Paylaşım

3.1K 179 23
                                    

Ertesi gün Nur, yorgun bir şekilde kalktı. Gece fazla uyuyamamıştı. Yine de gitmeye mecburdu. Annesiyle kahvaltı yaptıktan sonra yanağından öpücük aldı ve okula gitmek için çantasını sırtlandı.

Derse on dakika kala sınıfa girdi, dün oturduğu sıraya yerleşti. Çantasını yere koydu ve kafasını sıraya yaslayıp biraz dinlenmeye çalıştı.

Dinlenirken ona laf atan çocukları duymazdan gelerek gözünü kapalı tutmaya devam etti.

"Sınıfta çok popülersin."

Duyduğu tanıdık sese gözünü açtıktan sonra kafasını kaldırdı.Karşısındaki kumral kıza bir bakış attı.

"Ne istiyorsun Melis?"

"Hiç. Canım sıkıldı, bulaşıyorum."

Nur kafasını tekrar masaya koydu ve mırıldandı.

"Bırak da uyuyayım."

Melis kızın uykusunu izliyordu. Kuzgun siyahı saçları gözlerini büyüledi.Bir kaç dakika sessizliğin ardından ani bir kapı açılmasıyla kız, irkilerek nur'un yanına düştü.

"Aaaa! Kafama vurdunn!"

"Pardon, birden hoca gelince irkildim."

Türkçe öğretmeni sınıfa girdiği an çocukların sıralarına yerleşmesini bekledi. Melis, nur'un yanındaki boşlukta kalmaya devam etti.

Öğretmen kendi masasına geçti ve bir kaç dakika sonra ders başladı. Melis, arka sıralardan kendi arkadaşlarının ona seslendiğini duydu. Hocaya belli etmeden Cansel'e baktı.

Cansel, kaş göz işareti yaparak Melis' e imada bulundu.Ağzını oynatarak kendini anlattı.

"Buraya gelsene salak"

Melis kıza sırıttı ve omuz silkerek önüne döndü. Cansel şaşırmıştı, durumu gülümseyerek Daniela'ya anlattı. Birlikte onları izlemeye devam ettiler.

Nur, Melis'in hala yanında olmasına şaşırmıştı. Kıza yaklaşarak fısıldadı.

"Neden sırana gitmedin?"

"Hoca geldi şimdi, azar işitemem senin yüzünden."

Melis, kızdan gözlerini alıp kitabını kendine çekti.

"Heey, kendi kitabını al bari!"

"Bir şey olmazzz."

Öğretmen fısıldayan öğrencilere ithafen konuştu.

"Sessiz olun artık. Derse başladık!"

Kızlar önüne döndü. Nur defterine not alırken, Melis bu manzaranın keyfini çıkardı.

Bölüm sonu

D

iğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın. 🌛🌟🪐

Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin