25.

652 39 8
                                    

Évek teltek el Szilveszter óta, és rengeteg dolog történt. Apa nagyon nehezen elfogadta, hogy a pici lánya szerelmes a társába. Sokszor szemmel tart minket, de Anyu próbálja rólunk leszedni, így több időt tölthetünk kettesben, vagy sokszor hármasban.

Steve és Olivia kapcsolata az elején nehezen indult, de mostanra már szinte összenőttek. Mintha apát és lányát látnám. Steve a kanapén ülve talpig rózsaszínben szurkol Aranyhajnak, míg Olivia pizsiben és kikenve ül rajta. Meg is örökítettem egy képben, ami a többi mellett van a tévé felett. A lakásomba költöztünk.

Oliviát sikerült beiratnunk egy iskolába, ahol talán még jól is fogja érezni magát. Nehezen barátkozik. Steve viszi minden reggel suliba, mivel Fury szeret mostanában behívni kora reggel. Annyira még van időm, hogy reggelit csomagoljak a kettő szőkének.

Steve eljegyzett egy évvel az összejövésünk után. Az esküvőt egy fél évre rá tartottuk, és mai napig megnézem a Thor által felvett videónkat. Steve beszéde volt a legszebb, és ezért is nézem meg mindig. Persze sok baki van; Thor nem tudja kezelni a kamerát, fogalmam sincs miért rá bíztuk a feladatot. Apa elsírta magát, de persze próbálta letagadni.

Ma este is megnéztem a videót, amit egy kazettára tettünk. Steve is csatlakozott hozzám, kezében egy chipszes zacskóval. Nagy szemekkel néztem rá, de ő ezt nem vette észre. Lehuppant mellém a kanapéra, majd a megállított felvételt nézte.

- Megint megállt az a W... Wi - vágott gondolkozós arcot - Wiwo? - nézett rám.

- Wifinek hívják, és nem. De figyelmeztetlek, ha nekem nagypapis pocakot csinálsz ilyen fiatalon, én nem állok jót magamért. Adj még pár évet, hogy kiélvezhessem az erős tested.

- Neked is nagy a pocakod.

- Várandós vagyok, Drágám!

Pár perc szemezés után, elindítottam a videót.

"- Indíts már! - sziszegte idegesen Clint.

- Jól van, már piros cuccozik, az megy? - kérdezte Thor.

- ...Úgy tudom, hogy mindkettő fél készült egy kis beszéddel. Hát halljuk! Steve, kérem kezdje - mutatott Steve felé a pap, aki gondosan elővette a lapját, de fejből mondta.

- Rora, mi olyan részecskékből állunk, melyek a világ kezdete óta léteznek - pillantott fel rám. - Úgy érzem, hogy az atomjaink azért utaztak 14 milliárd évet téren és időn át, hogy létrehozzanak, és mi találkozhassunk és eggyé válhassunk.

Lefagytam."

- Még mindig annyira gyönyörű - suttogtam elérzékenyülve. Steve keze a kanapén lassan az enyémhez csúszott, majd lassan összekulcsolta őket. Aranyosan rám mosolygott, majd egy finom puszit nyomott a kézfejemre és a hasamra is.

" - Aurora? - nézett rám a pap. Megköszörültem a torkom, majd én is belekezdtem.

- Steve, szóval, nem csak életem szerelme vagy, de a barátom is, és örülök, hogy életem kezdete óta ismerlek. Tudom, hogy egész életemben zaklattalak, hogy nézzünk hercegnős filmet, de valld be te is imádtad.

- Amíg veled voltam nem bántam.

- Az életem nehezebb lett, de te mindig ott voltál nekem. A támaszom voltál. Köszönöm. És a beszéded kiegészítve, eggyé váltunk.

A háttérben tisztán lehetett hallani, hogy valaki szipog. Thor persze rögtön arra irányította a kamerát - amit idő közben sikerült kitapasztalnia - és láthattuk a csodálatos Tony Starkot sírni.

Aurora Stark Where stories live. Discover now