Müdürün odasından çıktıklarında ikisi de sessizdi. Taa ki Melis'in arkadaşları yanına gelene kadar...
"Kanka, noldu ne cezası aldın bu sefer?"
Melis aniden duyduğu sese kafasını çevirdi.
"Haa, ceza mı? Almadım ki."
Melis'in yakın arkadaşı cansel kıza tekrar bir soru sordu.
"Müdürün odasından çıktın ya salak, bu kim?"
Melis cansel'e bakarken, Nur bu soru karşısında aldırmadan yoluna yöneldi. Daha sonra ise sınıfın yolunu bilmediğini fark edip geri döndü.
"Nur ben.Memnun oldum."
Cansel kıza sorgulayıcı bir bakış attı. Diğer yakın arkadaşları Daniela ise kızın uzattığı elini sıktı.
"Yeni kız mısın yani?"
"Herkesin benden haberi mi vardı? "
Melis Nur'a baktı. Alaycı bir şekilde konuştu.
"Hayır, sadece biz zekiyiz tatlım."
Nur bu alaycılıktan hiç hoşlanmadı.
"Tamam herneyse, sınıf ne tarafta söyler misin? Ben kendim bulurum."
Cansel tam cevap verecekti ki, melis elini sıkıp onu durdurdu.
"Aa nerede biliyor musun, dur sana tarif edeyim. Üçüncü kata çık, sağdaki koridora yönel. Koridorun sonundaki kapı."
Kızlar melis'e garip garip baktı. Fakat yine de çıt çıkarmadılar.
"Geç kalma Nur. Ders birazdan başlar."
Nur Melis'e baktı. Kafasıyla onayladı ve merdivenlere yöneldi.
"Hahahah, kızım sen çok kötüsün!"
Melis arkadaşının kahkahasına hiç şaşırmadı.
"Napalım Dani, biraz eğleniriz."
...
Nur üçüncü kata çıktı.Saatin ilerlediğini fark ettiği için acele etmeye başladı. Sağdaki koridora bir bakış attı. Koridor karanlıktı. Kendi kendine söylendi.
"İyi de burası çok karanlık. Ne biçim okul burası."
Yavaşça ilerlemeye başladı. Etraftaki insan sayısı, yok denecek kadar azdı.
Koridorun sonundaki kapıya geldi ve önünde durdu. İçeriyi dinlemek için kapıya yaklaştı ama içeriden hiç ses gelmiyordu. Kapıyı yavaşça açtığında içeride temizlik malzemeleri gördü."Nee?!? Hay.... Salaklığıma yanayım."
Kız bir hışımla arkasını döndü. Saate baktı, dokuza çok yaklaştığını fark etti.
Melis'e çok sinirlenmişti. Hızla merdivenleri inerken yanından geçen birine sınıfların olduğu katı sordu. Yine ikinci katta olduğunu öğrenince bir hışımla koştu. Derse geç kalmak istemiyordu. Koridoru bulduğunda panodaki ders programına baktı. İlk dersin ingilizce olduğunu gördü. İngilizce sınıfına yöneldi ve sessiz kapıyı tıklattı."Gel."
"Özür dilerim.. Geç kaldım.."
"Sen yeni öğrenci misin kızım?"
"Evet hocam."
"Tamam geç otur. Bir dahaki derse geç kalma tamam mı?"
Kız boş bulduğu yere oturmak üzere sınıfa girdi. Öğretmeni kafasıyla onayladı ve sıraya otururken arkasına tesadüfen baktı. Melis ve arkadaşlarının ona doğru sırıtarak baktığını gördü. Sinirini çok derinlerde hissetti. Önüne döndü ve kafasını kaldırıp dersi dinlemeye başladı.
Teneffüs zili çalınca arkasına yaslandı. İlk günden yoğun bir ders olmuştu. Derin bir nefes alıp kalkacaktı ki, önündeki sıraya tersten oturan Melis'i gördü.
"Noldu Nur? Sınıfı bulamadın mı?"
Kızların kıkırtısını duydu. İstifini bozmadan sakince Melis'e cevap verdi.
"Salağın biri yanlış adres vermiş de."
Yakınlarından gelen gülme sesleri melisin sinirini bozmuştu. Yüzünden ne kadar gıcık olduğu belliydi.
"Sen kime salak diyorsun lan?"
" Salak değil misin yani? Yoksa Kendini kurnaz sanan bir aptal mısın?"
Yakın arkadaşlarının bile kahkaha patlattığını gören Melis, kızlara döndü.
"Siz neye gülüyosunuz cansel!"
"Kanka sakin ol. Gülmedik ya."
"Kes."
Bir hışımla masadan kalkan Melis, sınıftan çıkıp kızlar tuvaletine gitti.
Daniela Nur'un karşısına oturdu ve kollarını bağladı.
"Seninle işimiz var anlaşılan."
Bölüm sonu
Diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın. 🌛🌟🪐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022