Keyifli okumalar!
Aresin anlatımından:
Berrayla konuşmamızın ardından soluğu onun evinin sokağında almıştım.
Ona bir süredir ertelediğim bir şeyi söylemek istiyordum.
Bir süre sonra Berrayı sokağın başında gördüğümde gülümsemiştim.
Yanıma geldiğinde ona sarılmıştım. Sarılışı huzurdu.
Bana baktığında "İyi misin?" diye sormuştu.
İçimi mi görüyordu?
Onaylar bir biçimde kafamı salladığımda kafasını onaylamaz bir biçimde sallamıştı.
"Hayır... iyi değilsin. Bir şeyler var bana söylemediğin. Hadi söyle." dediğinde gülümsedim.
İçimi görüyordu cidden.
"Annemi hiç tanımadığımı biliyorsun zaten. Babam ben iki yaşlarındayken başkasıyla evlenmişti. Şu an ondan bir kardeşim var. Onu seninle tanıştırmak istiyorum, tabii sen de istersen." dediğimde çığlık atmıştı.
Elim refleksle kulağıma gittiğinde "Gerçekten mi? Kız mı erkek mi? Tabii ki tanışırım bunu sorman hata." diye cümlelerini sıralanmıştı.
"Öncelikle sakin ol. Kız kardeşim var ve seninle tanışmak için sabırsızlanıyor."
"Ben de kardeşini hemen tanımak istiyorum. Bunu neden daha önce söylemedin ki?"
"Hazır değildim."
Gülümsedi. Yaklaşıp bana sarıldığında huzur veren kokusunu içime çekmiştim.
"Çantamı bırakayım sonra da gidelim olur mu?" dediğinde kafamı sallamıştım.
Benden ayrıldığında evine girmişti.
Bir süre beklediğimde okul çantasını bırakmış, daha küçük bir çantayla yanıma gelmişti.
Motora bindiğimizde kolları belime sarılmış, başını da omuzuma koymuştu.
Gülümsedim.
Motoru çalıştırdım ve normal hızda sürmeye başladım.
Bir süre sonra kardeşimin yanına gelmiştik.
Bizi sahil kenarında şirin bir kafede beklemişti.
Onun olduğu masaya gittiğimizde onları tanıştırdım.
"Aslı, bu Berra. Sevgilim, bu da kardeşim Aslı."
Berra elini uzatıp "Memnun oldum." dediğinde Aslı ona sarılmış "Ben de." diye cırlamıştı.
Kulağımı tutarak "Cırlama." dedim Aslıya.
Tabii beni umursamadı bile.
Masaya oturduğumuzda Aslı "Şimdi sen benim canım yengem mi olacaksın? Yaa çok tatlıı. Çok güzelsin! Abi bunu nerden buldun sen? Kardeşin var mı?" diye sorularını sıraladığında Berra yenge kısmından sonra kızarmıştı.
Onun kızaran yanaklarından öpme isteğimi geri plana atarken Aslıya uyaran bakışlarımı atmıştım.
Tabii ki beni yine görmezden gelmişti.
Berra ve Aslı derin bir konuya daldıklarında şimdiden dışlanmanın mağlubiyetini yaşıyordum.
İkisinin bu kadar iyi anlaşabileceğini düşünmemiştim. Bu durumun aşırı hoşuma gittiğini fark ettiğimde telefonumu açıp onların fotoğrafını çekmiştim.
Sonunda dikkatlerini çekebildiğimde poz vermişlerdi, bir kaç tane daha fotoğraf çekmiştim.
Tam o sırada iki kız bir erkekten oluşan bir gurup gelmişti.
Kızlardan birisi "Aa Aslı. Naber aşko." dediğinde Aslı "İyi, Sizden? Abimi tanıştırayım." dediğinde erkek olan bakışlarını Aslıdan çekip bana çevirdi.
Bir süre bana bakınca 'ne bakıyon olum' bakışı atmıştım.
Çocuk yine Aslıya dönüp "Karşılaşmamız iyi oldu. Sana bir şey diyecektim. Biraz gelebilir misin?" dediğinde Aslı kafasını salladı ve dışarı çıktılar. Kızlar da peşinden gidince konuşmaya başladılar.
Yanımda oturan Berraya döndüğümde bana gülümsemişti. Alnına bir öpücük bıraktığımda o çocuğun Aslıya çok yaklaşmış olduğunu fark etmiştim.
Kısa bir süre içinde ayrılmazsa olay çıkabilirdi.
Berra durumu fark ettiğinde beni sakinleştirmek için çenemi öpmüştü.
Birden tüm dikkatim dağılınca Berraya odaklanmıştım.
Gülümseyip "Seni şuan çok fazla öpmek istiyorum ama ilk öpücüğümüzün daha özel bir yerde olması daha iyi olur." dediğimde utanmıştı.
Bu sefer kızaran yanaklarını sıkıp öpmüştüm.
Kokusunu içime çektiğimde bu kadar güzel bir kızı hak edecek ne yaptığımı sorguluyordum.
Aslı masaya oturunca Berradan ayrılmadan ona bakmıştım.
"En yakın arkadaşların onlar mı?" dediğimde "Evet. Kızlarla ortaokuldayken tanışmıştık. Melihle de bu senenin başında tanıştık. Çok iyi anlaşıyoruz." demişti.
Belli oluyordu çok iyi tanıştığınız.
Aslı ile aramızda 4 yaş vardı okula erken başladığı için dokuzuncu sınıftı. Bu yaşta sevgili yapmasını istemiyordum çünkü üzülebilirdi.
"Belli oluyor." diye fısıldadığımda Berra uyaran bakışlarını atmıştı.
Beni duymayan Aslıysa "Ne?" demişti.
"İyiymiş dedim." dediğimde bunu demediğimi anlamış olsa da takmadı.
O sırada içeriye gelen kızla Berranın bakışları kapıya yönelmişti.
💣💣💣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZARIM! ~ TEXTİNG
Teen FictionRastgele numaraları sallayan bir kızın konuşmaya başladığı kişi hayatını derinden etkileyecektir. B: Fazla üzülmemek için hayal kuramıyor olmam çok acı... B: Hiçbir şeyi takmadan yaşayabilsem keşke B: Çok fazla keşke var hayatımda B: İyikim olur mu...