Keyifli okumalar!
5 yıl sonra
Berranın anlatımından;
Elimde Animasyon adlı kitabımın ilk baskısı vardı. Evet. 5 yıl önce de dediğim gibi yapmış, ilk kitabımı yazmıştım. Hatta yazmakla kalmayıp bastırmıştım. Çok gururluydum çünkü hiçbir şeyi boşuna yaşamadığımı bu 5 yılda çok iyi anlamıştım.
Üniversitede edebiyat okumuştum. Şuan bir yayınevinin editorüydüm. Bu mesleği seçtiğim için hiç pişman olmamıştım çünkü kitaplarla uğraşmayı seviyordum. Lisede sayısal bölümdeydim ama son dönem ani kararla sözele geçmiştim. Bunda Aresin payı vardı çünkü matematiği hiç sevmediğimi fark edince sevdiğim bir alana yönelmem konusunda bana çok yardımcı olmuştu.
Ares demişken onunla zaman zaman kırgınlıklarımız olmuştu hatta bir kere ara vermişik ama hiç ayrılmamıştık. Şimdi nişanlıydık ve onu hayatımdan hiç çıkarmamaya kararlıydım.
İstediği mesleği eline almıştı. Çok başarılı bir psikologdu. Evet psikolog. Beni tanıdıktan sonra insanları dinlemeyi sevdiğini fark etmişti. Mutluyduk. İkimiz de sevdiğimiz mesleği yapıyorduk.
İşten çıkmıştım. Arabama binecektim ki Ares aramıştı.
Telefonu açtığımda yüzümde istemsiz bir gülümseme oluşmuştu.
"Alo, hayatım işten çıktın mı?" diyen Arese "Evet çıktım canım. Önemli bir şey mi oldu?" dedim.
"Yok. Sadece seni bir yere götürmek istiyordum. Bir saat sonra seni almaya gelirim. Şık giyin ama olur mu?" dediğinde onu göreceğim için sevinmiştim.
"Tamam. Bir saat sonra görüşürüz o zaman?"
"Görüşürüz mutluluk kaynağım. Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum."
Telefonu kapattığımda arabayı çalıştırmıştım. Eve geldiğimde anneme geldiğimi haber vermiştim.
Evet. Hâlâ annemle yaşıyordum. Kendime bir ev alabilirdim ama hem annemi yalnız bırakmak istememiştim hem de Ares'in evinde ara ara kaldığım için gerek duymamıştım.
Annem babamdan sonra başka bir adamla evlenmek istememişti. Evlense belki yalnız kalmazdı ama bu durumu ona söylediğimde hâlinden memnun olduğunu söylemişti.
Odama gittiğimde üzerimdeki kıyafetlerı çıkarıp şık bir elbise giymiştim. Saçlarımı düzleştirip fazla abartı olmayan bir makyaj yaptığımda hazırdım. Saate baktım. Ares gelmiş olmalıydı. Topuklu ayakkabılarımı ve çantamı alıp evden çıktığımda anneme haber vermeyi ihmal etmemiştim.
Dışarı çıktığımda Ares arabasından inmişti.
Bana arabanın kapısını açtığında "Çok güzel olmuşsunuz Berra hanım. Fazla güzel hatta." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZARIM! ~ TEXTİNG
Dla nastolatkówRastgele numaraları sallayan bir kızın konuşmaya başladığı kişi hayatını derinden etkileyecektir. B: Fazla üzülmemek için hayal kuramıyor olmam çok acı... B: Hiçbir şeyi takmadan yaşayabilsem keşke B: Çok fazla keşke var hayatımda B: İyikim olur mu...