SAVCIM (47.BÖLÜM)

17.1K 901 318
                                    

Sınır: 300 oy 300 yorum

'Kitaplarımla ilgili duyurulardan haber almak için hesabımı takip etmeyi unutmayın ❤'

Keyifli okumalar Savcım okuyucuları ❤

&&&&

Afra'dan...

Gözlerimi yavaşça araladım.

Üstümde bir baskı, bir ağırlık vardı sanki. Nefesim kesiliyordu.

Gözlerimi yavaşça aşağı indirdim. Yağız'ın vücudunun yarısı üzerimdeydi. Omzunu hafifçe dürtükledim.

"Yağız," diye seslendim, kısık bir sesle. Boynuma gömdüğü başını kıpırdatıp anlamadığım sesler çıkardı. "N-Nefes alamıyorum."

Hafifçe güldü. Kirpiklerinin kıpırdadığını hissettim. Gözlerini aralamıştı. "Sen de benim nefesimi kesiyorsun."

"H-Hayır, ondan değil. Çok ağırsın."

Yavaşça üstümden kalkıp kollarımız birbirine temas edecek şekilde yanıma uzandı. Parmaklarımı parmaklarına sarıp başımı ona çevirdiğimde burun buruna gelmiştik.

Genişçe gülümseyerek burnuma öpücük kondurdu. "Günaydın sevgilim."

"Günaydın." Diyerek karşılık verdim. "Saat kaç?"

Yandaki sehpaya doğru uzanıp telefonunu eline aldı. Ağzını aralayacağı sırada durdu. Elini elimden ayırıp telefonuyla ilgilenmeye başlayınca "Sorun ne?" Diye sordum.

Herhangi bir cevap vermesini beklemeden telefona yaklaştım.

Hassiktir!

Biz uyurken biri bizi çekmişti.

Kim olduğuna bakmak için hesap ismine baktığımda Pusat07 ismini görmemle gülmemek için dudaklarımı ısırdım.

Yağız "Rezil oldum." Diyerek şok içinde telefona bakıyordu.

Omzuna sertçe vurdum. "Niye rezil oluyormuşsun? Senin atmadığın fotoğrafı o atmış. En son ne zaman benimle fotoğrafını paylaştın?" Düşünür gibi gözlerimi kıstım. "Ah hatırladım hiç."

"Söyleseydin paylaşırdım Hatun. Daha düzgün fotoğraf mı bulamamış hayvan?" Gözlerini kıstı. "Bizim odamıza mı girdi? Bu özel hayata istismara girer."

"Abartma Savcım. Bizi uyandırmak için girmiştir. Ne kadar tatlı uyuduğunu görünce fotoğrafını çekmiş işte."

Kaşlarını çattı. Ciddiyetle konuştu. "Öyle deme Hatunum. Ya farklı bir pozisyonda olsaydık?"

Yüzüm utançla kıpkırmızı olmaya başladı. Gözlerimi etrafta çevirdim.

Yağız çenemden tutup yüzümü yüzüne çevirdi. "Utandın mı sen?"

"Birazcık." Diyerek yavaşça yataktan kalktım. Yağız beni gülerek izlerken ciddi bir tonda konuştum. "Ben duş alacağım, aşağıda görüşürüz."

Adımlarımı banyoya ilerletecekken Yağız'ın sesi beni durdurdu. "Afra'm."

Gözlerimi gözlerine çevirdim. Genişçe gülümsedi. "Her halin de mi güzel olur be hatun?"

Eğer biraz daha kalırsam morarmaya başlayacağım.

Cevap vermeden banyoya girdim. Arkamdan güldüğüne adım kadar emindim.

Kısa bir duş alıp banyo kapısından başımı odama doğru çıkardım. Odada kimsenin olmadığına emin olmaya çalıştım. Havluyu belime sararak odaya girdim. Siyah bir bluz ve pantolonu üstüme geçirip aşağı ilerledim.

SAVCIM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin