LEO

241 18 1
                                    

O olayın üstünden Bir kaç gün geçti eğitimler hala devam ediyor tablodaki sıralama sürekli değişiyordu. Odaya her girdiğimizde hesaplamalar yapıyor düzeltmeler yapıyordum. Yemek saatlerinde bile Alice ve Numa ile konuşmuyordum. Bu durumdan şikayetçi olmuş olacaklar ki. Yatağımın yanına gelip diz çöktü.

Alice: ne yaptılar sana.

Lydia: hiç bir şey genel deneyler işte.

Alice: yalan söyleme günden beri fırlatarak uyanıyorsun bizle konuşmuyorsun, yemek yemiyorsun. Ne oldu anlat biz senin dostunuz.

Yüzüne baktım anlatmak istemiyordum ama aşağıda ne olduğunu bilmeleri gerekiyordu

Lydia: hiç biri ölmemiş ve benden hepsi nefret ediyor.

Alice: hangi hiç biri.

Lydia: Raino, Nick, Geko. Hepsi aşağıdaki kapsüllerde. Chars kontrolsüzleri hapsetmiyor. Onları kendi yapıyor. Dengelerini bozuyor.

Alice: buradan kurtulunca sorun bitiyor.

Lydia: sorun kaçmak değil alt kattı yok etmek zorundayız.

Numa:o nasıl olacak?

Lydia:bilmiyorum, ama ondan önce birini çıkartmam gerek.

Alice: kimi?

Lydia:Leo.

Alice:o hala yaşıyor mu?

Lydia: bir şekilde gizledim. Ama daha uzun süre orada kalamaz. Onu buradan komple götüreceğim.

Bir kaç hafta sonra bahçeye çıktığımız da Chars'ta balkonda yerini almıştı. Geri kalan 20 gelişmiş de dışarıda sıra oldu. Herkes yerinde sıraya geçti Chars'ta baktık

Chars: size güzel haberlerim var.

arka taraftan gelen sesle herkes gülmeye başladı.

Peter: ölüyor musun.

Chars: hayır, görevlerini başlıyor. Yarından itibaren ilk 10 kişi göreve çıkacak.

Lydia: bildiğin senin pis işlerin için ölmemizi istiyorsun.

Chars: kaba tabirle biraz öyle olabilir ama ben buna işinizi yapıyorsunuz demeyi tercih ediyorum.

Lydia: alt kattakileri mi salsan asıl onlar bunun için yaratılanlar değil mi.

Chars: evet ama onlar çok tehlikeli ve kontrolsüz.

Pis bir sırıtışla suratına baktım

Lydia: ben daha tehlikeliyim unuttu mu.

Chars: evet ama sen kontrol edilebilirsin. Onlar tehlikeli istiyorsan onları bahçeye bırakabilirim dostlarında görmüş olur gitmesi gerekeni.

Diyerek sırıttı sonrasında odaya doğru gittik kapıdan girdikten sonra adanın üzerinde bir dosya ve kırmızı-siyah, yeşil-siyah, turuncu-siyah üç tane esnek kumaştan üniforma vardı. Numa formalı eline aldı. Bize uzattı.

Numa: bu senin (kırmızıyı uzattı), Alice buda sana( yeşil)

Alice: bir de kefen yapıtmışlar .

Numa: iyi tarafından bak bari şık öleceğiz.

Lydia: Ne kadar motivesiniz gözüm yasardı.

Alice: e ekipler kim kim formaların hepsi farklı renk.

Numa: dosya baksana yazıyordur.

Dosyayı elime alıp kapağını çevirip sayfaları okumaya başladım.

ALFA(KIZIL TAŞ LANETI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin