Seninle Bir Kaç Saat

1.6K 82 21
                                    

"Tadı güzelmiş."

Nur kızarıp kızarmadığını anlamak için aynaya bakmak istiyordu ama yerinden de kalkamıyordu.

"Melis, çok çapkınsınn!"

"Hoşuna gitmediyse bir daha öpmem seni."

"Gittii.. Ama pat diye yapıyorsun korkuyorum birden bire."

Melis sırıtırken  koltuğuna yaslandı.

"Daha iyi değil mi? Heyecan verir insana."

Nur çekingen çekingen, sütünü içmeye devam ederken ayağa kalkıp kızın odasını dolaşmaya başladı.

Dolabının önünde durdu gördüğü kitaplara göz attı. Gözüne kestirdiği bir tanesine yaklaştı ve eline aldı. Sayfalarını kabaca kontrol ederken Melis'in sözlerine yakalandı.

"İtiraf mektubu falan mı arıyorsun içinde."

"Hıı çok komik. Bakıyorum sadece neler okuduğuna."

"Kitabı ters tutuyorsun."

"Ters mi? Ne yazdığını anlamadım ki. Japonca bir şeyler var."

"Manga çünkü."

"Manga ne?"

"Varya rock grubu hani, eurovision'a katıldı."

"Haa. Ney??"

"Güzelim hiç manga nedir duymadın mı, anime de mi izlemedin?"

"Hayır.."

Melis yerinden kalkar ve kitaplığının önündeki nur'un arkasına geçip fısıldar.Elindeki kitabı alıp, görsellerin başladığı sayfayı açar.

"Bak şimdi güzelim, bunu çizimli bir kitap gibi düşün.Bir hikaye anlatıyor ve görsellerdeki  karakterler ve sahneler tek tek çiziliyor. Çizgi roman yani. Japonya'da buna Manga deniyor."

"Ohaaaaaaa çok güzeelllll. Ama sen bu yazıları nasıl anlıyorsun? Japonca mı biliyorsun?"

"Birazcık biliyorum... Orijinallerine bakmak istediğim için Japonya'ya gittiğinde babam benim için almıştı."

"Neeeğğğğ???"

Nur, arkasındaki kıza döndü ve şaşkınlıkla bakmaya devam etti.

"Baban Japonya'ya mı gittiiii, ve gitmekle kalmadı sana orijinal manga mı aldııı????"

"Abartılacak bir şey değil. Bir önemi yok. Beni sevdiği için gittiğinde almıştı öyle işte."

Melis utandı ve kitabı kapatıp rafa geri koydu.

"Melis, sen iyi misin?"

"İyiyim güzelim."

"Moralin bozuldu gibi ama?"

"Yok ya iyiyim."

"Gözümü parmağına sokarım, anlat."

Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin