" Nur'dan ayrıl. Eğer yapmazsan, fotoğrafın yayılmasına engel olamayabiliriz... Hahahahha! "
Daniela, kahkaha atarken Cansel 'e kolunu attı ve Melis' e arkasını döndü. Uzaklaşmadan önce, Cansel' in Melis'e kararsızca baktığını gördü. Onu dürttü, yanında gelmesi için koluna girdi.
On yıllık" kardeşlik" bu olmamalıydı. Melis'in hissettiği hayal kırıklığı, kalbinin buz kesmesine sebep olmuştu. Duvar kenarından yere doğru kayarken, göz yaşları onu takip etti...
...
Nur, sınıfa girdikten sonra arkadaşlarıyla görüşen Melis'i bekliyordu.
Kendi sırasına oturmuş, ders kitabını karalıyordu. Yanına Güneş geldi.
"Naber Nur."
"Hiiçç... Melis'i bekliyorum."
"Siz çıkıyor musunuz?"
Nur gülümsemesine sebep olan konuyu duyunca, kafasını kitaptan kaldırdı. Ve kıza döndü.
"Evet."
"Mutluluklar."
"Teşekkür ederim, güneş.Umarım sen de sevdiğin birini bulursun. "
Güneş, Nur'a bakarken başını öne eğdi.
"Umarım."
Kızın yüzünün düştüğünü hisseden Nur, elini omzuna koydu ve arkadaşça sordu.
"İyi misin?"
"İyiyim.."
Nur'un yanından kalkarak ortamdan uzaklaşmak istedi.
"Sonra yine konuşuruz.. Ben sırama geçiyorum."
"Peki.."
Önüne dönen Nur, kolundaki saate baktı. Teneffüs'ün birazdan biteceğini biliyordu. Ama Melis ortalıkta yoktu. Çantasından telefonunu aldı Melis'in numarasını tuşladı.
Çalmasına rağmen telefona cevap vermiyordu. Yaklaşık üç kere aradıktan sonra, sınıfa giren Cansel ve Daniela'yı gördü.
Sırasından kalktı ve Melis'i sormak için yanlarına gitti.
"Cansel, melis nerede? Telefonunu açmıyor. Sizinle değil miydi?"
Cansel kızı pek umursamadan konuştu.
"Bilmem. Demin keyfi yerindeydi. Belki de sıkılmıştır okuldan."
"Nasıl yani?"
"Bilemiyorum."
"Ne demek istiyorsun anlamadım. Az önce yanınızdaydı, niye gelmedi sizinle?"
Daniela, konuyu ele aldı. Kızın sinirlerini nasıl bozacağını iyi biliyordu.
"Takılmıştır birine."
"Birine derken?"
"Aynen."
"Ne aynen daniela? Ne diyorsunuz anlamıyorum ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022