Kızlar, arkalarındaki sese dönerek hayretle baktılar.
"Bir yere mi gidiyorsun Daniela?"
Arkasındaki yüzü fark eden Daniela, çaresizce olduğu yerde kalakaldı.
...
Melis, Cansel 'in attığı konumu navigasyonu takip ederek buldu. Boş harabe yerin kapısına göz attı."Burası neresi lan..Gideceğiniz yere şey ediyim.. Haysiyetsizler.."
O sırada gelen aramayı duydu. Aniden, sesini kapatmak için kilit düğmesine bastı ve telefonu açtı. Bir kaç adım uzaklaşarak konuşmaya başladı.
"Efendim Nur."
"Evet geldim. Telefon çekmemiştir belki. Sen neredesin?"
"Tamam, beş dakikaya gelirsin o zaman. Dikkatli ol.."
"Öptüm yavrum."
Telefonu kapatarak, gölge ağacın altına oturdu ve arkadaşlarını beklemeye başladı. Bir plan kurması gerekiyordu. Bir şekilde içeri girmelilerdi.
Ama nasıl?
...Daniela 'ya yukarıdan kahkaha atarak bakan Orhun, kızın sandalyesinden tutarak yerden kaldırmaya çalıştı.
"Pardon ya, ayağım takıldı."
"Şerefsiz."
"Yavaş..."
"Lan niye çelme takıyosun!"
"Sen beni aptal mı sandın?"
"Niye, Değil misin?"
"Bana bak..."
İrem, sinirlendiğini fark edince Orhun'a engel olmaya çalıştı. Konuştuklarını duyup duymadığını anlamak için, sakince çocuğu yoklamaya başladı.
"Orhun. Niye şimdi geldin ki? Beş dakika yalnız bırakmıyorsun bizi."
"Yalnız kalıp napcanız lan??"
"Ya, öf her şeyi anlatayım mı..."
Daniela, şaşkınlıkla irem'e baktı. Kızın söylediklerinden bir şeyler anlıyor gibiydi.. Ama aklına gelen şey...
"Yalan mı dani ya. Bi yalnız kalamadık.."
"N-ne??"
Orhun ve Daniela'nın şaşkın surat ifadesini gören İrem, gülmemek için kendini zor tuttu. Anladıkları şeyin ne olduğunu biliyordu.
"Hayır hayır, yanlış anladınız.. O değil.."
Hala garip garip bakıyorlardı.
"Ya bakmasanıza öyle! Orhun, demek istediğim şey kızsal bişeyler. Tuvalete gitmemiz gerekiyor ama senin yüzünden gidemiyoruz! Bırak da gidelim!"
"N-napıcaksınız tuvalette?"
"Dönemsel şeyler. Ona destek olmam gerekiyor. Karnı ağrıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022