Okul bitişinde herkes rahatlamış hissediyordu. Melis kafasını sıradan kaldırdı ve esnedi. Bunu gören Nur, Melis'e laf soktu.
"Günaydın. İyi uyudun mu?"
Melis kızın ne dediğini henüz anlamamışken yanına Cansel ve Daniela geldi.
"Kanka bi gelsene sen."
Cansel'in çekiştirmesine hazırlıksız yakalanan Melis az kalsın düşüyordu.
"Noluyo kızım?"
Daniela, köşeye çektikleri Melis'e sırıtarak imada bulundu.
"Yeni kızla çok yakınsınız. Hayırdır kanka?"
Cansel kızı onaylayarak söze girdi.
"Evet, yanına oturdun. Çağırmama rağmen gelmedin yani. ANLAYAALIIĞĞMMM"
Melis, bağıran kızın ağzını kapatıp, inkarda bulundu.
"Ne alakası var kızım, o an gelesim yoktu sadece. Bulmuşum bir ineği, hem çalışkan hem de çalışkan."
"Ne diyon la."
"Bişey demiyom, hadi hadi gidelim."
Melis kızları çekiştirirken arkalarından sınıfın en yılışık çocuğu, Hüseyin geldi.
"Hoop hop, nereye gidiyosunuz kızlarrr? Sinemayaa gideceğiizzzzz unuttunuzz muuuağğğğ"
Kızlar çocuktan kurtulmak için mücadele verirken, sınıfın geri kalanı aralarında konuşmaya başladı.
"Aaa evet lan doğru!"
"O bugün müydü ya? Kesin karar vermemiştik ki?"
Nur, bu sohbeti duyunca üzerine alınmadı.
Mert kızın yanına gelip, kibarca onu da davet etti.
"Nur, sen de geliyorsun değil mi? Whatsapp'dan konuşmuştuk biliyorsun.""Bana fark etmez aslında. Topluca gidelim diyorsanız, bana uyar."
Kızın cevabına sevinen Mert sınıfa seslendi.
"Beeyleerrrr, hadii gideliimmm"
Cansel ve Daniela Melis'e gelip gelmeyeceğini sordular.
"Sen de geliyorsun değil mi?"
"Herhalde geleceğim!"
"Güzell."
...
Sınıfça toplanacakları saatte birkaç kişi bekliyordu. İçlerinden birisi konuştu.
"Diğerleri nerde oğlum? Daha demin okuldalardı."
"Üstlerini değiştirip geleceklermiş kanka. Kız milleti işte."
Tahmin edildiği gibi bu kız grubu Melis ve tayfasıydı. Nur da bunlara dahildi. Fakat o kendi evindeydi. Akşam üstü sinema'nın bulunduğu avm'de herkes toplandı.
Mert kızlara bakarak lafa girdi.
" Sonunda geldiniz. Ağaç olduk burda."
Melis çocuğun kafasına bir tane şaplak attı.
"Çok konuşma kanka."
En son Nur aralarına geldiğinde Melis sessizce izliyordu. Diğer herkes sıradan tepkiler verdi. Hüseyin ise ilk defa görmüşcesine yine göz büyüttü.
"Kimse nefess almasınn, Nur geldi."
"Hüseyin, beni çok abartıyorsun."
Melis kıza ithafen konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız | gxg ¦(tamamlandı)
Teen FictionYeni lisenizdeki güzel zorbayı tanıyor musunuz? ✨ Başlangıç tarihi Mayıs 2022