........
Yıl:2010
Gözlerim bağlı salonun baş köşesindeyim. Tek yapmam gereken Gözüm bağlı bir şekilde koridorun sonundaki çizgiyi geçmek. arkamda ki camda beni izleyen 8 ve 9. seviye ajanlar Son sınavımı gözlemlemek istediler. Derin bir nefes aldım. Romanoff 'un tuşa Basmasıyla siren çaldı ve duvardan oklar fırlatmaya başladı. Göremiyordum ama çıkarttıkları az sesleri duyuyordum. onlardan kaçtım . Robotların olduğu yere geldim. Eğitimdeki robotlardan daha az ses çıkarıyorlardı. onlar banan yaklaştığı anda zıplayarak onlardan kaçtım birbirlerine çapıp kapandılar. Sona geldiğimde. Kontrol odasındaki bilgisayardan çıkan sesi çıkaran bilgisayarı bulmamam gerekiyordu. Odadaki bilgisayar sesi verdi. dikkatli bir şekilde dinledim. 5 bilgisayar sırayla sesi tek tek çıkartmaya başladı 3. bilgisayardaki ses aynı gibi olsa da yine de sonuna kadar bekledim. doru ses 5. bilgisayardan çıkıyormuş ona basmamla tekrar siren çaldı. Göz bandını çıkardım. Çizgiye gitmeden geçmem gereken parkuru gördüm. Çizginin üzerine cam kapı kapanmadan koşarak parkuru tamamlayıp bitirdim. İşler bittikten sonra soyunma odasına gittim kıyafetlerimi değiştirdim. ayakkabıları giyerken odaya Clint girdi.Clint: ben 3.ye basarsın diye düşünmüştüm.
Lydia: aslında basacaktım ama sonra vazgeçtim.
Clint: odada konuşulanı duyup direkte basabilirsin. Duydun da ama bekledin.
Lydia: size güven olmuyor.
Clint: iyi öğrendin.
Lydia: öğretmenim iyiydi." biz konuşurken odaya Romanoff elinde dosyayla girdi"
Romanoff: Al değerlendirme dosyan bak bir bakalım.
Dosyayı elime alıp okudum. Okuduktan sonra fırlayıp Fury'nin odasına doğru koştum . kapıyı aniden açmamla kapı Fury'nin suratına çarptı öfke ile bana bakıyordu. sırıtarak dosyayı uzattım. gözlerini devirip elimdeki dosyayı aldı
Fury: kapıyı çalmayı öğren artık!
Lydia:" arkamı dondum kapıya tıkladım" her neyse bu dosyada artık görevlere gidebi...
Fury: hayır .
Lydia: ne demek hayır!. Dosya resmi onay...
Fury: Lydia hayır onay vermedim eğitimler devam edecek. tamamen emin olana kadar göreve gidemezsin.
Lydia: Ama....
Fury : hayır dedim
Odadan çıkıp kendi odama geçtim Kapıyı kapatıp oturdum önümüzdeki 3 hafta odadan kahve almak dışında çıkmadım. Asker Yolladılar, Clint, Romanoff , Kira hatta Coulson bile geldi. ama yinede odamdan dışarı adım atmadım. 3 haftanın sonunda Fury kızgın bir şekilde odaya girdi.
Fury: ben senin kadar inatçı birini görmedim! " Fury elindeki dosyayı bana uzattı" Sınav görevin en ufak aksilikte önümüzde ki iki yıl sadece eğitme kalırsın bilmiş ol!!
Lydia: peki efendim
Fury öfke ile bana bakıyordu. Kapıyı çarparak dışarı çıktı onun çıkmasının üzerine Clint arkasından girdi.
Clint: Tebrikler istediğini Almışsın!
Lydia: her zaman!
Clint: madem göreve gideceksin Formasız olmaz! " arkasındaki paketi uzattı" :Hayırlı olsun ufaklık!
deyip kafamı okşadı . o gittikten sonra saçımı topladım. kıyafetleri giyinip botu geçirdim. arkamı döndüğümde kapıya yaslanan Louis'yi gördüm.
Lydia: sen ne zamandır oradasın.
Louis:" gözlüğünü indirdi" hoşuma gidecek bölümü kaçırdım. " yastığı suratına fırlattım" tamam tatlım sakin ol! "kendine çekip sarıldı." benimde sana ufak bir hediyem olsun o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA(KIZIL TAŞ LANETI )
ChickLitALFA 1.KİTAP(TAMAMLANDİ) KIZIL TAŞ LANETI :geçmişin izleri kafamda çalkalanırken en güvendiklerimin ihanetine uğramak ruhumu derinden derine parçalıyor, intikamın verdiği hırs içimde ki son insanlığı yok ediyordu. hep o korktuğum ve kaçtığım canavar...