PANO

100 8 1
                                    

yerimden kalkıp cama yürüdüm Alice ve Numa hala anlamamış gözlerle bana bakıyordu. camdan dışarıya baktığmda duvarlara birşey monte ettiklerini gördüm Alice yanıma geldi omzumu tutu.

Alice: planın ne?

Lydia: dışarıya bak.

Numa: dışarıda neler oluyor.

Lydia: bir anlıya bilsem

Arkadan gelen çıt sesi ile kafes kapıları açıldı toplu bir şekilde dışarı çıktık. kapıdan çıkarken çocuğu gördüm. yanına gidip kenara çektim.

Lydia: burada ne işin var.

Leon: bilmiyorum, beni bu kata aldılar, herkes benden büyük korkuyorum.

Lydia: bak.. "Lafımı bitirmeden askerler bize seslendi." bahçede konuşuruz yürü.

dışarı çıktığımızda duvardaki panoya baktım. Chars balkona çıkması ile gözümü ona çevirdim. kapıdan çıkanlara bakıyordu. neredeyse tüm üst dışarıdaydı. herkes çıktığında gülerek bana baktı. ellerini balkonun kenarlarına koydu . iğrenç sırıtışını tekrar attı. bastonunu yanından aldı tepesini başparmağı ile attı çıkan kırmızı tuşa basması ile panoda isim listesi belirdi.

Chars: Evet.... çocuklarım. gördüğünüz tablo bir liste. bu listede yeşil bölgede olanlar tek ve çift sırada olmasına göre ekiplere ayrılıp görevlere gidecek. kırmızı bölgedekiler ise imha edilecek.

Listeye tekrar baktım en üste adım vardı, altımda Alice onun altında Louis, sırayla Luka ,Numa, Gerhard. ekip zaten ilk 6'yı kaplamıştı. listenin en altına indiğimde Leon'un adını gördüm ona baktığımda korku ile gözlerime bakıyordu. içeri girerken konuşmadı tir tir titriyordu. karşımızdaki Hücreye girdi. dip köşeye geçip çöktü parmaklıklardan ona bakıyordum . Alice'in seslenmesi ile arkamı döndüm. Alice elindeki formayı fırlattı. çıkarttığımda kenarları kırmızı şeritli siyah bir formaydı diğerlerine de aynı formanın farklı rengi verilmişti

Alice: Herkese kod ad vermişler. formayı üzerine tutup bir sağa bir sola sallandı" ben Shadow, çok yaratıcı. siz

Numa: Simurg

Lydia: Alfa

Alice: çok yaratıcılar.

Numa parmaklıklardan bize doğru geldi.

Numa :herkesin ismi gücüne göre sanırsam.

Alice: ha kurtsun ya ondan yoksa sen kim alfa kim. Gerharta ne vermişler.
Numa: grif, Lucas'a Fix, Dave'e de Qua

Alice: Güzel

Leon'a bakmak için parmaklıklara geçtim. onu aradı gözüm ama göremedim kafamı çevirdiğimde formayı giyinmiş Louis'i gördüm. ben ona bakarken Alice yanımda belirdi. pis sırıtışlar eşliğinde Louis'i gösterdi.

Alice: maşallahı var! fiziği de iyi sarışın ,mavi gözlü.

Lydia: beğendiysen al(!)

Alice: yok benim kartopum var.

parmaklıklar arasından Gerhar'da öpücük attı. oda ona karşılık verdi . Louis' de bende aynı tiksinç bakışı attık.

Lydia: iğrençsiniz.

Louis: katılıyorum!

Alice: sizde iğrenilecek kadar uyumlusunuz!

Gözlerimi devirip içeri geçtim camdan panoya bakmaya başladım. Sinirlerim geriliyor öfke kontrolünü kaybediyorum. Birkaç dakika sonra Numa yanıma geldi. Elli mi tutup tırnaklarıma baktı.

Numa: gergin misin sen?

Lydia:"yutkundu" biraz.

Numa: çocuk için mi endişelisin?

Lydia: onu buradan çıkartmam lazım. Yoksa ölecek.

Numa: fikrin var mı? Yoksa iki haftan var çabuk.

Yatağa geçtim, Numa haklıydı bir planım yoktu ve sadece iki haftam kalmıştı. Askerlerden birini çağırdım. Antrenman salonuna gitmek için izin istedim.

*******

Salona girdiğimde yerden kılıcı aldım. Hareketleri çalışırken kapıdan içeri bir kaç asker ve Chars girdi.

Chars: Lydia benimle gel.

Tavrı tuhaftı uzun zaman sonra ilkez kelepçelenmeden, bayıltılmadan ve çekiştirilmeden Chars beni bir yere götüttürüyordu. Kapalı tahta eksi bir kapının önüne geldik durdu bana baktı...

ALFA(KIZIL TAŞ LANETI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin