"Aha bu sefer de ayağını oynatıyor, çişi gelmiş gibi. Geldiyse gir yap"
"Gelmedi ki."
"Ruh hastası"
"Sensin o"
"Evet ben de ruh hastasıyım. Genelde, utangaç, ürkek ve tatlı ruhları severim."
"..."
Mert tezgahtan inerek Hüseyin 'e yaklaştı ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.
" Ara sıra karizmayı çizen, yalnız kalmak istemeyen, çocuk ruhları severim."
"Sevimli olan ama sevdikleri için canavar olabilecek ruhları severim."
"Israrcı ve inatçı, kolay pes etmeyen..."
"Gülmesini, üzgünken beni gülümsetmesini bilen.."
"Gerektiğinde benimle ağlamasını bilen."
"Korktuğunda donan,
heyecanlandığında hareketlenen..""Ama, sevdiği insanlara bir şey olduğunda yeri göğü yıkan ruhları severim."
"Öyle bir severim ki, karşı cinsi sevse bile, onunla birlikte severim."
Hüseyin, bu sözler karşısında donmuştu. Hangisinden başlayacağını bilmiyordu.
Ama aklına bir soru takıldı.
" S-son cümleni anlamadım.. "
" Nur'dan hiç bir zaman hoşlanmadım. Ama sen onu seviyordun... Benim için ne kadar zor olduğunu tahmin bile edemezsin.."
"N-nee?"
"Beni duydun."
"Şaka mı yapıyorsun..? O zaman neden sen de benimle kapıştın, neden ona ilgi gösterdin?"
"İki günlük , yalan hoşlantıdan mı bahsediyorsun? Ona bakman o kadar sinirimi bozdu ki, seni kıskandırmak istemiştim. Ama işe yaramadı. Çünkü ben sana bakarken, sen ona bakmakla meşguldün.. "
"S-sen, yani sen..? B-bni mi ssevv-"
"Evet."
"Mert, şaka yapıyorsan veya dalga geçiyorsan bir daha ne arkadaşım olursun ne de o güzel yüzüne bakarım."
Mert çocuğa iyice yaklaştı, ikisinin arasındaki gerilim 50 metre öteden bile fark edilebilirdi.
"Şu anda, hayatım boyunca olmadığım kadar ciddiyim."
" Bunları neden daha önce söylemedin.."
"Beni kankan olarak gördüğün için. Seninle kanka olmalıydım. Ve oldum da, ama bu hislerimi değiştirmedi. Ne kadar iyi bir kardeş olduğunu görmek beni sana daha da çekti."
"Y-yani bunca zaman... Kardeş gibi hissettmiyor muydun?"
" Hayır.. Sen benim hem kardeşim, hem sevebileceğim tek kişisin be Hüso. Sen benim Hüso'msun."
"S-sen.. Çok kötüsün!"
"Hey.. Ağlıyor musun?"
"Hayır!"
"Çok tatlısın şuan.."
"Yürü git, duygu durumumu mahvettin mert.."
"Gidemem, çok geç.."
Hüseyin dolu gözlerini elleriyle kapatıyor, kendini gizlemeye çalışmak için arkasını dönüyordu.
"Bana bak.."
"Bakamıyorum"
"Bak dedim."
Zar zor kafasını çeviren Hüseyin, mert'in gözlerinden başka her yere bakıyordu.
"N-noldu?"
"Hala bana bakmıyorsun ki."
"Söyle dinliyorum."
Mert, daha fazla dayanamayacağını hissetti. Hüseyin 'i kendine çevirdi ve göz göze geldi. Şaşkın ve masum masum bakakalan çocuk, öylece duruyordu.
Gözlerine odaklanan Mert, gülümsemesine engel olamadı. Hüseyin' i aniden kendine çekerek dudağına tutkulu bir öpücük kondurdu.
Beklemeye değer bir histi bu, gerçekten beklemeye değerdi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Fiksi RemajaYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022