XIII

93 12 14
                                    

Tuhaf. Kyungsoo bir mail atarak cuma günkü buluşmamızı iptal ediyor.

Bunun hakkında ne hissedeceğimi bilmiyorum. Açıkçası bir şey hissetmedim. Cidden hiçbir şey. Sadece ekilmek pek hoşuma gitmedi o kadar. Ama karşımdaki kişinin Do Kyungsoo olduğunun farkındalığını her yaşadığımda bunu sindirmesi daha kolay oldu ve en sonunda hiç buluşma ayarlamamışız gibiydi. Hafta sonunun ardından onu sadece derslerde gördüm. Bana bakmadı ve dersler dışında hiçbir yerde ona rastlamadım. Belki de ona hesap sormamdan çekiniyor ve gelmeme sebebi olarak söyleyecek hiçbir bahanesi yok. Tuhaf.

Yine aynı masadayız. Öğle yemeğinden hemen önce bir omega kız gelip çekingen hareketlerle bir paket verdi bana. İçinden oldukça hoş çikolatalar ve telefon numarasının yazılı olduğu bir kağıt çıktı. Chanyeol ayıcıklarla süslü paketi elinde evirip çevirirken neredeyse tüm çikolataları yiyor. Baekhyun ise onu hafif buruşuk bir suratla izliyor.

"Çikolatalarını yememde bir sorun olmadığına emin misin?"

Bunu on kadar çikolatayı mideye indirdikten sonra soruyor.

"Eminim."

Derken Sehun antrenmandan yeni çıkmış, saçları ıslak, omzunda spor çantası ile masamıza geliyor ve oturuyor. İlk dediği şey oldukça manidar, "Anadolu'daki piçleri bulmanın bir yolunu buldum sanırım."

"Neymiş o?" Chen soruyor. Çenesi eline yaslı ve bugün onun için oldukça sıkıcı. Az önce öğleden sonraki dersini ekmeyi düşünüyordu ama bir türlü yerinden kalkamadı.

"Şu Anadolu'nun daimi okurları ve fanlarının olduğu gruba girdim. Oradaki insanlar bu Anadolu'daki elemanlar hakkında sandığımızdan daha çok şey biliyorlarmış meğer. Kendi aralarında kim olabileceklerini dair teoriler üretiyorlar."

"Sadece okur olmak yetmiyor muymuş? Anonim olmalarının bir nedeni var sonuçta..."

Sehun, Baekhyun'a bu dedikleri üzerine 'kimin tarafındasın sen?' der gibi bir bakış atıyor. Telefonunun kilit ekranını açıyor ve direkt önüne düşen sayfada yazılanlara bakıyor.

"Açıkçası baya merak ettim ben." Chanyeol bir diğer çikolatayı daha ağzına atıyor.

"Önce en ilginci Anadolu'nun hakkımda yazdığı şeylerden önce uzun bir süre Exodus'un ben olduğum düşünülmüş. Sürekli oyunlardaki performansımı övmesi ve spor hakkında yazmasından ötürü. Galiba beni egolu biri olarak görüyorlar. Neyse ne... ama son olaylardan sonra Anadolu'da hiç alfa olmadığına dair yeni bir teori öne sürülmüş. Hatta teori olarak ortaya atılmış isimlerin hiçbirini bilmiyor olabilirsiniz çünkü bu kişilerin çoğu sıradan omegalardan oluşuyor. Ama hiç kimse bir konuda hemfikir olamamış. Yani ortada o kadar kişi var ki en sonunda gruptakiler birbirlerinin isimlerini bile ortaya atmaya başlamış."

"Başka işleri yok muymuş cidden, insan bir fanzini bu kadar ciddiye almamalı ya..." Chanyeol yediği çikolataların üzerine bir şişe su içiyor. Yarasın.

"Her neyse, henüz herkes için kabul görmüş teoriler yok hatta birkaçımızın ismi burada daha önce geçmiş. Ama çok yeterisz. Yine de bu grupta kalıp takip etmeye devam edeceğim. İlla bir şey çıkacak."

"Sehun..." diyor Chen. Şimdi çikolatalardan birini de o attı ağzına. "Bunu söylemeye çekiniyorum ama boşversen olmaz mı?"

Sehun anında gerim gerim geriliyor, sanki onuruna laf edilmiş Akhilleus gibi, "Hyung benimle dalga mı geçiyorsun?" diye soruyor. "Bu yapılanlar suç normalde. Ben bu piçleri dava bile edebilirim. Üstelik Oh klanıyla uğraşıyorlar. Belki de bunca zaman boyunca anonim olmalarının sebebi buydu... Vakti gelince alfaları hedef alıp rahatça bizlerle uğraşmak."

anadoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin