Yeni Bir Kız Daha?

2.4K 141 32
                                    

Bir hafta sonra, okullarına nakil olan yeni bir öğrenci, 12-b sınıfına yerleşmek için kapıyı çaldı. Coğrafya öğretmeni içeri girmesini onayladıktan sonra, sarı saçlı güzel bir kız içeri girdi.

"Merhaba, ben yeni nakil oldum. Bu sınıfa gelmemi istediler."

Coğrafya öğretmeni şaşırarak kızı onayladı.

"Pekala, adın nedir kızım? Hoş geldin okulumuza."

Kız özgüven sahibi girişken biriydi. Kendini tüm sınıfa tanıttı. Ve  ardından boş bir sıraya yerleşti.

"Merhaba arkadaşlar, ismim Güneş. İzmir'den nakil oldum.."

Tüm sınıf kıza farklı surat ifadeleriyle baktı. Kimisi gülümsedi, kimisi ise kıskandı.

"Güzel, hadi kendine bir yer seç Güneş. Derse kaldığımız yerden devam edelim."

...

Dersin sonunda, boş sırasından kalkan güneş sınıfa yönelik bir soru sordu.

"Arkadaşlar, 0.5 ucunuz var mı?"

Sınıftakiler kafasını hayır anlamında salladı. Melis ise umursamadı. Kafasını önündeki kağıda eğmiş bir şeyler karalıyordu.

Nur, kalem kutusunu karıştırdıktan sonra eski zamanlardan bir uç kutusu buldu. İçinden bir uç aldı ve kıza seslendi. Melis kafasını kaldırdı ve en arka sıradan öne doğru doğruldu.

"Güneş, bende var. Genelde zor bulunur bu uç. Ama sen şanslısın."

"Ah, teşekkür ederimm! İsmin neydi bu arada?"

"Adım, Nur."

"Memnun oldum Nur."

Kız, elini uzattı. Nur elini sıktı. Kibarca gülümsedi ve yerine oturdu. Melis ve tayfası durumu izliyordu. Cansel, melis'i koluyla dürtüp kaş göz hareketi yaptı. Melis yerinden kalktı ve güneş ile Nur'un yanına gitti.

Nur'un omzuna elini atıp kendine çekti, kardeşçe bir hareket gibi göstermek istiyordu.

"Aa, ne çekiyosun birden bire kızım!"

"Pardon, çok mu acıdı?"

" Acıdı tabii mall!"

"Mal demesene kızım milletin içinde!"

Güneş, birden bire gelen bu kumral kızın Nur ile olan tartışmasını  gülerek izliyordu.

"Hey, sakin olun kızlar."

Nur, melis'in kolunu omzundan indirmeye çalışıyordu ama kız inatla tekrar tutuyordu.

"Ya melis bıraksana omzumuu"

" tamam."

"Eeee bırakmadınnn?"

"Tamam bırakıyom." 
İstemeye istemeye elini indiren kız, hala güneş 'e bakmaya devam ediyordu. Nur bu duruma anlam veremediği için melis' i kenara çekiştirip konuşmaya başladı.

"Napıyosun melis?"

"İyiyim sen Napıyosun Nur"

" Ya bi bana bakkk niye kıza dik dik bakıp duruyosun?" 

Melis kafasını aniden yana kaydırdı.

"  Hiçte bile. Çöp kutusuna bakıyodum."

"Aman ben de yedim. Hem sen niye elini omzuma atıyosun? Gören de kankanım sanacak!"

" Sanane kızım, istediğim yere atarım anaaaa ne cazgır çıktın be. "

"Cazgırrr mııı?"

"Tamam kızma. Ben yine sıkıldım da. Boş boş bulaşıyorum işte. Yeni kız bulmuşum bırakır mıyım"

" Ne alakası var ya. Her yeni gelene bulaşıyor musun sen böyle?"

"Teorik olarak hayır."

" Ee?"

" Neyse tamam."

Melis kendini bir şekilde sınıftan çıkarttı. Cansel ve daniela ardından gitti. Nur ise kafası karışık bir halde kızlar tuvaletine gitti.

Teneffüs bitmeden önce son dakikaları değerlendirmek için elini yüzünü yıkayan Nur , kapının açılmasıyla girişe baktı.

"Özür dilerim. Bölmüyorum ya?"

Gelen sarı saçlı kızı görünce, kibarca gülümsedi.

"Yok yok, gel tabi ki."

"İyi misin? Kızgın görünüyordun, endişelendim."

"İyiyim, teşekkür ederim. Sorduğun için."

"Pekala."

Güneş, kıza gülümsedikten sonra tuvalete yöneldi. Nur önüne döndü ve aynaya son kez baktıktan sonra dışarı çıktı.

Sınıf kapısına doğru gelirken, Melis'in kapıya yaslanmış bir şekilde  ona dik dik baktığını fark etti.

"Sen bahçeye çıkmamış mıydın, niye öyle bakıyorsun?"

"Çıktım geri geldim. Hem sen niye tenhalara yalnız gidiyorsun?"

"Whattt?!"

"Whatt matt yok. Niye tek başına gidiyon oraya."

"Ya tuvalet orasııııııı mahalleyi toplayıp mı gideyimm Melisss???"

"Hayır da. Hırlı mı hırsız mı. Bilmiyoz yani. Ondan."

"Ay Allahım sabır veerrr."

"Aminn!!"

Hoca'nın geldiğini gören Melis, kızı da içeri çekiştirerek sınıfa girdi. Güneş'in gelmesini beklemeye hiç niyeti yoktu.

Bölüm sonu

D

iğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın. 🌛🌟🪐

Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin