Kızın cevap vermeyeceğini düşünen Daniela kafasını kaldırdı ve yüzüne baktı. Hala sessiz ve düşünceli olduğunu görünce, yalnız bırakmak amacıyla arkasını döndü.
O sırada ani bir çıtırtı sesi duyan ikili, köşedeki gölgeyi fark etti.
Karşılarında şiddetli bir öfkeyle duran davetsiz misafir, yeni kavgaların başlangıcı olacaktı.
Melis, stresli bir şekilde adını sayıkladı.
"N-nur..?"
Karşılarına gelip öfkeyle bakan kız, şaşkınlığını atamıyordu.
"Neler çevirdiniz arkamdan?!"
"Bitanem, dinle beni bir kez.."
"Neyi dinleyeyim Melis? Bunun için mi ayrıldın benden? Daniela istedi diye mi!"
Daniela duruma müdahale etti.
"Nur, beni dinle bir saniye lütfen. Bak, her şey benim suçu-"
"Ne suçu yaa ne suçu! Ben ne kadar üzüldüm sizin haberiniz var mı! Umrunda değil nedeni!!! Ne olabilir ki! Kalbimi kırma sebebin nee olabilir!!!"
Daniela, cümlesini direkt olarak aktardı.
"Fotoğrafınızı çektirip, müdüre vermekle tehdit ettim Melis'i."
Şaşkınlıktan donan kız, suçlu bakışlar atan Melis'e bakakaldı.
"Birtanem, gel otur sana her şeyi anlatacağım.. Dinle beni."
Suskunluğundan yararlanarak kızı kenara çeken Melis, elini tutarak dayak yememe umuduyla söze girdi.
"Bak güzelim, benim iki gerizekalı arkadaşım aklı sıra bizi çekip tehdit etmeye kalktı. Senden ayrılmazsam, ve onları bırakırsam fotoğraflarımızı müdüre hatta ailemize kadar iletebileceklerini söyledi."
Daniela, söylediklerine alınmadı. Aksine, biraz da olsa eski üslubuna gülümsedi. Bu, olanları affedeceğine dair olan inancını tetikliyordu.
" Nur, ben yaptığım kötülük için çok özür dilerim. Melis'in seni birden bire böyle bırakmasının tek sebebi benim.. Ama, o fotoğrafların artık müdür'e gitmeyeceğinden emin olabilirsin."
Melis, duyduğu cümleye şaşırmıştı.
"Nasıl yani, sen nereden biliyorsun? Bunu irem bana dün gece söylemişti. Hiç kimseye söylemedim ben bunu."
Daniela sessizdi.
Melis ise tahmin ediyordu. Fakat Nur'un ani öfkesi, onları kendine getirdi.
"Nneeeeeee, şimdi kendime geldim! Danielaaa senn footğrafımızı mı çektin!!!!!"
Daniela'nın üstüne atlamaya çalışan minyon kız, Melis tarafından belinden tutularak engellenmeye çalıştı.
"Yavrum dur sakin ol. Allah aşkına dur. Tamam haklısın ama, okulda kavga edilmez gülümm."
"Ya melis bırakk yaaaaaa, ne biçim arkadaşş buuu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022