Orhun ve arkadaşlarının yanına varan İrem, Daniela'ya yakınlarda bir yerde saklanmasını söyledi. Fakat Daniela bunu kabul etmeyecekti.
"Şimdi seninle içeri girersem, bu kim diyecekler. En iyisi sen dışarıda bekle."
"Oldu canım."
"Ya daniela, beni dinlesene.."
"İrem manyak mısın? İçeri girmeyeceksem buraya gelmenin ne anlamı var?"
"Tamam o zaman burada bekle, bişey olursa ben sana mesaj çakarım."
"Öffffff"
"Anlaştık mı?"
"İyi tamam. Ama sizi izliycem bi şekilde."
"Tamam, bişey olmaz. Alt tarafı konuşcam."
İrem, derin nefes alarak önüne döndü. Teredütlü adımlarla teneke kapıyı açtı ve içeri girdi.
Biraz ilerledikten sonra, boş mekandan duyduğu kahkaha seslerine yöneldi.
"Ahahha, lan oğlum ne malsın."
"Sen ne diyon değişik, elindekini bitir önce."
Arkadaşlarıyla haykırarak sohbet eden Orhun, sessizce yürüyen kızı fark etmedi.
İrem, kendine çeki düzen vererek sert bir kalıba girdi ve çocuklara doğru kararlı adımlarla ilerledi."Allah kahkahanızı artırsın."
Orhun, kızgın kıza döndü ve gülümsedi.
"Oo hoş geldin."
Kıza sarılmak için uzandı ama İrem, geri çekildi.
"Sarılma."
"Noldu?"
"Hiç bişeyden haberin yok heralde?"
Kızın sinirini fark eden çocuklar, Orhun 'a dönerek sırıttı.
"Noldu oğlum"
Orhun, bilmez bir ifadeyle omuz silkti.
"Noluyo irem?"
"Sen bilirsin ne olduğunu. Hatta arkadaşların çok daha iyi bilir."
Çocuklara dönerek imayla konuştu.
"Nasıl olsa ben genişş biriyim dimi??"
Erkekler, ilk önce hiç bişey anlamadı. Daha sonra aralarından birisi kızın ne demek istediğini fark etti.
"Yenge, sen ne demek istiyorsun, vallahi hiç bişey anlamadım."
"Orhun, cidden beni hiç mi sevmedin? Arkadaşlarınla dedikodumu yapacak kadar mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022