Çıkış Yolu

420 41 7
                                    

Kızın söylediğini anlamayan Daniela, hafifçe el hareketi yaptı. Ağzını oynatarak yavaşça bir şey söylemeye çalıştı.

"An - la - mı-yo- rum.. Bek-le, ge-le-ce-ğim.."

Kızın ağzını okuyan irem, hala çırpınıyordu. Daniela, söylediğini anlamasına rağmen, sakin olamayan kıza anlam veremedi.

"Ne? ne - den ?"

O sırada, gözleri aniden büyüyen İrem çığlık atmamak için zor durdu. Bunu fark eden Daniela, hala İrem'e bakıyordu.

Hemen oracıkta gördüğü manzara karşısında ağlayan İrem 'in çağresiz bakışlarını,
Daniela 'nın ensesine yediği darbe böldü...

...

Bir süre sonra uyanan Daniela, gözlerini açtığında tıpkı İrem gibi bir sandalyedeydi. Aniden kalkmak isteyince ipler kollarını çizdi.

"Aaaa"

"Dani, iyi misin? Çok korktumm. Salak nereye gidiyon, kollarını bağladılar. "

"İyiyimm. Sen iyi misin? Ağzınıza sıçıcam oğlum sizin! bekleyin siz."

"Sakin ol, bi plan kurmamız lazım."

"Nerde şerefsizler??"

"Bilmiyorum, ben uyandığımda etraftalardı. Ama şimdi yoklar. Öff çok şükür iyisin. Çok kötü vurdular sana. Uyarmaya çalıştım, arkandalardı ama anlamadın.."

"Heee, sen onu mu söylemeye çalışıyordun? Ben de ne diyo bu mal dedim."

"Salak ya, arkana niye bakmıyorsun. Kaş göz yaptım o kadar! "

"Ne bileyim kızım hiç ses gelmedi ki."

"Şerefsiz Orhun. Tuğçe her şeyi öğrendi dedim diye kafayı yedi."

"İyi de bağlamak ne.. Ruh hastası gerizekalı."

Ayak seslerini duyan Daniela, fısıldamaya başladı.

"Lan geliyorlar mı??!"

"Evet sanırım."

"Ben uyuma taklidi yapacağım. Sakın çaktırma."

Yanlarına gelen sarışın çocuk, Orhun'a bağırarak seslendi.

"Lan, bu ikinci kız hala uyanmadı. Çok mu sert vurdum acaba.."

İrem içinden fısıldadı.
"Şerefsiz."

Daha sonra çocuğu korkutmaya karar verdi.

"Aynen öyle. Çok sert vurdun. Neyse artık, hapishaneden çıkınca akrabalarına sen anlatırsın."

Çocuk, gerildi.
"Ne akrabası?"

Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin