Orhun'un yere düşmesiyle birbirine bakan kızlar şaşkınlık içindelerdi.
Dudaklarındaki bantları dilleriyle gerdirerek çıkaran kızlar rahat bir nefes aldı ve konuştu."D-Dani noluyo..."
"Bilmiyorum!"
"Nasıl bilmiyorsun, tuvalette ne yaptın.."
"Telefonumu kontrol ettim, bizimkiler yoldaymış.. Grup mesajlarını okudum."
"Ee, polisi aramadın mı yani?"
"Kapının önünde bu mal varken nasıl arayayım aptal mısın?"
"Ya salak mısın daniela, sessizce konuşsaydın. Tek şansımız vardı.."
"Sakin ol, bağırıp durma bana."
"Napacağız şimdi, bu salaklar niye yere düştü anlamadım ki!"
"Bir şekilde ipleri çözmemiz lazım."
"Tamam.."
...
Barakanın arka kapısında bekleyen Melis ve arkadaşları içeriyi dinlemeye devam ediyordu.
"Sanırım oldu."
"Ciddi misin?"
"Evet. Hadi."
Melis, Doğa'ya teşekkür ederek sarıldı.
"Sağol kuzum, harikaydın."
"Ne demek kuzen.."
Doğa'nın pizzacı kılığına girmesi onlar için iyi olmuştu. Böylece içeri girmeden, onları etkisiz hale getirebildiler.
WhatsApp grubunda bulunduğu için tüm mesajları görmüş ve onlara yardım etmek istemişti...Cansel merakla sordu.
"Melis, ya pizzayı kızlar da yeseydi.."
"Yalnızca uyurlardı. Çünkü acele etmessek yakında uyanacaklar."
Melis lafını bitirdikten sonra kapıyı, cebinden çıkarttığı maket bıçağıyla açmaya zorladı. Birkaç denemeden sonra kapının gıcırdamasıyla içeri girdiler.
Sessiz ve karanlık barakada, kızların nerede olduklarını bulmaya çalışıyorlardı. Arkadaşlarına ses çıkarmamalarını işaret ederek yürüdü.
Gördüğü yorgun suratlar karşısında sevinçle fısıldadı.
"İşştee, oradalar!"
Cansel çığlık atmak üzereyken, Hüseyin eliyle onu susturdu.
"Sakin ol."
Kız sessizce kafasını sallayarak, çocuğu onayladı. Elini çektikten sonra yavaş ama kararlı adımlarla ayrılarak kızlara doğru ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022