Whatsapp /3 bildirim 07:35
Melis * içeriği okumak için kaydırın.
Nur çevrimiçi
Melis: Günaydın.
Melis: Dinlesene şunu.*link
Melis: Güzel şarkı.
Nur yazıyor...
Nur:Biliyorum bunu.
Nur: Ve hastasıyım.
Melis : Anlamını da biliyor musun?
Nur yazıyor...
Yazıyor...
Nur:Evet.
Melis:Güzel.
Melis çevrimdışı
"Nurrr, geç kalacaksın okulaa!"
"Geliyorum anne."
...
Her zamanki gibi okula geldikten sonra sınıfın çok soğuk olduğunu fark etti. Öğrencilerin çoğu sınıftaydı. Çantasını sıraya koyduktan sonra kalorifere doğru yürüdü. Fakat yanmadığını görünce oflayarak masasına döndü. Montunu hiç çıkartmadan kafasını sıraya koydu ve kapüşonu geçirip içeri doğru üfleyerek ısınmaya çalıştı. Soğuğun etkisiyle gözleri kapandı ve bir kaç dakika dinlenmeye daldı.
Arka taraflardan gelen ayak sesleri sırasının hizasında durdu. Açılan fermuar sesini, hışırtılar takip ederken kızın üzerini bir sıcaklık kapladı. Ayak sesleri uzaklaştı ve kızın vücudunu ısıtmaya başladı.
"Hoca yokmuşş beyler hadii basketeeeee"
Sınıftan birinin bağırmasıyla aniden gözlerini açan kız, dersi kaçırdığını sanarak bir anlığına irkildi. Fakat etrafına baktığında öğretmen olmadığını, hatta öğrencilerin yerlerinden kalkıp sınıfta serbestçe dolaşmaya başladıklarını gördü. Sakinleşip gerinirken üzerinde bir mont fark etti. Kimin olduğunu ve neden üzerinde olduğunu bilmiyordu. Hatırlamaya çalıştı. Çok üşüdüğü için birinin koymuş olabileceğini düşündü. O sırada yanına Güneş geldi.
"Selam Nur. Ders boşmuş."
"Ee, evet duydum şimdi."
"Uyandığını fark ettiğim için geldim ama, tekrar uyuyacaksan gidebilirim."
"Yok, gerek yok kalabilirsin."
"Ee nur, nasıl birisin anlat bakalım."
"İstersen önce sen anlat. Yeni olan sensin."
"Sen de yeni sayılırsın. Kızlar arasında konuşuyordu. Birkaç hafta önce gelmişsin."
"Kim ne konuşuyordu?"
" Yani bilmiyorum ismini ama, siyah saçlı bir kız dedikodu gibi bir şeyler yapıyordu. Neyse ki sustu."
"Siyah saçlı kız mı. İrem mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022