gÜÇlü

736 63 11
                                    

Ertesi gün, Cansel ve Daniela öğle arasında yalnızlardı. Yemek yedikten sonra sınıfa gelip boş sıralara uzanıyorlardı. Tabi ki, ayrı ayrı..

"Dani, melisle konuştun mu?"

"Evet. Tekrar özür diledim. Bu arada.. Sana da anlatmam gereken bir sürü şey birikti."

Cansel sıradan kafasını kaldırarak doğruldu.

"Ne gibi?"

"Nur her şeyi öğrendi."

"Neeeee?!"

"İrem fotoları kimseye gösteremeyecek."

"N-ne???!!"

" Şaşkınlığın beni benden aldı."

"Ya dalga geçme. Nasıl oldu bunlar, ne ara oldu niye söylemedin?"

" Ee, ne bileyim birden gelişti."

"Hadi ordan dani! Doğruyu söyle."

" Tamam, irem konusunda birazcık payım olabilir. Ama Nur bizi duydu kendisi öğrendi."

"İrem nasıl vazgeçti birden bire?"

"Şanslıydım."

"Nasıl yani?"

"Bunu sana söylemeli miyim bilmiyorum. Ama sanırım kimseye anlatamam. Sadece şunu bil ki, elinde Nur ve Melis'e dair hiç koz kalmadı. "

"İyi ama bu nasıl oldu? Onu soruyorum."

"Yine bir halt ettim."

Cansel gülmeye başladı.

"Ne?"

"Gerçek bu, yine birilerini birşeyle tehdit ettim."

" Ne dedin?"

"Onun hakkında bir şey öğrendim. İsmini söyleyemeyeceğim birinin öğrenmemesi gereken hassas bir şeydi. Fotoğrafları paylaşırsa, herkesin öğreneceğini ima ettim."

"Vay be. Dani, cidden çok fenasın."

"Gurur duymuyorum. Ama başka çarem yoktu.."

Cansel, düşünmeye başladı.

"Peki, melis bizi affedecek mi?"

"Bilmiyorum."

"Umarım, affeder."

Cansel'in yaptığı gibi Daniela da yerinden doğruldu. Cansel'e dönerek sordu.

"Sen ne düşünüyorsun?"

"Ne hakkında?"

"Melis. Her şeye rağmen, yaptığım tüm kötülüğe rağmen bu kez Nur 'u bırakmayacak. Hatta Nur da öyle. O da Melis' i hala seviyor. Bundan eminim."

Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin