 ay önce askıya alınmış. Bende kapanan davayı tekrar açtım. Bir şahit bulundu. Katilin babası bu aralar tehdit etmeye başladı. Bu saldırıda onun ilk uyarısı."
Bu saldırıyı planlayan adama küfürlerimi savururken "Şerefsiz." diyerek yanlışlıkla öfkemi Yağız'ın kolundan çıkardım. Pamuğu sertçe bastırdığımda acıyla yüzünü buruşturdu.
"Ahh... Gülüm canıma kastın mı var?"
"Yanlışlıkla şey oldu. Çok mu acıdı?"
Başını sallayıp alayla "Öp geçsin." dediğinde koluna attığım yumrukla küçük bir çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCIM (TAMAMLANDI)
Romance-WattpadRomanceTR "Romantizm ve Komedinin Ortak Durağı" adlı okuma listesinde!- *** Her şey bir ölümle başlamıştı ve bildiğim bir şey varsa yıkıcı ölümler bizi sarsmaya devam edecekti. Belki de atlatırım diye düşünürdüm her zaman. Unutmaya her çalış...